środa, 6 sierpnia 2014

RECENZJA - LE PETIT MARSEILIAIS - KREMOWY ŻEL POD PRYSZNIC! + NOWOŚCI :)

Hello :*
Za tydzień o tej porze będziemy z Najdroższym w Zakopanem :):*
Już nie mogę się doczekać i z całego serca mam nadzieję,że pogoda Nam dopisze - trzymajcie proszę kciuki. Tymczasem jesteśmy na dobrej drodze do zakończenia malowania w Naszym gniazdeczku - zostały jedynie poprawki kosmetyczne i generalne sprzątanie :) Nareszcie - oddycham...

Na dzisiaj przygotowałam dla Was recenzję produktu,który otrzymałam w ramach współpracy i Paczki Ambasadorki od portalu REKOMENDUJ.TO : http://rekomenduj.to/ - ZAPRASZAM!



LE PETIT MARSEILIAIS - KREMOWY ŻEL POD PRYSZNIC! 250 ml / ok. 10,00 zł


LE PETIT MARSEILIAIS - KWIAT POMARAŃCZY - pomyśl o słodkim zapachu białych kwiatów pomarańczy,o ich wyjątkowym aromacie,który unosi się w wiosennych promieniach śródziemnomorskiego słońca.To kwiaty pomarańczy tworzą zniewalający bukiet zapachowy LE PETIT MARSEILIAIS,tak wymarzony dla Twojej skóry.

Wyjątkowa lekkość - formuła o jakiej śni Twoja skóra!


LE PETIT MARSEILIAIS - KWIAT POMARAŃCZY delikatnie oczyszcza Twoją skórę,zaspokajając jej potrzeby.Delikatna,łatwa do spłukiwania piana pielęgnuje ją kwiatowym zapachem.Twoja skóra cieszy się harmonią - jest miękka,nawilżona i odżywiona!

RECENZJA :
Cóż za zniewalający zapach :) Zawładnął chyba wszystkimi moimi zmysłami :)
Lekka,kremowa formuła i konsystencja sprawiają,że już niewielka ilość w połączeniu z wodą tworzy gęstą myjącą pianę.Dobrze myje,odświeża i nawilża moją skórę - pozostawiając ją miękką i pachnącą.
Nie uczula i nie podrażnia.Jak dla mnie - świetny produkt,godzien polecenia!
Moja ocena,to 6/6.

W ostatnim czasie uzbierało mi się "trochę" NOWOŚCI...


- Niezwykle pachnąca DOSTAWA kosmetyków BALEA od cioci oraz dzięki uprzejmości Karoliny :


- BIEDRONKA - GILLETTE VENUS - MASZYNKA & ŻEL DO GOLENIA! 10,99 zł
- ALLEGRO - ZIAJA - ŻEL POD PRYSZNIC & PEELING DO TWARZY I CIAŁA! 9,50 zł
- BIEDRONKA - ZESTAW PĘDZLI! UPOMINEK od Najdroższego :*
- OSIEDLOWA DROGERIA - ZIAJA - LIŚCIE MANUKA - TONIK! ok.7,00 zł
- OSIEDLOWA DROGERIA - ZIAJA - LIŚCIE MANUKA - KREM! ok.10,00 zł
- ALLEGRO - ZIAJA - MASECZKI! 4 x 1,51 zł


- BIEDRONKA - ORGANIZER NA KOSMETYKI! 2,00 zł


- SH - C&A - Koszulka! 3,00 zł


- SH - NEW LOOK - Bluzka! 3,00 zł


- SH - STYLE BY EWM - Bluzka! 2,00 zł


- SH - NN - Sukienka! 10,00 zł


- SH - NN - Sukienka! 15,00 zł


- SH - H&M - Sukienka! 12,00 zł


- SH - NN - Sukienka! 10,00 zł


- SH - NN - Sukienka! 12,00 zł


- SH - NN - Rurki! 10,00 zł


- SH - STRANDIVARIUS - Spodenki! 3,00 zł


- SH - REPORTER - Spodenki! 3,00 zł

To by było na tyle :p
A co Wy kupiłyście w ostatnim czasie? :)



26 komentarzy:

  1. Ile kosmetyków z Balea. Cieszą oko muszę przyznać <3

    OdpowiedzUsuń
  2. Ten cytrusowy peeling z Ziaji jest bardzo przyjemny! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Balea strasznie zazdroszczę jeszcze nic nie miałam.

    OdpowiedzUsuń
  4. Matko, gdzie Ty to wszystko mieścisz w szafie?:D

    OdpowiedzUsuń
  5. Uwielbiam ten żel z LPM :-)

    OdpowiedzUsuń
  6. Kocham zapach kwiatu pomarańczy!:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Też mam ten zestaw pędzli i bardzo sobie go chwalę :) A łowy lumpekswe widzę że udane !

    OdpowiedzUsuń
  8. Zaszalałaś z zakupami :) fajne ciuszki :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Linia Manuka Ziaji bardzo mnie interesuje, u mnie w sklepie jeszcze nie ma, ale na tonik mam szczególną chęć ;) Baleika superowe ma kosmetyki - miłego stosowania ;)
    A sukienki są piękne!

    OdpowiedzUsuń
  10. Musze sobie ten żel kupić jak będę w Polsce ;) kochana życzę wam. Udanego urlopu i słonecznej pogody :)


    Zapraszam Do mnie na wyprzedaż ubrań :))

    OdpowiedzUsuń
  11. Ty farciaro! Gdzie dostałaś ten organizer za taką kwotę?:>

    OdpowiedzUsuń
  12. kwiat pomarańczy <3
    zaazdroszczę wyjazdu!

    OdpowiedzUsuń
  13. Jak na razie nie skusiłam się na tą markę kosmetyków. Co do samych zakupów i podarków, to naprawdę można pozazdrościć. Kilka ciuszków za mniej niż 100 zł - MISTRZOSTWO :D

    OdpowiedzUsuń
  14. Ale u Ciebie fajne zmiany na blogu :) Dużo nowości Ci sie nazbierało, a najbardziej zaciekawił mnie ten organizer na kosmetyki :)

    OdpowiedzUsuń
  15. te żele to mi z lodówki już wyskakują. Zapewne się na nie skuszę jak przestanie być na nie taki szał : ) a zakupy w biedronce to zrobiłaś najlepsze!

    OdpowiedzUsuń
  16. i Ty i Karolina robicie smaka na te żele z Balei :)

    OdpowiedzUsuń
  17. ile Balea!! :O cudownie! miłego ich używania :)

    OdpowiedzUsuń
  18. cudne ciuszki z sh, żel lubię bardzo, piękny zapach

    OdpowiedzUsuń
  19. Cała Baleowa tęcza :D Żel LPM polubiłam ze względu na fajną formułę, ale zapach jakoś mnie nie urzekł, muszę wypróbować inne wersje.

    OdpowiedzUsuń