środa, 2 lipca 2014

RECENZJA - CECE MED - PREVENT HAIR LOSS - STOP WYPADANIU WŁOSÓW - KURACJA PRZECIW WYPADANIU WŁOSÓW!

Hello :*
Co u Was słychać Drogie Panie? :)
U mnie mija dzień za dniem...Praca - dom - praca - dom...
W międzyczasie wyczekiwanie weekendu i czasu spędzonego z Najdroższym...
Tak w ostatnim czasie wygląda moje życie...Stabilnie,spokojnie...
W Starachowicach z dnia na dzień jest coraz cieplej i czasami słońcu udaje się wyjść zza chmur :)
Z niecierpliwością wyczekuję LATA,bo choć kalendarzowe już jest,to chyba tylko i wyłącznie na papierze.

Na dzisiaj przygotowałam dla Was recenzję KURACJI PRZECIW WYPADANIU WŁOSÓW,którą otrzymałam w ramach współpracy od firmy CECE MED : http://www.stopwypadaniu.pl/ - ZAPRASZAM!


W skład KURACJI wchodzą :
- CECE MED - PREVENT HAIR LOSS - STOP WYPADANIU WŁOSÓW - SZAMPON! 
300 ml / ok. 25,00 zł
- CECE MED - PREVENT HAIR LOSS - STOP WYPADANIU WŁOSÓW - ODŻYWKA!
300 ml / ok. 25,00 zł
- CECE MED - PREVENT HAIR LOSS - STOP WYPADANIU WŁOSÓW - AMPUŁKI DO SKÓRY GŁOWY! 30 x 7 ml / ok.81,00 zł
- CECE MED - PREVENT HAIR LOSS - STOP WYPADANIU WŁOSÓW - KAPSUŁKI!
30 szt. / ok.33,00 zł

Linia CECE MED - PREVENT HAIR LOSS została stworzona z myślą o osobach zmagających się z problemem nadmiernego wypadania włosów.Dzięki kompleksowemu działaniu na cały włos,skórę głowy oraz mieszek włosowy,kuracja cechuje się dużą skutecznością w zapobieganiu i walce z wypadaniem włosów.Formuła obecnych dotychczas w ofercie : SZAMPONU,ODŻYWKI i LOTIONU została wzbogacona o nowe składniki (m.in.aminokwasy,biotyna,proteiny ryżu,pędy bambusa,olej z kiełków pszenicy,żelazo).Do skóry głowy przygotowana została również intensywna kuracja w formie silnie skoncentrowanych AMPUŁEK. Wsparciem kuracji „od środka” jest suplement diety Hair Complex, który pomaga zachować mocne i zdrowe włosy oraz pozytywnie działa na skórę i paznokcie.Bogaty skład produktów powstał w oparciu o wyciągi i ekstrakty roślinne (olej z kiełków pszenicy,pędy bambusa,proteiny ryżu),witaminy i minerały (witamina D,B6,B12,żelazo,cynk) oraz aminokwasy pomocne w walce z wypadaniem włosów. 





TAK BOGATY SKŁAD WYRÓŻNIA KURACJĘ CECE MED WŚRÓD INNYCH DOSTĘPNYCH NA RYNKU! 

 

Olej z kiełków pszenicy :
- działa ujędrniająco i opóźnia procesy starzenia się skóry 
- nadaje włosom sprężystość i miękkość
Pędy z bambusa: 
- stymulują rozwój włókien kolagenowych i elastynowych, dzięki czemu odbudowuje i uelastycznia włosy, skórę i paznokcie 
- silnie nawilżają i wygładzają skórę i włosy
Proteiny ryżu : 
- utrzymują wodę w naskórku, dzięki czemu zmiękczają 
- i wygładzają, a także poprawiają trwałość włosów
Żelazo: 
- wpływa na działanie enzymu działającego na prawidłową budowę 
- i termin wzrostu włosa 
- odgrywa ważną rolę w czynnościach układu krążenia
Cynk : 
- wpływa korzystnie na metabolizm kolagenu, 
- odpowiada za wzrost włosów, paznokci i regenerację tkanek
L-cysteina i L-metionina : 
- aminokwasy to główny budulec włosa 
- wpływają pozytywnie na żywotność włosa
Biotyna : 
- zapobiega wypadaniu i rozdwajaniu włosów 
- wpływa na właściwą strukturę włosów i paznokci 
- dzięki odżywczemu działaniu na cebulki włosowe pobudza wzrost nowych włosów
Witamina E : 
- zajmuje się zwiększeniem absorpcji tlenu do obiegu krwi 
- jest niezwykle istotne dla poprawy cyrkulacji do skóry głowy
Witamina B6 : 
- wspomaga odżywianie komórek włosa i jest jednym z kilku czynników pobudzających wzrost i warunkujących poprawną budowę włosów 
- zapobiega łojotokowi i związanym z tym, zmianom zapalnym skóry, osłabiającym włosy
Proteiny białego łubinu : 
- dostępne tylko w kosmetykach z serii 
- stymulują porost włosów 
- zapobiegają ich wypadaniu 
- zwiększają objętość włosów 

