środa, 11 czerwca 2014

RECENZJA - COSMO SPA - OLEJ ARGANOWY!

Hello :*
ŚRODA powoli dobiega końca - cieszę się,bo weekend tuż,tuż,tuż...
W sobotę jedziemy z Najdroższym kupić garnitur,bo za tydzień pierwszy ślub i wesele w tym sezonie  :p
W niedzielę zaś "Dni Pawłowa" - Andrzej Piaseczny oraz C-BOOL wystąpią tego wieczoru - o ile pogoda dopisze może być na prawdę fajnie :)

Na dzisiaj przygotowałam dla Was recenzję produktu,który otrzymałam w ramach współpracy od firmy COSMO SPA : http://cosmospa.com.pl/pl/ - ZAPRASZAM!


COSMO SPA - OLEJ ARGANOWY! 10 ml / 5,99 zł


OLEJ ARGANOWY - to eliksir młodości.Odmładza skórę,ujędrnia ją i odżywia.Leczy trudno gojące się rany,łuszczycę,zmiany alergiczne na skórze,blizny,oparzenia.Świetnie nadaje się do pielęgnacji delikatnej skóry,jaką jest skóra noworodków i niemowląt.


RECENZJA :
Podobno OLEJ ARGANOWY jest HITEM w kosmetyce.Można go używać na wiele sposobów : do włosów,twarzy,ciała,paznokci ale także przy rozstępach,bliznach,stwardnieniach czy po opalaniu.
Ma dosyć specyficzny zapach i tłustą formułę - także należy uważać,bo pozostawia tłuste plamy!
Do jakich celów ja używam OLEJU ARGANOWEGO? Przede wszystkim do pielęgnacji moich rozdwajających się i suchych końcówek.Ogólnie rzecz biorąc - nie przepadam za wszelkiego rodzaju olejami,ale jak już go mam,to wypadałoby go zużyć...Przy regularnym użytkowaniu daje się zauważyć poprawę kondycji włosów.Wyglądają na odżywione i błyszczące a i moje paznokcie skorzystały przy aplikacji produktu na włosach :p Są mocniejsze i twardsze :) Same plusy - myślę,że gdybym zastosowała olej również na innych częściach ciała - znalazłabym jeszcze więcej tych plusów.
Tymczasem moja ocena,to 4/6.

A czy Wy miałyście styczność z OLEJEM ARGANOWYM?
Jakie znalazłyście dla niego zastosowanie?

Od niedawna wzięłam się ostro za pielęgnację swoich włosów,które...
Nadmiernie wypadają...Martwi mnie,to dlatego chcę powiedzieć : STOP wypadaniu włosów - dzięki kompleksowej kuracji przeciw wypadaniu włosów od CECE OF SWEDEN!


Piękne i zdrowe włosy są atrybutem i ważnym elementem dobrego samopoczucia oraz pewności siebie.
Gdy wypadają : skutki widoczne są codziennie : po przebudzeniu - na poduszce, na podłodze - w łazience,na ubraniu.Na pomoc osobom zmagającym się z nadmiernym wypadaniem włosów powstała linia CECE MED PREVENT HAIR LOSS - kompleksowe wsparcie w walce z wypadaniem włosów!
Ja podjęłam,to wyzwanie.Czy Ty również spróbujesz? Zajrzyj na tę stronę : http://www.stopwypadaniu.pl/ - nie pożałujesz!

27 komentarzy:

  1. ja również stosowałam do paznokci i włosów :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja z chęcią nakładałabym go na twarz, bo kilka miejsc mam ostatnio mocno przesuszonych. Ale myślę, że włosy również by się nie obraziły za odrobine olejku na końce.

    OdpowiedzUsuń
  3. Mam ten olejek i sobie go cenię :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Odkąd mam 100% olejek arganowy pokochałam olejowanie twarzy :)

    OdpowiedzUsuń
  5. mam olej arganowy z Organique, też paznokcie po zmywaczu, zauważyłam że ładniej teraz wygląda płytka
    całuski :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Zamierzam się w niego zaopatrzyć :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Olej arganowy? Od stóp do głów! :) mój ulubiony kosmetyk:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Tyle się już naczytałam o tym olejku, musi być mój:):)

    OdpowiedzUsuń
  9. ja bym chciala sobie kupic prawdziwy 100% olej arganowy ;))

    OdpowiedzUsuń
  10. U mnie olejek arganowy też sprawdza się głównie w pielęgnacji włosów. ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ooo wybieracie się na wesele ;-) Super, ja ostatnio byłam na weselu jako mała dziewczynka, a następne wesele n którym będę to moje własne i to za 3 miesiące! stresuję sę jeszcze bardziej, bo zapomnialam juz jak to jest ;p

    OdpowiedzUsuń
  12. Ja stosuję do pielęgnacji pazurków, normalnie nie przeżyłby mojego częste malowania ;) Fajna, szczera recenzja, pozdrawiam !

    http://martiniqe.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Również nie przepadam za jakimikolwiek olejami. Fakt faktem, posiadam olejek arganowy. Jednak stosuję go tylko jako dodatek do maseczek, nic więcej :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Jeszcze nie próbowałam, ale zachęcający post

    OdpowiedzUsuń
  15. też mi włosy wypadają - ale to przez łysienie androgenowe :(
    niestety na to nie ma lekarstwa.

    OdpowiedzUsuń
  16. ja też właśnie testuje olej arganowy 100% :) jestem ciekawa efektów :)

    OdpowiedzUsuń
  17. nie znam, coś dzisiaj oglądam same nowości :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Uwielbiam olejki naturalne, ale arganowego jeszcze nie stosowałam, ale z pewnością to uczynię ;)

    OdpowiedzUsuń
  19. Fajna recenzja ;)

    http://closertotheedgeblog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  20. zachęcający ten olejek, chyba też wypróbuję
    fajna akcja z CECE Med

    OdpowiedzUsuń
  21. o, nie znam :)
    zapraszam na pyszne ciasto! :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Olejek argonowy bardzo fajnie działa na twarz ;)

    OdpowiedzUsuń
  23. Ja właśnie stosuje czysty olejek arganowy na twarz i muszę powiedzieć, że jestem zadowolona z efektów :)

    OdpowiedzUsuń
  24. moje włosy nienawidzą oleju arganowego : p ale zacznę go używać na ciało : )

    OdpowiedzUsuń