wtorek, 26 sierpnia 2014

RECENZJA - BALEA - MANGO MAMBO - ŻEL POD PRYSZNIC!

Dzień Dobry :*
WTOREK - co u Was słychać?
Jak spędziłyście przedostatni weekend WAKACJI? :)
Ja razem z Najdroższym byliśmy na WESELU a za tydzień - również idziemy na WESELE :p
Znów złapałam welon...Co będzie za tydzień?
Już sama nie wiem czy mam się z tego powodu cieszyć czy też płakać...
Za nic na świecie nie chciałabym zostać starą panną...

Na dzisiaj przygotowałam dla Was recenzję produktu,który marzył mi się od dawna...
I kto powiedział,że od czasu do czasu marzenia się nie spełniają? :p

BALEA - MANGO MAMBO - ŻEL POD PRYSZNIC! 300 ml / ok.5,00 zł


Egzotyczny zapach żelu pod prysznic BALEA - MANGO MAMBO uwodzi zmysły i sprawia,że kąpiel staje się wyjątkowym przeżyciem.Nawilżająca formuła zachowuję równowagę - odpowiedniego nawilżenia skóry i chroni przed odwodnieniem.Pozostawia cudowny owocowy zapach - idealny na lato.


RECENZJA :
Z każdym kolejnym żelem pod prysznic BALEA jestem - pod coraz większym wrażeniem :)
Mają w sobie coś takiego,że nie potrafię im się oprzeć :p
Nie tylko oryginalna szata graficzna zachęca do ich zakupu,ale przede wszystkim zapach,który wodzi na pokuszenie :) Gęsta formuła i konsystencja - sprawia,że już niewielka ilość w połączeniu z wodą daje intensywną pianę.Żel dobrze myje,odświeża i nawilża Naszą skórę - nie dając uczucia ściągnięcia.
Nie uczula i nie podrażnia!Jak dla mnie jest fantastyczny - tylko szkoda,że tak słabo dostępny...
Moja ocena,to 6/6.

Tymczasem przedstawiam Wam kilka zdjęć z sobotniego WESELA :)

Z Najdroższym :*


Z przyszłą szwagierką :)






Udanego popołudnia Wam życzę :*:*:*







29 komentarzy:

  1. Bardzo lubię żele Balea:) szkoda, że nie mam do nich stałego dostępu :(

    OdpowiedzUsuń
  2. jak dla mnie gęste one nie są:) ale zapach uwielbiam ten

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja tam do Balea mam uraz... ale muszę to w końcu zmienić...
    A tak poza tym to świetnie wyglądałaś!

    OdpowiedzUsuń
  4. Mam go w zapasach ale chyba poczeka do kolejnego lata :P

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo bym chciała sprawdzić kosmetyki /belea, szkoda, że nie są dostępne w Polsce, jak tylko gdzieś zobacze za pewni kupię!

    Obserwuję i zapraszam do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  6. bardzo lubię ten żel :)

    ostatnie zdjęcie z kusiolkiem jest najlepsze :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Nigdy nie miałam, ale chciałabym wypróbować :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Zapach zapewne przepiękny! Wyglądałaś śliczne, buziaki! :*

    OdpowiedzUsuń
  9. Ten żel wygląda mega zachęcająco! :D

    OdpowiedzUsuń
  10. Ernest jaki szczęśliwy :) kochani moi :) udanego kolejnego. P.S.Przestań Ty w końcu te welony łapać :) myślę,że starą panną to nie zostaniesz :) a przy okazji czy to nie było tak,że jak welon złapiesz to ponoć pierwsza za mąż wychodzić bo Ty już chyba z siódmy raz te welony z rzędu łapiesz :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak powinno być,że która panna złapie welon - w ciągu roku wyjdzie za mąż...W moim wypadku raczej się,to nie sprawdzi...
      Zapowiedziałam siostrze żeby się w moim kierunku nie zamierzała :p

      Usuń
  11. Zapach naprawę przyjemny :) stosowałam na poczatku czerwca:) a na weselu wyglądałas slicznie ;) zdradz prosze co to za kolor masz na ustach :)

    OdpowiedzUsuń
  12. My z P. idziemy do mojej kuzynki na ślub i wesele w tą sobotę.
    A żel czeka w moich zapasach, które ostatnio poczyniłam, zaopatrując się w kosmetyki marki Balea :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Pięknie wyglądasz w tej sukience i w czerwonych ustach ;) ten żel kupiłam na Rozdanie i masz racie zapach ma śliczny ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Uuaa, jaka piękna para :)
    Co do żelu, bardzo polubiłam tę wersję, a moją ukochaną jest Melon Tango :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Zeszłoroczna ich żeli była fantastyczna jeśli o zapachy chodzi, w tym roku bardzo się zawiodłam, chociaż jeden z zapachów bardzo przypomina ten, o którym piszesz. :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Ojejej :) Jak pięknie wyglądasz i jaka figura ! Laska, że hej :) Twój przyszły mąż musi być szczęściarzem, że będzie miał taką piękną żonę :) P.S Szwagierka ma boski kolor włosów !

    OdpowiedzUsuń
  17. Pięknie wyglądałaś! Prawdziwa dama.

    OdpowiedzUsuń
  18. uwielbiam żele pod prysznic Balea :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Kochane - serdecznie Wam DZIĘKUJĘ za wszystkie ciepłe słowa,które kierujecie w moją stronę :*:*:*
    Ściskam Was wszystkie i każdą z osobna :)

    OdpowiedzUsuń
  20. pieknie wygladalas ;) zazdroszcze tylu wesel ;< u mnie nie ma nic ;( i nic sie nie syzkuje haha

    OdpowiedzUsuń
  21. na Balea mam chrapkę od dawna, mam nadzieję że siostra mi coś przywiezie

    OdpowiedzUsuń
  22. Ślicznie wyglądałaś na weselu :) A produktów Balei jeszcze nie używałam :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Ja również bardzo lubię żele pod prysznic z Balei. Głownie za ich cudowne zapachy:)

    OdpowiedzUsuń
  24. wyglądałaś cudownie :)
    Piękną parę tworzycie:)

    OdpowiedzUsuń
  25. Justyna, wyglądasz prześlicznie! :)
    Buziaki, Asia | btth.pl

    OdpowiedzUsuń