wtorek, 19 sierpnia 2014

RECENZJA - EVREE - WYGŁADZAJĄCY PEELING DO STÓP!

Dobry Wieczór :*
Co u Was dobrego Drogie Panie?
Jak Wam mija przedostatni tydzień sierpnia?

Na dzisiaj przygotowałam dla Was recenzję produktu,który po wielu pochlebnych recenzjach kupiłam i sprawdziłam :)

EVREE - WYGŁADZAJĄCY PEELING DO STÓP! 75 ml / ok.8,00 zł


SMOOTH SCRUB - WYGŁADZAJĄCY PEELING DO STÓP do każdego rodzaju skóry z naturalnym lawendowym olejkiem eterycznym.

Peeling skutecznie usuwa martwe komórki naskórka oraz zapobiega tworzeniu się stwardnień i zrogowaceń bez zbędnego wysuszania skóry.Zwiększa zdolność skóry do przyjmowania składników odżywczych.

Dzięki zawartości lanoliny i wosku pszczelego wspomaga odnowę i regenerację skóry.Urea nawilża i pozostawia stopy niezwykle miękkie oraz aksamitnie gładkie.Zawarty naturalny lawendowy olejek eteryczny ma działanie bakteriobójcze i grzybobójcze,łagodzi podrażnienia oraz działa odświeżająco.


RECENZJA :
Drogie Panie - dzięki recenzjom,które słyszałam i czytałam - skusiłam się na zakup dwóch kosmetyków z firmy EVREE.Oczywiście - nie zawiodłam się,gdyż okazały się strzałem w dziesiątkę.
PEELING ma delikatny,lawendowy zapach oraz kremową konsystencję z wyraźnie wyczuwalnymi drobinkami peelingującymi.Przy dłuższym użytkowaniu daje się zauważyć poprawę kondycji stóp.
Są nawilżone,miękkie i gładkie.Nie pękają i nie są suche oraz zrogowaciałe.Może nie jest on typowym zdzierakiem,ale jestem zadowolona z działania tego peelingu i serdecznie go Wam polecam.
Moja ocena,to 5/6.

DOBRANOC :*

15 komentarzy:

  1. Nie znam kosmetyków tej marki,ale wyglądają ciekawie .
    Dobrej nocki :*

    OdpowiedzUsuń
  2. Gdzieś właśnie wpadł mi w oko i zastanawialam się czy jest wart uwagi :) To teraz już wiem! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Gdzie można go dostać? jest w Rossie?

    OdpowiedzUsuń
  4. może się skuszę choć najczęściej korzystam z pumeksu

    OdpowiedzUsuń
  5. coś dla mnie, idealny!

    weronikarudnicka.pl

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja bardzo polubiłam peeling lawendowy z Yves Rocher, choć niestety jego cena może odstraszać (najlepiej kupować w promocji). Tego nie miała i chwilowo pewnie się nie skuszę.

    OdpowiedzUsuń
  7. mi ostatnio skonczyl sie peeling wiec moze zainwestuje w ten bo 8 zł to przyzwoita cena :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Mam go i uwielbiam go za jego zapach ale ściera także bardzo dobrze :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Widziałam ten peeling i zastanawiałam się nad jego zakupem, jednak stwierdziłam, będę do stóp używać tego samego peelingu, co do ciała ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Mam i też jestem zadowolona :) Obserwuję i ściskam ♥

    OdpowiedzUsuń
  11. Brzmi interesująco. Chętnie go wypróbuję.

    OdpowiedzUsuń
  12. Dopiero po przeczytaniu Twojego posta przypomniałam sobie, że ja też gdzieś mam peeling do stóp w swoich czeluściach kosmetycznych. Jak go skończę, kto wie- może i ulegnę magii Evree ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. własnie miałam go dzisiaj szukać, bo moje peelingi się pokończyły i nie mogę go nigdzie odnaleźć : c

    OdpowiedzUsuń
  14. Mam, stosuję i jestem bardzo zadowolona z peelingu.
    Piszę właśnie jego recenzję. Kosmetyk wart uwagi i kupna. :)

    OdpowiedzUsuń