RECENZJA :
Drogie Panie - problem z nadmiernym wypadaniem włosów w ostatnim czasie zdecydowanie mi się nasilił.
W odpowiedniej chwili dostałam propozycję od firmy CECE MED i takim oto sposobem stałam się posiadaczką KURACJI PRZECIW WYPADANIU WŁOSÓW,którą stosuję już od miesiąca.Jakie są moje refleksje po intensywnej KURACJI,jaką zafundowałam swoim włosom? SZAMPON oraz ODŻYWKA mają delikatny,przyjemny zapach oraz gęstą formułę i konsystencję.Już niewielka ilość jednego i drugiego produktu wystarczy do precyzyjnej aplikacji na włosach.SZAMPON w połączeniu z wodą,tworzy gęstą pianę.Doskonale myje i odświeża moje włosy,ODŻYWKA zaś sprawia,że są nawilżone i delikatne w dotyku.
Jedynym ich minusem są butelki,wykonane z twardego plastiku,co utrudnia ich "zgniatanie" w celu aplikacji produktów.AMPUŁKI - bardzo mile mnie zaskoczyły :) Łatwe w otwieraniu buteleczki z płynem,który po każdym myciu włosów wcierałam w skórę głowy...Po zużyciu AMPUŁKI - moje włosy były odrobinę matowe i sprawiały wrażenie lekko nawoskowanych,jednak ważniejsze jest jej działanie na skórę głowy i przeciwdziałanie wypadaniu włosów.KAPSUŁKI o ekonomicznym kształcie nie sprawiały kłopotu przy połykaniu...Jak podsumowuję całość KURACJI PRZECIW WYPADANIU WŁOSÓW?W ciągu ostatniego miesiąca wypadanie włosów znacznie się zmniejszyło,lecz nie zatrzymało się całkowicie.
KURACJA ta na pewno w znacznym stopniu przyczyniła się również do poprawy kondycji moich włosów,gdyż są one teraz zdecydowanie mocniejsze...
Moja ocena dla wszystkich produktów,to 4/6.

A Wy - miałyście styczność z tą serią kosmetyków PRZECIW WYPADANIU WŁOSÓW?
Jakie jest Wasze zdanie na ich temat?

Korzystając z okazji przedstawię Wam swoją skromną WISH LIST na miesiąc LIPIEC :


- ESCADA - BORN IN PARADISE :*


- REVOLUTION - ROMANTIC SMOKED - PALETKA CIENI!


- SYLVECO - POMADKA ODŻYWCZA Z PEELINGIEM!



Małe marzenia,które mam nadzieję doczekają swojego spełnienia :)


20 komentarzy:

  1. Mi ostatnio włosy coś zaczęły bardziej wypadać :/ sama nie wiem z jakiego powodu :/
    Na paletkę REVOLUTION też mam ochotę :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Rzeczywiście, ma fajny skład :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Mam paletkę Make Up Revolution i jest obłędna!!! <3

    OdpowiedzUsuń
  4. Paletkę polecam, jest fajna i niedroga:) No i pomadka peelingująca REWELACJA!:)

    OdpowiedzUsuń
  5. u mnie sie nawet uspokoiło ale mówisz ze wlosy w tej kuracji sa jakby troche nawoskowane, czyli nie dla mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie mam problemu z wypadaniem włosów, na "siwienie" mogliby coś wymyślić:):)

    OdpowiedzUsuń
  7. Gratuluję współpracy :) Niestety nie znam tych produktów

    OdpowiedzUsuń
  8. Miałam jakieś szampony z CeCe, dobrze się sprawdzały nawet ;-)

    OdpowiedzUsuń
  9. Tą pomadkę z peelingiem z sylveco muszę sobie koniecznie kupić.

    OdpowiedzUsuń
  10. escada - ocean lounge bardzo mi się podoba

    OdpowiedzUsuń
  11. Nie miałam tej serii, ale mam bioxsine ktory znacznie poprawił u mnie stan wypadają włosów : )

    OdpowiedzUsuń
  12. bardzo lubię markę CECE MED, szampon do wrażliwej skóry głowy rewelacyjni się u mnie sprawdził. tej marki nie miałam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. tej serii do włosów z problemem wypadania nie miałam.

      Usuń
  13. Ja cudowałam z walką z wypadaniem aż do momentu kiedy użyłam wcierki Jantar. Problem jak ręką odjął, odpukać oczywiście ;D
    Dołączyłam do obserwatorów i zapraszam do mnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Pare pat temu mialam kilka produktow tej marki i na poczatku byly ok,ale z czasem przestaly sie dobrze spisywac. Ciekaws jestem tej serii

    OdpowiedzUsuń
  15. Przydałaby mi się taka kuracja :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Hehehe nasze Wish lista jest bardzo podobna :D Też chcę pomadkę Sylveco i paletkę Revolution ale w innym odcieniu :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Jeszcze nie miałam kosmetyków z tej firmy

    OdpowiedzUsuń