czwartek, 21 sierpnia 2014

RECENZJA - LEFROSCH - PILARIX - KREM MOCZNIKOWY!

Dzień Dobry Drogie Panie :*
Dzień mija za dniem,tydzień za tygodniem,miesiąc za miesiącem...
Czas mija,zmieniają się pory roku - zmieniam się i JA.
Niby wciąż ta sama,ale z każdym kolejnym dniem inna...
Chyba zaczynam odczuwać letnie przesilenie - od początku tego tygodnia odczuwam je na prawdę intensywnie...Wy również czasami tak macie?

Na dzisiaj przygotowałam dla Was recenzję produktu,który otrzymałam w ramach współpracy od firmy LEFROSCH : http://www.lefrosch.com/ - ZAPRASZAM!


LEFROSCH - PILARIX - KREM MOCZNIKOWY! 100 ml / ok.21,00 zł


PILARIX to głęboko nawilżający krem mocznikowy o wyjątkowej formule,dzięki zastosowaniu pantenolu,alantoiny,masła shea,2% kwasu salicylowego i 20% mocznika - redukuje objawy nadmiernego rogowacenia i wysuszenia skóry,przyśpiesza jej regenerację,działa na nią tonizująco.

ZASTOSOWANIE :
- pielęgnacja nadmiernie suchej skóry łokci
- idealny środek tonizująco - kojący po depilacji
- rogowacenie okołomieszkowe
- wyprysk w fazie nadmiernego łuszczenia
- przewlekła suchość skóry
- jako środek przyśpieszający regenerację skóry między okresami sterydoterapii zewnętrznej


RECENZJA :
Pierwszy raz miałam i mam styczność z KREMEM MOCZNIKOWYM.
Jego zapach jest specyficzny i za razem niezbyt przyjemny...
Ma gęstą formułę oraz konsystencję - nie sprawia,to jednak kłopotu z jego aplikacją,gdyż dobrze się rozprowadza i równie dobrze wchłania.Przy regularnym użytkowaniu daje się zauważyć znaczną poprawę kondycji skóry - w moim przypadku dłoni,które nadmiernie się nie wysuszają i nie pierzchną oraz pięt,które nie pękają!Krem jest średnio tłusty - lecz nie pozostawia plam na odzieży - co jest dużym plusem!
Serdecznie polecam!Moja ocena,to 6/6.

W ostatnich dniach otrzymałam również NOWOŚCI do przetestowania :


Drugi ZESTAW od firmy FITOMED : http://www.fitomed.pl/ - ZAPRASZAM!


Otrzymałam również przesyłkę od portalu URODA I ZDROWIE : http://urodaizdrowie.pl/ - ZAPRASZAM!

A u Was co nowego? :)

P.S W sobotę idziemy z Najdroższym na wesele - także wrócę do Was dopiero w PONIEDZIAŁEK :):*

34 komentarze:

  1. Zaciekawił mnie ten krem. Przydałby się mojemu M. na dłonie właśnie.Poza tym firma w ogóle nie jest mi znana. Zaraz sobie wyszukam coś na jej temat.

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratuluję współprac :)

    Zapraszam również do mnie :) http://testacja.blogspot.com
    PS> oczywiście obserwuję ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja też się wybieram na wesele :) Mam nadzieję, że i ty i ja będziemy dobrze się bawić :D

    OdpowiedzUsuń
  4. przydalby mi sie ten krem na łokcie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ten krem byłby dobry dla mojej mamy....
    Bawcie się dobrze na weselu:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Lubię kremy z mocznikiem,zwłaszcza do rak i stóp

    Poklikasz u mnie w poście w linki?
    Bardzo mi na tym zależy, a mam mało czasu
    http://aneczkaa123.blogspot.com/2014/08/powiew-jesieni-czyli-kilka-propozycji.html

    OdpowiedzUsuń
  7. Mnie również przesilenie daje się we znaki choćby przeziębieniem, które właśnie zaleczam:) Też otrzymałam te kostki Knorr, jutro planuję przyrządzić kurczaczka:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Smacznego testowania produktów Knorr

    OdpowiedzUsuń
  9. ja dzisiaj ten krem miałam zamiar zacząć używać : )

    OdpowiedzUsuń
  10. Z mocznikiem to mam teraz krem do stóp, masz racje z tym zapachem, taki nieciekawy.

    OdpowiedzUsuń
  11. kosmetyki PILARIX są bardzo dobre szczególnie jeśli zmagamy się ze suchą skórą.

    OdpowiedzUsuń
  12. Odstrasza mnie zapach tego kremu. Raczej się nie skuszę.

    OdpowiedzUsuń
  13. Miałam kiedyś ten krem, tylko w jakimś innym opakowaniu, teraz używam go do stóp - świetnie się sprawdza :)

    OdpowiedzUsuń
  14. bardzo ciekawy ten krem , myślę że moje stopy by go pokochały

    OdpowiedzUsuń
  15. Dobry krem dla osób które mają suchą skórę :) U mnie by się nie sprawdził :) Pozdrawiam! Obserwuję :) bonny-sensation.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Zestaw z FITOMED również miałam okazję wypróbować :)

    OdpowiedzUsuń
  17. też mam ten krem mocznikowy, cała rodzinka używa go w awaryjnych, szorstkich sytuacjach
    mam też tą przesyłkę od urody i zdrowia, no to przyrządzamy Szkatułko jakiś pychotkowy obiadek :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Dziękuję za odwiedziny i komentarz u mnie:)

    Nie miałam styczności z tym kosmetykiem i chyba moja skóra go nie potrzebuje:)

    Pozdrawiam i życzę miłego wieczoru:)

    OdpowiedzUsuń
  19. ja Pilarix właśnie wykańczam. Uwielbiam go i polecam komu mogę. NIe spotkałam się z tak dobrym kremem na popękane pięty.

    OdpowiedzUsuń
  20. Już po niego sięgnęłam i pierwsze wrażenie jest rewelacyjne! Bawcie się dobrze! :*

    OdpowiedzUsuń
  21. ja jeszcze nigdy nie używałam kremu z mocznkiem, muszę koniecznie jakis wypróbować :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Krem właśnie powoli testuje ;)

    OdpowiedzUsuń
  23. stale wracam do tego kremu, jeden z lepszych na wrastające włoski i rogowacenie okolomieszowe ;)

    OdpowiedzUsuń
  24. Też uważam, że ten krem zasługuje na uwagę. Muszę się mu przyjrzeć lepiej :D

    OdpowiedzUsuń
  25. Produktów Pilarix zupełnie nie znam, ale z Twojego opisu wydaje mi się ciekawy, warto mu się przyjrzeć bliżej :)
    P.S. Mam nadzieje że weselna zabawa była udana Szkatułeczko :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Strasznie kusi mnie ten krem, zwłaszcza na okołomieszkowe problemy na ramionach. No i na twarz mojego męża ;)

    OdpowiedzUsuń
  27. super jest ta oliwa!

    weronikarudnicka.pl

    OdpowiedzUsuń

  28. Ja te testuje zestawik od Knorra - dzisiaj będzie pierwsze danie, niebawem umieszczę na blogu - a tymczasem zapraszam do mnie :)
    http://rewelka-testuje.blogspot.com/2014/08/testuje-z-knorr-oraz-portalem-uroda-i.html

    OdpowiedzUsuń