sobota, 9 sierpnia 2014

RECENZJA - CHANTAL - PROFESIONAL - MILK&HONEY - SZAMPON REGENERUJĄCY!

Witam...
SOBOTA - słoneczna i na prawdę ciepła :)
Można powiedzieć,że LATO w pełni - tylko...Na jak długo?

Na dzisiaj przygotowałam dla Was recenzję produktu,który otrzymałam w ramach współpracy od firmy CHANTAL : http://www.chantal.com.pl/ - ZAPRASZAM!


CHANTAL - PROFESJONAL - MILK&HONEY - SZAMPON REGENERUJĄCY! 1000 ml


Przeznaczony do pielęgnacji wszystkich rodzajów włosów, a w szczególności do włosów zniszczonych i po zabiegu koloryzacji. Obecna w szamponie kreatyna ma doskonałe właściwości regenerujące i kondycjonujące.Wypełnia ubytki w strukturze włosa,zwiększająca jego wytrzymałość oraz podatność na układanie.Dzięki zawartości protein mleka i ekstraktu z miodu włosy są  odpowiednio nawilżone,miękkie i sprężyste.


RECENZJA :
Hmmm...Od czego by tu zacząć?Może od zapachu,który w ogóle nie przypomina mleka & miodu tylko ciasto jabłkowe,które piecze moja babcia - możecie się tylko domyśleć,że jest niezwykle przyjemny :)
Formuła i konsystencja sprawiają,że już niewielka ilość w połączeniu z wodą daje gęstą pianę.
Co do jego działania...No cóż - szampon,jak szampon.Dobrze myje i odświeża moje włosy - lecz po wysuszeniu są one strasznie suche...Działania regenerującego nie zauważyłam,gdyż jak mi wypadały,tak dalej mi wypadają a układają się tak samo,jak przed rozpoczęciem użytkowania szamponu.Nie uczula i nie podrażnia - jest niezwykle wydajny.
Moja ocena,to 3/6.

A Wy miałyście styczność z tym SZAMPONEM?
Jakie jest Wasze zdanie na jego temat?

W piątek odwiedził mnie KURIER z dwiema przesyłkami :)


Pierwsza z nich,to kosmetyki do przetestowania od firmy PHARMACERIS :
http://www.media.pharmaceris.pl/site.php - ZAPRASZAM!


Druga z nich,to suplement diety do przetestowania od firmy BAYER : http://www.priorin.pl/ - ZAPRASZAM!

Spokojnego weekendu Wam życzę :*

18 komentarzy:

  1. Nie wiem czemu ale zazwyczaj szampony w dużych opakowaniach u mnie się nie sprawdzają :P

    OdpowiedzUsuń
  2. Jak dla mnie szampon ma oczyszczać, więc nie wiem po co producenci obiecują gruszki na wierzbie, skoro od regeneracji, wzmocnienia, itp są maski, odżywki, olejki, serum...

    OdpowiedzUsuń
  3. Szalenie zazdroszczę przesyłki z kosmetykami Pharmaceris.

    OdpowiedzUsuń
  4. Pharmaceris *-*
    Szampon jak szampon...

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie miałam go jeszcze,ciekawe paczki :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Miód i mleko - chyba bym się nie skusiła :P Ja właśnie zaprzyjaźniam się z moja odżywką :)
    I jak na razie pierwsze wrażenie o serii R jest pozytywne :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Oj szczerze nie słyszałam wcześniej o tej firmie od szamponu.

    OdpowiedzUsuń
  8. Takie duże szampony zazwyczaj są średnie.

    OdpowiedzUsuń
  9. to mnie akurat nie kusi, ale zazdroszczę paczki od pharmaceris!

    OdpowiedzUsuń
  10. miłego testowania :) niestety szamponu nie znam, ale nie lubię jak mi cos wysusza wlosy :(

    OdpowiedzUsuń
  11. Testuję kilka produktów z CHANTAL i muszę przyznać że bardzo zaintrygowała mnie ta firma :)
    Bardzo fajne paczuszki, życzę miłego testowania :)

    OdpowiedzUsuń
  12. wow ten szampon chyba starcza na wieki
    ciekawe przesyłki , zwłaszcza z Phamraceris

    OdpowiedzUsuń
  13. Szczerze powiedziawszy jakoś nigdy nie widziałam ich produktów na półkach. Na pewno produkt dostałby u mnie plusa z pianę ale czy to zdecydowałoby o jego zakupie? Raczej nie :)
    Gratuluję współprac ;D Czy teraz PHARMACERIS również sygnuje wodę czy to coś innego?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie,PHARMACERIS nie sygnuje wody,to tylko mały UPOMINEK reklamowy :)

      Usuń
  14. Ja nie zauważyłam efektu wysuszenia, wręcz przeciwnie, po użyciu szamponu łuski włosa wydawały się bardziej zamknięte i włosy błyszczące :) a co do zapachu się zgodzę - boski! :)

    OdpowiedzUsuń