czwartek, 28 sierpnia 2014

HERBA STUDIO - BEST - MASECZKA DO CERY TRĄDZIKOWEJ!

Dobry Wieczór :*
WEEKEND - tuż,tuż,tuż...
Tak samo,jak JESIEŃ,która idzie do Nas dużymi krokami - czuję ją.
Wszystko się zmienia - zmieniam się i JA - wszystko mnie przytłacza...
Nie wiem kiedy się,to zmieni - oby,jak najszybciej...

Na dzisiaj przygotowałam dla Was recenzję produktu,który otrzymałam od Goni :
http://margaritkaaa.blogspot.com/  - ZAPRASZAM!

HERBA STUDIO - BEST - MASECZKA DO CERY TRĄDZIKOWEJ! 100 g / ok.9,00 zł


MASECZKA DO CERY TRĄDZIKOWEJ :
Kosmetyki z serii BEST przeznaczone są do pielęgnacji cery młodej ze skłonnością do łojotoku i trądziku.

DZIAŁANIE :
- Usuwa nadmiar sebum,likwiduje zmiany trądzikowe.
- Delikatnie zmiękcza naskórek,usuwa martwe komórki.
- Wygładza cerę,łagodnie ściąga pory.
- Nadaje skórze zdrowy wygląd.


RECENZJA :
Jako posiadaczka cery tłustej ze skłonnością do trądziku - mam nie lada kłopot z dobraniem odpowiedniej pielęgnacji,która usatysfakcjonuje moją "wymagającą" cerę.Obecnie jestem na antybiotykach,które otrzymałam od dermatologa i nie zapeszając - stan mojej cery znacznie się poprawił - oby tak dalej.
Moje cotygodniowe SPA rządzi się jednak swoimi prawami,więc dobry peeling i maseczka - są obowiązkowe.Takim oto sposobem przyszła pora na MASECZKĘ DO CERY TRĄDZIKOWEJ z firmy HERBA STUDIO.Szczerze mówiąc - gdyby nie Gonia - nie wiedziałabym o jej istnieniu.
Delikatny,przyjemny zapach oraz średniej gęstości formuła i konsystencja sprawiają,że kosmetyk zyskał moją aprobatę.Dobrze się aplikuje i rozprowadza - w miarę szybko zasychając na twarzy "tworząc lekką skorupkę".Zmywa się z łatwością - pozostawiając cerę czystą oraz gładką.Przy regularnym użytkowaniu daję się zauważyć poprawę stanu skóry,która wygląda zdrowiej niż przed rozpoczęciem użytkowania maseczki,jednak moim zdaniem - spektakularnych efektów nie daje.Nie uczula i nie podrażnia.
Moja ocena,to 4/6.
 
W ostatnich dniach skorzystałam z kończących się wyprzedaży i w mojej szafie pojawiły się :


- SH - NN - Torebka! 7,00 zł


- OSIEDLOWY SKLEP OBUWNICZY - Buty! 10,00 zł


- OSIEDLOWY OBUWNICZY - Buty! 15,00 zł

Po powrocie z pracy czekała również na mnie przesyłka z firmy YODEYMA :
http://www.yodeyma.com/poland/pl/ - ZAPRASZAM!


Na stronie jest możliwość zamówienia BEZPŁATNEJ PRÓBKI PERFUM o pojemności 15 ml!
Ja wybrałam zapach ACQUA WOMAN : KLIK !!!

Zapach delikatny i przyjemny - w sam raz na zakończenie LATA.

DOBRANOC :*







20 komentarzy:

  1. Ciekawa jestem muszę spojrzeć :) w sumie nie wiem czy Ci przypadła ta maseczka czy nie :D welonu nie łap na weselu ;D miłej zabawy kochani :* do jutra :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja teraz potrzebuję jakiejś dobrej maseczki nawilżającej :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ta maseczka zapowiada się bardzo dobrze - ciekawe jak ze składem :)

    OdpowiedzUsuń
  4. swietne zakupy ;-)
    buciki rewelka;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie ma zbyt spektakularnego składu, to też nie robi nic wielkiego ;) Lepiej korzystać już z naturalnych glinek.

    OdpowiedzUsuń
  6. Fajne te trampeczki ;) no i cena super !:)
    Pozdrawiam!!:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie widziałam nigdy tej maseczki, ale ja jednak wole super działanie niż średnie : )

    OdpowiedzUsuń
  8. Jestem ciekawa jaki ma skład ta maseczka ale moim zdaniem i tak najlepsze są maseczki z Glinek :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Również skorzystałam z możliwości zamówienia próbki :) Wybrałam ten sam zapach co Ty :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Też czekam na próbeczkę perfum i ciekawa jestem strasznie jak pachną ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ta maseczka mnie zaciekawiła, bo również mam problemy z trądzikiem, a perfumy również dostałam :)

    OdpowiedzUsuń
  12. moje perfumki również już do mnie dotarły są BARDZO trwałe :D

    a butki i torebka- rewelacja!

    weronikarudnicka.pl

    OdpowiedzUsuń
  13. Nie miałam tej maski i widzę, że jakichś super efektów nie daje :)

    OdpowiedzUsuń
  14. torebka jest genialna :)
    mam też próbkę tych perfum i muszę przyznać, że jakość doskonała, trafił mi się niezły zapach, a i trwałość - szacun :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Buty mnie urzekły :) Super są te brązowe :D

    OdpowiedzUsuń