poniedziałek, 23 czerwca 2014

RECENZJA - BINGO SPA - SILK - JEDWABNE MYDEŁKO DO RĄK!

Dzień Dobry Drogie Panie :*
Jak Wam minął weekend? Ja dopiero dzisiaj odczuwam zmęczenie po WESELU na,którym byłam z Najdroższym i moją rodziną - było fantastycznie :) Już dawno się tak dobrze nie bawiłam :*

Na dzisiaj przygotowałam dla Was recenzję produktu,który otrzymałam w ramach współpracy od firmy BINGO SPA : http://www.bingosklep.com/index.php - ZAPRASZAM!


BINGO SPA - SILK - JEDWABNE MYDEŁKO DO RĄK! 300 ml / 9,00 zł


Jedwab BINGO SPA pomaga zachować wilgoć na powierzchni skóry,wywołując efekt przyjemnego i długotrwałego uczucia świeżości oraz gładkości - skóra staje się przyjemna w dotyku i jedwabiście gładka.
Aminokwasy wchodzące w skład jedwabiu BINGO SPA wnikają do wnętrza wierzchniej warstwy skóry zwiększając i utrwalając efekt głębokiego nawilżenia.Polipeptydy - również będące składnikiem jedwabiu - posiadają silne właściwości błonotwórcze - tworzą na powierzchni skóry film chroniący dłonie przed szkodliwym wpływem czynników środowiskowych.
Aktywne składniki mleczka do mycia rąk BINGO SPA,to również algi : fucus,nori,wakame i laminaria - zawierające wiele kluczowych składników niezbędnych do prawidłowego działania komórek skóry : aminokwasy,cukry i sole mineralne dzięki czemu skóra na dłoniach jest czysta,gładka i pachnąca.


RECENZJA :
Zarówno mydło w kostce,jak i w płynie jest nieodłącznym elementem mojego domu.
To od BINGO SPA ma delikatny,przyjemny zapach...Jego formuła oraz konsystencja sprawiają,że już niewielka ilość w połączeniu z wodą - tworzy gęstą,myjącą piankę.Mydło dobrze myje,pozostawiając dłonie czyste,pachnące i nawilżone.Nie uczula,nie podrażnia i nie powoduje uczucia ściągnięcia.
Moja ocena,to 4/6.

Dzisiaj po powrocie do domu czekała na mnie wygrana z FB KONKURSU - DZIĘKUJĘ :)


I na KONIEC - kilka zdjęć z sobotniego WESELA :):*



Z Najdroższym :*:*:*


Moja Kochana Mama :*


Mój Kochany Tata :*


Złapałam WELON :)

Udanego popołudnia Wam życzę :*






29 komentarzy:

  1. Ależ miałaś ładną sukienkę :)
    Ślicznie :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Ale miałaś ładną sukienkę! :) Ja idę na wesele za tydzień i szukałam dosyć długo jakieś sukienki i nic ciekawego nie umiałam znaleźć :(

    OdpowiedzUsuń
  3. Złapałaś welon!! O to już za niedługo będziemy Tobie Szkatułeczko gratulować... u mnie sprawdziło się ;)
    Mydełko fajne, i cenowo przyjemne.

    OdpowiedzUsuń
  4. ślicznie wygladałaś na weselu <3 a co do mydła, ja nie wiem czy aż tak chcę je mieć : p

    OdpowiedzUsuń
  5. Hehe ja już 3 razy złapałam welon i nic ze ślubu jeszcze nie wyszło ;) Pięknie wyglądaliście :)
    Mydełka do rąk nie miałam ale za to do stóp kiedyś używałam i było świetne :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :)

      P.S Nie martw się - to był mój 4 raz :p

      Usuń
  6. Złapałaś welon? Ale fajnie! :)
    Pozdrawiam, Asia z btth.pl

    OdpowiedzUsuń
  7. Zdjęcia genialne, miałaś prześliczną sukienkę. Zabawa na pewno bardzo udana :)

    Pozdrawiam,
    rzetelne-recenzje.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. super sukienka, ślicznie wyglądałaś na weselu

    OdpowiedzUsuń
  9. złapany welon, pogratulować !
    super jest to mydełko , ciągle szukam czegoś co nie wysusza skóry

    OdpowiedzUsuń
  10. Mydełko dostaje ogromnego plusa za pompkę, jednak martwi mnie tworzenie tej otoczki na dłoniach, o której piszesz. Nie lubię takiego efektu.
    Bardzo ładnie wyglądaliście :D

    OdpowiedzUsuń
  11. muszę kiedyś wypróbować to mydełko :)

    p.s. myślałam, że Twój ślub - biała sukienka mnie zmyliła :P

    OdpowiedzUsuń
  12. gratuluje złapania welonu !! :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Co do Bingo Spa pozwolisz, że się nie wypowiem, nie mam dobrego zdania o tej firmie :]
    Natomiast co do zdjęć, świetna sukienka! Wyglądałaś bardzo ładnie i podoba mi się bardzo zdjęcie z buziakiem.
    No i gratuluję złapania welonu :D Ja zawsze się boję tego co trzeba zrobić jak się złapie, nie zawsze to jest taniec niestety, spotkałam się z tym, że po złapaniu welonu para musiała dawać sobie buziaki itp. Nie fajne :]

    OdpowiedzUsuń
  14. Ależ Ty łądna jesteś :D

    A wiesz co oznacza złapanie welonu??? To teraz czekamy na zdjęcia z Twojego weselicha ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :* Bardzo bym chciała ślubować ze swoim Najdroższym :)

      Usuń
  15. Pięknie Kochana wyglądałaś ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. Kochana, wyglądałaś cudownie! :)

    Zapraszam do mnie na wakacyjny konkurs! Do wygrania koszulka ROMWE! ♥

    OdpowiedzUsuń
  17. ładnie wyglądałaś :) ja zawsze chciałam złapać welon :P

    OdpowiedzUsuń
  18. Dzieki za recenzzję :) zastanawiałąm się nad nim ale jednak nie wezmę hehe

    OdpowiedzUsuń