wtorek, 16 września 2014

RECENZJA - CHANTAL - SESSIO - HAIR MASK - MASKA DO WŁOSÓW FARBOWANYCH!

Dobry Wieczór :*
Kolejny ciepły i słoneczny dzień za Nami...
Uwielbiam taką pogodę - dodaje mi energii - myślę,że nie jedna z Was podzieli moje zdanie :)
WRZESIEŃ Nam się udał - nie ma co :):*

Na dzisiaj przygotowałam dla Was recenzję produktu,który otrzymałam w ramach współpracy od firmy CHANTAL : http://www.chantal.com.pl/ - ZAPRASZAM!


CHANTAL - SESSIO - HAIR MASK - MASKA DO WŁOSÓW FARBOWANYCH! 200 g / 8,20 zł


Polecana do włosów farbowanych i po zabiegach.Dzięki zawartości protein jedwabiu oraz wyciągów z aloesu i winogrona odpowiednio nawilża włosy,nadaje im miękkość i połysk.
Witamina E oraz filtr UV chronią przed szkodliwym wpływem wolnych rodników,zabezpieczając włosy przed utratą koloru i blasku.Intensywnie odżywia i wzmacnia włosy sprawiając,że stają się mocne i zdrowe.

RECENZJA :
Maskę tę testowała i testuje moja Kochana Mama :*
Kosmetyk ten charakteryzuje się delikatnym i przyjemnym zapachem.
Ma lekką formułę oraz konsystencję - dzięki czemu nie sprawia kłopotu z aplikacją na włosach - jednocześnie ich nie obciążając.Nadaje włosom miękkość.Niestety na tych cechach jej walory się kończą,gdyż nawet przy dłuższym stosowaniu nie daje się zauważyć widocznej poprawy kondycji włosów.
Nie wyglądają na bardziej odżywione niż przed rozpoczęciem stosowania maski - choć ta opcja byłaby mile widziana...Ocena mojej Mamy,to 2/6.

Znacie kosmetyki CHANTAL?
Jakie jest Wasze zdanie na ich temat?

Kilka dni temu moja Kochana Gonia : http://margaritkaaa.blogspot.com/ - ZAPRASZAM!
Nominowała mnie do :


Serdecznie Ci DZIĘKUJĘ i z radością odpowiadam na Twoje pytania :*

1. Pierwsza rzecz,jaką robisz po przebudzeniu?

- Pierwszą rzeczą a właściwie czynnością,jaką robię po przebudzeniu,to siku :p

2. Ulubione danie,które możesz jadać bez końca?

- Jest,to Spaghetti Napoli z Kurczakiem :)

3. Jeden niezbędny kosmetyk w Twojej torebce,to?

- Puder prasowany w kamieniu - przy mojej tłustej cerze jest niezbędny.

4. Ulubiony motyw / grafika na kobiecych gadżetach,która pokusza,aby daną rzecz zakupić,to?

- Nie mam ulubionego motywu czy też grafiki - jeżeli coś mi się spodoba - musi być moje :)

5. Kosmetyk numer jeden,to?

- Podkład Max Factor - Lasting Performance :)

6. Jak na co dzień lubisz podkreślać swoje oczy?

- Moim must have w makijażu oczu jest cień w kolorze grafitowym :)

7. Moje małe uzależnienie,to?

- Zdecydowanie jest,to RAFAELLO :)

8. Piosenka,której ostatnio bardzo często słuchasz?

- Rotary - Lubiła tańczyć :)

9. Szklanka do połowy pełna czy,do połowy pusta?

- Czy,to nie jedno i,to samo? :)

10. Co wprawia Cię w dobry nastrój?

- Czas spędzony z moim Najdroższym :*
Dobra książka czy też ulubiona muzyka - kieliszek czerwonego wina z lodem :)

11. Blogi,które codziennie odwiedzasz,to?

- Blogi,które mam dodane do BLOGROLLE na moim blogu :)

Nie będę nominowała konkretnych osób - kto ma ochotę - ZAPRASZAM do zabawy :*

DOBRANOC :*

22 komentarze:

  1. Jak taka słaba to jej nawet nie chciała : c

    OdpowiedzUsuń
  2. Jak miło jest przeczytać Twoje pytania na odpowiedzi LBA :)
    Trzymaj się Kochana :*

    OdpowiedzUsuń
  3. Już stosowałam tyle rzeczy, że zrezygnowałam z nowych tylko non stop stosuję tą samą odżywkę i jako tako jest :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Kochana moje serum z Chantal nie dość, że cudownie pachnie to w dodatku zaczyna sięgać dna.

    OdpowiedzUsuń
  5. spagetti z kurczakiem i rafaello i białe wino i mogę z domu nie wychodzić <3

    OdpowiedzUsuń
  6. Mam tlenione koncowki, wiec moze sie przydac ;)
    Gratuluje nominacji, super odpowiedzi <3

    zapraszam: gertama.blogspot.com
    obserwujemy? odp u mnie ;*

    OdpowiedzUsuń
  7. Szkoda, że słabo się sprawdziła ta maska :/ Ja z tej firmy mam maskę odżywczą z kokosem i sprawdza się bardzo fajnie :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie używałam jeszcze tej maski.

    OdpowiedzUsuń
  9. O A wydawało by się ze ta maska będzie jakaś fajna a tu taka klapa :(

    OdpowiedzUsuń
  10. ja bardzo polubiłam zestaw waniliowy tej marki, szampon i maskę.

    OdpowiedzUsuń
  11. jak poprawy nie widać, to szkoda zachodu..

    OdpowiedzUsuń
  12. Nie miałam nic z tej firmy. Jakoś najbardziej cenie sobie maski z Biowax :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Szkoda, że maska się tak kiepsko sprawdza :(

    OdpowiedzUsuń
  14. moja odżywka całkiem dobrze się spisuje. szkoda że maska jest takim przeciętniakiem.

    OdpowiedzUsuń
  15. ojjeny ja po przebudzeniu wlaczam kompa hahaha

    OdpowiedzUsuń
  16. Nie znam kosmetyków Chantal. Fajnie wygląda ta maska i widzę że działa.

    OdpowiedzUsuń
  17. Nie słyszałam o tych kosmetykach, ale chyba nie wiele straciłam :)

    OdpowiedzUsuń