poniedziałek, 11 sierpnia 2014

WYGRAJ SUPLEMENT DIETY : BAYER - PRIORIN EXTRA!

Dzień Dobry :*
Weekend,weekend i po weekendzie - jak spędziłyście ten czas? :)
Ja na porządkach w Naszym gniazdeczku - dzielnie przeszliśmy przez MALOWANIE,choć nie obyło się bez "małych sprzeczek".Teraz może być już tylko lepiej - gdyż czekają na Nas pierwsze wspólne WAKACJE :):*

Wypadają Ci włosy?Spróbuj z tym walczyć - WYGRAJ SUPLEMENT DIETY : BAYER - PRIORIN EXTRA!


Już dzisiaj i jutro punktualnie o godzinie 18:00 wejdź na www.wyprobujpriorinextra.pl!
Wypełnij ankietę - wpisując unikalny kod,który widnieje na grafice powyżej i WYGRAJ :)
WYGRYWA pierwsze 5 osób,które wypełnią ankietę w dniu dzisiejszym i jutrzejszym!

Ja już rozpoczęłam kurację - dołącz do mnie!

Tymczasem życzę Wam udanego tygodnia - wracam do Was już niebawem :*:*:*

20 komentarzy:

  1. wyśle zgłoszenie i zobaczymy czy się uda ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja się nie zakwalifikowałam nie mam wystarczającej ilości punktów :) albo z moimi włosami jest dobrze,albo i kiepsko,że nawet suplement nie da rady :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Łykam już drugi miesiąc :))

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajna promocja, ja próbowałam już kilka razy wysyłać zgłoszenie, ale jeszcze nie miałam szczęścia :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Podejrzewam, że przeoczę rozpoczęcie zgłoszeń ale życzę powodzenia innym :)

    OdpowiedzUsuń
  6. nie zdążyłam :<

    weronikarudnicka.pl

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja mam włosy w dobrym stanie, nie potrzebuję nic łykać.

    OdpowiedzUsuń
  8. ojj ja mam zbyt zdrowe wlosy ahha ;D

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja jak zwykle zapomniałam ;(

    OdpowiedzUsuń
  10. Ciekawa jestem jak się spisze ten lek :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Oj, ja jeśli chodzi o suplementy jestem bardzo nieregularna.. niestety :(
    Całuję, Michalina.
    www.soinspiring.pl

    OdpowiedzUsuń
  12. ja zdecydowanie czuję już przesyt tych wszystkich suplementów

    OdpowiedzUsuń