środa, 16 lipca 2014

RECENZJA - CHANTAL - SESSIO - KERATIN - ODŻYWKA DWUFAZOWA!

Dobry Wieczór :*
Co u Was dobrego? :)
Czy u Was również deszczowo i burzowo?
W Starachowicach pogoda jest niezwykle kapryśna...

Na dzisiaj przygotowałam dla Was recenzję produktu,który otrzymałam w ramach współpracy od firmy CHANTAL : http://www.chantal.com.pl/ - ZAPRASZAM!



CHANTAL - SESSIO - KERATIN - ODŻYWKA DWUFAZOWA! 200 g / 11,90 zł


DWUFAZOWA ODŻYWKA Z KERATYNĄ : delikatna odżywka do pielęgnacji włosów zniszczonych,suchych i matowych.Rozświetla włosy oraz podkreśla ich blask.Dzięki zawartości dobrze przyswajalnej keratyny odbudowuje zniszczoną strukturę włosów nadając im zdrowy wygląd i witalność.Dodatek witamin odżywia włosy,przeciwdziała ich łamliwości oraz ułatwia rozczesywanie.Lekka formuła nie obciąża włosów.


RECENZJA :
Odżywkę tę testowała i testuje moja Kochana Mama :*
Faktem jest,że ma ona lekką formułę oraz konsystencję,która nie skleja i nie obciąża włosów.
Zapach - neutralny - nie wyróżniający się...Odnośnie jej działania - hmmm...
Przy dłuższym użytkowaniu włosy rzeczywiście są rozświetlone - jednak Mama,żadnych dodatkowych atutów nie zauważyła...Jej ocena,to 3/6.

A Wy miałyście styczność z tą odżywką?

Przy okazji zakupów w BIEDRONCE - udało mi się upolować :


- AIR WICK - Świeca! 5,99 zł
- GUMOWE JAPONKI! 14,99 zł

DOBRANOC :*

23 komentarze:

  1. Nie miałam produktów z tej firmy. Świetne japonki :D

    OdpowiedzUsuń
  2. ciekawią mnie odżywki z chantala ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Pierwszy raz widzę tę odżywkę.. Super japonki!

    OdpowiedzUsuń
  4. Marzą mi się takie japonki

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie miałam tej odżywki ale tez nie wiem czy na bank bym ja chciała xd te świece są takie tanie w biedronce?! Musze kupic!!

    OdpowiedzUsuń
  6. chyba ta odżywka taka sobie, choć nie powiem, że jeśli dodaje włosom blasku to już coś

    całuski

    OdpowiedzUsuń
  7. szkoda, że tak słabo się spisała

    OdpowiedzUsuń
  8. Też się zastanawiam nad tym japonkami z biedronki.

    OdpowiedzUsuń
  9. lepsza jest ta druga odżywka w nieprzezroczystej butelce też z keratyną, wiem bo mam obie.

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja znalazłam swoją ulubioną odżywkę z biowax z naturalnymi olejami:)
    Świetne japonki!

    U mnie niestety bez deszczu... jest tak duszno, że ciężko wytrzymać :(

    OdpowiedzUsuń
  11. piękne buciki, mi się mażą takie oryginalne meliski

    OdpowiedzUsuń
  12. Nie znałam dotąd tej odżywki, jakos do tyłu widze jestem z produktami do włsoów, musi się to zmienić :))

    Zapraszam do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Nie lubię takich produktów bez spłukiwania

    OdpowiedzUsuń
  14. japonki- kiedyś nie przepadałam, teraz zupełnie odwrotnie ;)

    mój blog, hooneyyy

    OdpowiedzUsuń
  15. Takiej odżywki jeszcze nie miałam, z tej firmy obecnie testuję szampon i serum i zaczyna mi się coraz bardziej podobać :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Nie miałam tej odżywki i raczej się do niej palę po Twojej recenzji.

    OdpowiedzUsuń
  17. Kochana kolejne zamówienie raczej będzie z innej strony. Dziewczyny planują zamówić coś z alefarcik.pl
    Teraz jest tam promocja na zegarki.

    OdpowiedzUsuń
  18. w mojej biedronce nie bylo takich fajnych japonek ;/

    OdpowiedzUsuń