poniedziałek, 21 lipca 2014

RECENZJA - LE PETIT MARSEILIALS - MLECZKO NAWILŻAJĄCE!

Witam :*
PONIEDZIAŁEK - ciężki weekend za mną a właściwie,to za Nami,bo razem z Najdroższym czymś się zatruliśmy i całą niedzielę spędziliśmy w łóżku...Poza tym,wydaje mi się,że w ostatnim czasie stałam się niesamowicie sentymentalna...Sądzę,że od zawsze taka byłam,ale z dnia na dzień,to się pogłębia...
Dużo myślę,dużo marzę i jeszcze więcej chcę...Wciąż oczekuję - nieoczekiwanego.
Kilka dni temu przeczytałam książkę FABIO VOLO - PIERWSZE ŚWIATŁA PORANKA - serdecznie POLECAM :)
W pewnym momencie natrafiłam na fragment,który idealnie obrazuje moje myśli i uczucia,którymi obdarzam swojego Najdroższego :* Wydaje mi się,że nie jedna z Was ma podobnie...

"Myślę,że to niesamowite,jak wszystko się zmienia,kiedy spotykasz właściwą osobę.
Jak szybko ta osoba zaczyna Ci wystarczać do szczęścia.
Otula Cię i grzeje myśl o Nim...Wszystko można znieść...
Nawet jeśli siedzisz w pracy,jest dwadzieścia po trzeciej,a za oknem pada deszcz.
Jedziesz zmęczona autobusem,cisną Cię buty,ale na myśl o Nim  - uśmiechasz się do siebie.
Patrzysz w lusterko,zastanawiając się - czy jesteś dla Niego wystarczająco ładna.
Wysyłasz wiadomość,a jeśli nie odpisuje - to dlatego,że pracuje,albo nie słyszy - na pewno nie robi tego specjalnie...
W piątek wieczorem - patrzysz na Niego i uważasz się za szczęściarę,bo przez najbliższe dwa dni będzie tylko Twój!Jest Twój przy śniadaniu,po obiedzie w łóżku,kiedy próbujesz obejrzeć film.
Mówi,że we wtorek chciałby się z Tobą spotkać i zaprasza Cię na dziewiątą a Ty...
Biegniesz do Niego po schodach o ósmej czterdzieści pięć,bo chcesz Go wąchać i całować.
Po wejściu do mieszkania czujesz miły zapach i brakuje Ci słów,żeby wyrazić,jaka jesteś szczęśliwa,a będąc w łazience,patrzysz w lustro i gratulujesz sobie,że masz tak przystojnego mężczyznę..."

Czy tak właśnie wygląda MIŁOŚĆ?


A Wy - jak spędziłyście WEEKEND? :)

Na dzisiaj przygotowałam dla Was recenzję produktu,który otrzymałam w ramach współpracy i Paczki Ambasadorki od portalu REKOMENDUJ.TO : http://rekomenduj.to/ - ZAPRASZAM!




LE PETIT MARSEILIAIS - MLECZKO NAWILŻAJĄCE! 250 ml / ok.15,00 zł


Odkryj sekret urody Kobiet z obszaru Morza Śródziemnego!
By spełnić potrzeby bardzo suchej skóry,LE PETIT MARSEILIAIS stworzył idealną kompozycję - połączył trzy wyjątkowe składniki z Południa : cudowne masło shea,które odżywia i optymalnie nawilża, niezwykły olejek arganowy, magicznie wygładzający skórę,oraz wspomagające ich działanie słodkie migdały.


Dzięki lekkiej konsystencji mleczko nawilżające LE PETIT MARSEILIAIS w jednej chwili wnika w głąb skóry,spełniając jej potrzeby i zapewniając komfort.

Twoja skóra relaksuje się - jest miękka,nawilżona i cudownie pachnąca.

