poniedziałek, 14 lipca 2014

RECENZJA - SKARB MATKI - ŻEL DO MYCIA RĄK! + NOWOŚCI :)

Dzień Dobry :*
Weekend,weekend i po weekendzie...Jak go spędziłam?
Bardzo,bardzo,bardzo czule - w ramionach mojego Najdroższego - kurowaliśmy się oboje,choć to mój Pan odrobinę mi się pochorował...Najważniejsze,że z dnia na dzień jest coraz lepiej a do tego wszystkiego - wczoraj zostałam CIOCIĄ :) Siostra mojego Najdroższego urodziła przepiękną córeczkę :*


Moja mała,śliczna Dziewczynka :*

Na dzisiaj przygotowałam dla Was recenzję produktu,który otrzymałam w ramach współpracy od firmy SKARB MATKI : http://www.skarbmatki.pl/ - ZAPRASZAM!


SKARB MATKI - ŻEL DO MYCIA RĄK! 80 ml / ok.10,00 zł


Antybakteryjny żel do mycia rąk SKARB MATKI :
- usuwa do 100% bakterii
- usuwa widoczny brud z powierzchni rąk
- szybko wysycha
- po zastosowaniu dłonie nie lepią się
- delikatnie nawilża

RECENZJA :
W okresie letnim jesteśmy bardziej narażeni na wszelkiego rodzaju bakterie...
Żel do mycia rąk - jest idealnym rozwiązaniem,alby odświeżyć i oczyścić dłonie.
Lekka,nie klejąca się formuła i konsystencja sprawia,że do jednorazowej aplikacji wystarczy już niewielka ilość żelu.Nie wysusza,nie podrażnia i nie uczula.Jedynym jego minusem jest zapach - intensywnie wyczuwalny jest alkohol,który na całe szczęście wraz z wmasowaniem żelu w dłonie zanika.
Bardzo praktyczny gadżet - w sam raz do kobiecej torebki :)
Moja ocena,to 5/6.

A Wy macie swój ulubiony żel do mycia rąk? :)

W ubiegły CZWARTEK miałam okazję spotkać się z Katarzyną : http://mendziorka.blogspot.com/ na kawie i plotkach - serdecznie Ci DZIĘKUJĘ :*



W ubiegłym tygodniu przybyło mi również odrobinę NOWOŚCI,którymi nie omieszkam się pochwalić :)


Zostałam AMBASADORKĄ marki Le Petit Marseiliais : KLIK!!!


Nawiązałam nową współpracę z firmą COLORIS : http://www.coloris.biz/ - ZAPRASZAM!


Oraz z firmą FITOMED : http://www.fitomed.pl/ - ZAPRASZAM!


Zrobiłam również małe zakupy :
- BIEDRONKA - FABIO VOLO - PIERWSZE ŚWIATŁA PORANKA - Książka! 9,99 zł
- BIEDRONKA - MEGAN HART - BARWY POŻĄDANIA - Książka! 9,99 zł
- ROSSMANN - ISANA - Sól do kąpieli! 3 x 2,19 zł

A co u Was nowego?

P.S Drogie Panie - zwolniło się jedno miejsce na "Wakacyjne Spotkanie Świętokrzyskich Blogerek Kosmetycznych" - jeżeli któraś z Was ma ochotę do Nas dołączyć 26.07.2014 - proszę zgłosić się na mojego e-maila : justyna.trelinska@poczta.onet.pl - do niedzieli!

23 komentarze:

  1. Same dobre wieści u Ciebie ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczna Dziewczynka *_* Gratulacje :) Żel ten ma moja Siostra i czasami go jej podkradam ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo lubię kosmetyki Skarb Matki :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Kasia kochana :) buziaki dla Was kawa musiała być pyszna :)

    OdpowiedzUsuń
  5. U Ciebie jak zwykle same dobroci, a dzidzia taka słodziutka ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. sole do kąpieli są świetne :)

    OdpowiedzUsuń
  7. ciekawy ten płyn do mycia rąk :)
    ale księżniczka :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Śliczna ta malutka :)
    Co do żelu antybakteryjnego to całkiem fajna sprawa, choć troszkę szkoda, że alkohol jest wyczuwalny. Aj zgłosiłabym się jako kandydatka na spotkanie :D ale jeszcze nie wiem czy sobotę mam wolną. W każdym razie na pewno będziecie świetnie się bawić :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Od czasu do czasu korzystam z takiego żelu jednak jeśli mam możliwość to wolę po prostu umyć ręce :D

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękne maleństwo :)
    Miłego testowania życzę :)
    Super, że udało Wam się spotkać - lubię nieoficjalne spotkania z kolezankami blogerkami :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Super, gratuluje współpracy,
    taki żel antybakteryjny bardzo przydatna sprawa

    OdpowiedzUsuń
  12. fajny ten płyn do mycia rąk :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Nie mam ulubieńca w tej kategorii, myję ręce czym popadnie. Zazdroszczę spotkania:)

    OdpowiedzUsuń
  14. to obie jesteśmy świeżo upieczonymi ciociami : (

    OdpowiedzUsuń
  15. Macie swój ulubiony i jest to Carex, najlepiej ten z pingwinkiem (ale tu już się włącza skłonność do kupowania wszystkiego, co z pingwinkiem podobnym do tego z Linuxa). Polecam!
    Asia | btth.pl

    OdpowiedzUsuń
  16. Fajne malenstwo :) oj bedziesz miec co testowac :P

    OdpowiedzUsuń
  17. Gratulacje dla siostry i dla cioci tej malej ślicznotki :)
    Super nowości otrzymałaś, gratuluję współprac i życzę miłego testowania :)

    OdpowiedzUsuń