poniedziałek, 30 czerwca 2014

RECENZJA - GENTLE DAY - PODPASKI NA DZIEŃ Z PASKIEM ANIONOWYM!

Dzień Dobry :*
PONIEDZIAŁEK - w Starachowicach zimno i deszczowo,ale mimo wszystko jestem szczęśliwa i uśmiechnięta :) Tuż po wyjściu z pracy zadzwonił do mnie Najdroższy - i zaprosił na popołudniową RANDKĘ :):* Spacer,pyszne jedzonko i,to na co w ostatnim czasie czekałam.Byliśmy wybrać farby do "gniazdeczka" - czeka Nas malowanie :) Ależ się cieszę :)

Na dzisiaj przygotowałam dla Was recenzję produktu,który otrzymałam w ramach współpracy od firmy GENTLE DAY : http://www.gentleday.com/pl/ - ZAPRASZAM !


GENTLE DAY - PODPASKI NA DZIEŃ Z PASKIEM ANIONOWYM! 10 szt. / ok.10,00 zł


Najwyższej jakości GENTLE DAY - PODPASKI Z PASKIEM ANIONOWYM! Do ich produkcji nie używa się materiałów szkodliwych i alergizujących, są całkowicie wolne od chloru,środków zapachowych i chemikaliów,które mogą powodować podrażnienia skóry.Posiadają ph przyjazne dla skóry.Do produkcji paska anionowego zastosowano kryształ turmalinu.



W CZERWCU 2012 w Centrum Dermato - Wenerologii Kliniki przeprowadzono badanie dermatologiczne podczas,którego 30 Kobiet stosowało wkładki i podpaski higieniczne GENTLE DAY,badanie wykazało,że :
- 100% kobiet nie doznało żadnego podrażnienia skóry: wysypki, zaczerwienienia, otarcia, odparzenia, swędzenia.
- 100% kobiet nie czuło nieprzyjemnego zapachu.
- 70% zauważyło, że wchłaniają lepiej niż inne.
- 100% dobrze wytrzymały formę.
- 98% kobiet zużyło mniej podpasek GENTLE DAY niż innych.


Podpaski higieniczne ekologiczne GENTLE DAY z anionowym paskiem o dalekich infraczerwonych promieniach (IR) uzyskały patent na wynalazek (nr patentu 200510076755 na opakowaniu).


RECENZJA :
Drogie Panie - jestem pod wielkim wrażeniem precyzji,jaką przedstawia w wykonaniu swoich produktów firma GENTLE DAY.Pierwszy raz spotykam się z aż taką estetyką "w każdym calu" :)
Samo opakowanie główne,jak i opakowania jednostkowe wywołują podziw "bynajmniej u mnie".
Podpaski dobrze się kleją,są cienkie i bardzo chłonne.Co ważne - pasek anionowy - pochłania nieprzyjemny zapach!Te podpaski są na prawdę świetne!Jedynym minusem jest cena,która mogłaby być odrobinę niższa.
Moja ocena,to 6/6.

W ubiegłym tygodniu moja MAMA - zrobiła mi taki oto prezent :*




DOBRANOC :*

18 komentarzy:

  1. czy mi się wydaje, czy są one bardzo duże? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To prawda - są dosyć długie,ale jednocześnie są tak wyprofilowane,że zupełnie się ich nie czuje :)

      Usuń
  2. Szkoda że ta cena jednak trochę wysoka jest .


    PS: Zmieniłam adres bloga i zapraszam do ponownego obserwowania.http://todoarmo.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Recenzja podpasek na blogu, masakra......

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A jaki widzisz w tym problem? Chyba lepiej poznać dany produkt przed zakupem - zważając,że do najtańszych nie należy - nie sądzisz?

      Usuń
  4. Ta trzecia bluzeczka jest prześliczna:)

    OdpowiedzUsuń
  5. faktycznie wyglądają na dopracowane i mam wrażenie, że są dłuższe od przeciętnych, dla mnie to ważne, szkoda tylko, że cena spora
    Nataleczko, a co Ty złego widzisz w recenzowaniu podpasek, przesadzasz :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Słyszałam już gdzieś o tych podpaskach, ale generalnie wolę tampony ;-)

    OdpowiedzUsuń
  7. Rzeczywiście podpaski są świetnie opakowane:) Nigdy wcześniej o nich nie słyszałam.
    Ostatnia bluzeczka jest piękna :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Co za pseudo-naukowy opis. Aniony? Promieniowanie podczerwone? Come on! Normalnie zaraz jeszcze będą nano-rurki wchłaniające zawartość. I tlenek tytanu, co by się powierzchnia podpaski samoczyściła. Biją na głowę tym opisem mz najbardziej do tej pory absurdalny termin, tj. "krem geometryczny" :P

    Pozdrawiam, Asia z btth.pl

    OdpowiedzUsuń
  9. Ciekawią mnie te podpaski :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Nie słyszałam o nich :) Kiedyś na pewno wypróbuję bo zapowiadają się na fajne. :) Twoja mama ma niezły gust ta ostatnia bluzka jest cudna !

    OdpowiedzUsuń
  11. Podpaski wyglądają bardzo ciekawie. Ta ostatnia bluzka jest po prostu śliczna.

    OdpowiedzUsuń