RECENZJA :
Tuż po pierwszym użyciu tego mlecza pomyślałam - nie podoba mi się...
Dlaczego tak "z góry" chciałam je przekreślić? Za zapach,który jak mi się wydawało na początku był zbyt intensywny i zbyt mdły...Stwierdziłam jednak,że jak nie dam mu szansy,to się nie przekonam jakie jest moje prawdziwe zdanie na jego temat...Oczywiście - zmieniło się :) Początkowo intensywny zapach,łagodnieje tuż po aplikacji mleczka na ciele.Jego formuła oraz konsystencja są na tyle delikatne,że kosmetyk dobrze się aplikuje,rozprowadza i równie dobrze wchłania - nie pozostawiając tłustej warstwy.
Przy regularnym użytkowaniu daje się zauważyć znaczną poprawę stanu skóry,która staje się intensywnie nawilżona,odżywiona i miękka w dotyku.Nie podrażnia,nie uczula - bardzo przyjemny,godny polecenia kosmetyk.Moja ocena,to 5/6.

A Wy miałyście z nim styczność?
Jakie jest Wasze zdanie na jego temat?

W ostatnich dniach pojawiło się u mnie "odrobinę" NOWOŚCI.
Zarówno tych kosmetycznych,jak i odzieżowych "o,których będzie mowa w następnym poście" :)



- PARTY - Gazeta + LUKSJA - LUSH - ŻEL POD PRYSZNIC! 2 x 2,49 zł
- PUDEREK.COM.PL - REVOLUTION - DAY TO NIGHT - PALETA CIENI! 20,00 zł

:*:*:*


20 komentarzy:

  1. piękny cytat, mam nadzieję, że szybko wrócicie do zdrowia z Twoim ukochanym :) mleczka nie miałam, ale za to kupiłam sobie jeden z żeli pod prysznic limonkowy...cudo! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękna ta wasza miłość :) Oby z każdym dniem była jeszcze piękniejsza :)
    Z LE PETIT MARSEILIAIS jeszcze nie miałam żadnego kosmetyku.

    OdpowiedzUsuń
  3. tak, to jest miłość:) fajne mleczko;) ciekawe jak te cienie:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Kochana mogę sobie przekopiować ten tekst...jest cudny...

    OdpowiedzUsuń
  5. Och jak romantycznie :)
    i słodko.
    Cienie super :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Wracaj do zdrówka :) Piękny cytat i prawdziwy :)
    Mleczko lubię, ale o tym już wiesz :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Wracajcie szybko do zdrowia ;) Piękny cytat :)

    OdpowiedzUsuń
  8. O, widzę Makeup Revolution! Będziesz zadowolona:)
    Mój weekend? Byłam w Krakowie i było super i super gorąco:)
    O Le Petit Marseilials słyszałam już dużo dobrego, więc chyba warto się w końcu na poważnie zainteresować:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Cieszę się,że już jest lepiej :) a zdjęcie cudowne a sentymentalna zawsze byłaś :) tak jak i ja :*

    OdpowiedzUsuń
  10. ojoj to mieliście przeżycia - mam nadzieje, że już zdrowi
    śliczna z Was para
    Fajna paleta :)

    OdpowiedzUsuń
  11. tego balsamu nie miałam,ale ta parafina mnie też odstrasza : p a co do miłości jak tak wygląda, to chyba jej w moim związku nie ma xd

    OdpowiedzUsuń
  12. Ja weekend również spędziłam z ukochanym. :)
    Zdrówka, jeśli jeszcze nie wyzdrowiałaś!

    OdpowiedzUsuń
  13. Niestety nie ciagnie mnie do produktow tej marki. Ja w weekend sobie odppczeam ze znajomymi :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Z tej serii mam żel pod prysznic, który pięknie pachnie. Miłość to coś pięknego:)

    OdpowiedzUsuń
  15. Bardzo ładny ten tekst, który zacytowałaś. Pewnie nie jedna kobieta myśli podobnie. A jeśli któraś tak nie myśli, to widać jeszcze nie spotkała tego jedynego.
    Pozdrawiam, Asia | btth.pl

    OdpowiedzUsuń
  16. Cytat cudowny, mimo to ja zawsze uwazam, ze to faceci powinni byc szczesliwi, ze maja nas :D

    OdpowiedzUsuń
  17. Też bardzo polubiłam to mleczko Le Petit Marseillais

    OdpowiedzUsuń