czwartek, 5 czerwca 2014

RECENZJA - MANHATTAN - CLEAR FACE - COMPACT POWDER - ANTYBAKTERYJNY PUDER W KAMIENIU!

Witam :)
Słońce i ciepłe powietrze - są obecne w Starachowicach przez cały dzień - udało mi się poopalać po pracy - fantastycznie :) Może uda mi się uniknąć solarium - nabieram kolorów :p

Na dzisiaj przygotowałam dla Was recenzję mojego ulubionego "do tej pory" antybakteryjnego pudru w kamieniu - poznajcie go koniecznie :):*

MANHATTAN - CLEAR FACE - COMPACT POWDER - ANTYBAKTERYJNY PUDER W KAMIENIU! 9 g / ok.20,00 zł


ANTYBAKTERYJNY PUDER W KAMIENIU zapewnia efekt długotrwałego zmatowienia oraz pokrycia niedoskonałości bez zatykania porów.Jednocześnie leczy wypryski i minimalizuje powstawanie nowych.


RECENZJA :
Szukałam,szukałam i chyba znalazłam :) Gdy po raz pierwszy kupiłam ten puder - nie wiedziałam czego mogę się po nim spodziewać - bardzo mile mnie zaskoczył :) Jego delikatna formuła i konsystencja - sprawiają,że dobrze się nakłada i rozprowadza.Nie kruszy się i nie sypie.Doskonale matuje moją cerę - bez konieczności nanoszenia częstych poprawek.Przy długotrwałym użytkowaniu,rzeczywiście ma działanie lecznicze i minimalizuje powstawanie nowych wyprysków.Nie uczula i nie podrażnia - jest fantastyczny dla cery ze skłonnością do trądziku.Serdecznie polecam :)
Moja ocena,to 5/6.

A Wy - jaki puder w kamieniu polecacie?
Macie swojego faworyta? :):*

19 komentarzy:

  1. Również go mam, aktualnie używam i lubię :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Miałam starą wersję tego pudru i bardzo go lubiłam - można ja kupić w sklepach internetowych nawet za 6 zł:) Teraz, kiedy używam podkładu jednak wolę puder transparentny - ryżowy PAESE:)
    Do zobaczenia wkrótce!:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Żadnego pudru z Manhatanu jeszcze nie miałam.

    OdpowiedzUsuń
  4. Miałam go i dla mnie był przyzwoity. Moim ulubieńcem pozostaje L'Oreal True Match;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ciekawie się zapowiada. Chwilowo zużywam to co mam, ale być może skuszę się na zakup tego pudru;)

    OdpowiedzUsuń
  6. moja koleżanka go używa i jest nim wprost zachwycona... ja jakoś nie mogę trafić na swój odcień bo chętnie bym go wypróbowała:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Jeszcze go nie próbowałam ;-)

    OdpowiedzUsuń
  8. Jak działa na wypryski to coś dla mnie.

    OdpowiedzUsuń
  9. O, muszę go kiedyś wypróbować. Ja polecam puder z Vipery. Fajnie matowi a do tego jest meeega wydajny :D

    OdpowiedzUsuń
  10. Gratuluję znalezienia ulubieńca, ja najchętniej sięgam po pudry sypkie :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Gdy mój Synergen się skonczy to w niego zainwestuje :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Nie używałam nigdy tego pudru :) Moim faworytem jest Feather Finish Refill marki Mayfair :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Ja muszę omijać słońce no ale jak trzeba to trzeba ;) Nie miałam go ale muszę mu się bliżej przyjrzeć :)

    OdpowiedzUsuń
  14. uoo nawte nie wiedzialam o nim ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. Ja też o nim nie wiedziałam, co dziwne, no ale... :)

    OdpowiedzUsuń
  16. koniecznie muszę go wypróbować:)

    OdpowiedzUsuń
  17. Chyba będę musiała się bliżej przyjrzeć pudrom z Manhattana :D

    OdpowiedzUsuń