czwartek, 3 lipca 2014

RECENZJA - ZIAJA - BIAŁA HERBATA - KREM BIONAWILŻAJĄCY DO CERY TŁUSTEJ I MIESZANEJ!

Dobry Wieczór :*
CZWARTEK - już jutro mój długo wyczekiwany WEEKEND :)
Mam nadzieję,że pogoda dopisze i razem z moim Najdroższym będziemy mogli aktywnie spędzić te dwa wolne dni :) A Wy - jakie macie plany na nadchodzący WEEKEND? :)

Na dzisiaj przygotowałam dla Was recenzję produktu,który bardzo mile mnie zaskoczył i na pewno wrócę do niego ponownie w przyszłości :)

ZIAJA - BIAŁA HERBATA - KREM BIONAWILŻAJĄCY DO CERY TŁUSTEJ I MIESZANEJ!
50 ml / ok.6,00 zł


Intensywnie nawilża skórę i reguluje aktywność gruczołów łojowych.
Zmniejsza nadmierne złuszczanie się naskórka oraz skutecznie łagodzi podrażnienia.
Stanowi doskonały podkład pod makijaż.


RECENZJA :
Wszystkie posiadaczki cery TŁUSTEJ i MIESZANEJ - ten krem jest fantastyczny!
Jego delikatny zapach oraz przyjemna a za razem lekka formuła i konsystencja sprawiają,że dobrze się aplikuje,rozprowadza i co ważne wchłania - nie pozostawiając na twarzy tłustej warstwy.
Przy regularnym użytkowaniu daje się zauważyć znaczną poprawę kondycji cery,która staje się dogłębnie nawilżona a wszelkie podrażnienia zostają złagodzone. Nie podrażnia,nie uczula :)
Jak dla mnie i mojej cery - miód - malina a dodatkowo jest wydajny i tani :)
Moja ocena,to 6/6.

Na koniec chcę Wam pokazać moją nową sukienkę,którą wczoraj upolowałam w SH za całe 5,00 zł :)


DOBRANOC i udanego WEEKENDU Wam życzę :*

29 komentarzy:

  1. Nie widziałam tego kremu :) Za to Ty wyglądasz tak młodziutko, dałabym Ci 16 lat :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajna sukienka. A i kremik też ciekawy

    OdpowiedzUsuń
  3. Pierwszy raz widzę ten kremik - muszę się w niego zaopatrzyć :)
    Ślicznie wyglądasz :)

    OdpowiedzUsuń
  4. ten kremik, coś dla mnie :) ładny wzór na tej sukience :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Cieszę się, że zaprzyjaźniłaś się z tym kremem:) Mam jeszcze jedną Ziajkę w zanadrzu, a o tym niedługo na blogu :)

    OdpowiedzUsuń
  6. jej nie znam tego maleństwa... wyglądasz ślicznie ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. kiedyś używałam tego kremu i byłam bardzo zadowolona

    OdpowiedzUsuń
  8. śliczna sukienka, gdzie takie ceny? u mnie za mniej niż 15 nie kupi sukienki

    OdpowiedzUsuń
  9. ooo pierwszy raz widzę taki krem z Ziaji:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Coś o tym kremiku już chyba kiedyś słyszałam. Zapowiada się bardzo ciekawie a że jestem "szczęśliwą" posiadaczką skóry tłustej na pewno go przetestuję.
    ps. sukienka świetnie ci pasuje. SH to miejsce gdzie można znaleźć prawdziwe perełki.

    OdpowiedzUsuń
  11. Krem będę musiała wypróbować : )

    OdpowiedzUsuń
  12. Przyjemnie się ten krem zapowiada :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Lubię kremy z Ziaja :) ale tego jeszcze nie miałam

    OdpowiedzUsuń
  14. Na szczęście nie potrzebuję takich kremów ;)
    mój blog, coomedyyyy

    OdpowiedzUsuń
  15. krem nie dla mnie :p mam cerę suchą
    oby pogoda dopisała

    OdpowiedzUsuń
  16. dawniej lubiłam kremy z Ziaji :-)

    OdpowiedzUsuń
  17. Mi ziaja nie przypadła kiedyś do gustu, gdy mialam jeszcze cere trądzikową... I wole jej nie uzywac bo roznie bywa :)
    Ładna sukienka:),
    obserwuję, i rowniez zapraszam do siebie
    http://cukrowa-ksiezniczkaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. teraz mega polubiłam krem taki w brązowym pojemniczku kurcze zapomiałam jak sie tam nazywał :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Bardzo lubię kosmetyki Zaja - stosuję je od lat. Tego kremu nie widziałam, ale coś czuję, że by mi podpasował.
    A sukienka śliczna!

    Pozdrawiam, Asia z btth.pl

    P.S. Ponoć w Korei bardzo lubią kosmetyki Zaja - fanie, że doceniają polską markę :)

    OdpowiedzUsuń
  20. dopisuje 2 produkt do listy kremów pod makijaż :)

    teenageladym.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  21. Kiedyś częściej używałam kremów od Ziaji, muszę znowu coś sobie sprawić :)
    sukienka śliczna
    całuski

    OdpowiedzUsuń
  22. Kremów do twarzy jeszcze nie miałam ale ten myślę że idealnie by pasował do mojego rodzaju skóry, więc dopisuję go do mojej listy zakupów :)
    Sukienka jest prześliczna :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Muszę wypróbować ten krem a w sukience wyglądasz ślicznie ;)

    OdpowiedzUsuń
  24. Ciekawe jak sprawdził by się u mnie. Chociaż teraz inwestuje już w kremy p/zmarszczkowe :P Ślicznie wyglądasz w tej sukience :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Coś dla mnie, a sukienka śliczna :)

    OdpowiedzUsuń