środa, 25 czerwca 2014

RECENZJA - BIELENDA - FRUIT BOMB - ARBUZ - PEELING DO CIAŁA!

Witam :*
W Starachowicach - zimno i deszczowo...
Czy LATO skończyło się zanim się rozpoczęło?
Beznadzieja...Mam nadzieję,że słoneczne i ciepłe dni szybko do Nas wrócą :)

Tymczasem - przygotowałam dla Was recenzję mojego nowego,kosmetycznego odkrycia :)

BIELENDA - FRUIT BOMB - ARBUZ - PEELING DO CIAŁA!  100 g / 5,99 zł


Cukrowy PEELING DO CIAŁA o zapachu ARBUZA,to idealny sposób na poprawę wyglądu i kondycji skóry.Peeling ma wyjątkowe właściwości wygładzające,nawilżające i regenerujące.Skutecznie zmiękcza i odnawia naskórek,poprawia mikrokrążenie,ujędrnia i uelastycznia skórę.Intensywny zapach soczystego arbuza poprawia samopoczucie i nastraja pozytywnie.Podaruj swojej skórze owocową pielęgnację i uczyń swoje ciało pięknym,pachnącym,zmysłowym i bardzo apetycznym.


RECENZJA :
WOW - cóż,to jest za PEELING!Petarda!
Pachnie tak,że aż mi tchu brak :) Jego formuła i konsystencja sprawiają,że rewelacyjnie się aplikuje,tworząc piankę z wyraźnymi drobinkami peelingującymi.Doskonale usuwa martwy naskórek - pozostawiając Naszą skórę oczyszczoną,świeżą i pachnącą.Nie uczula,nie podrażnia,nie powoduje uczucia ściągnięcia i wysuszenia.Jest fantastyczny,tylko...Dlaczego jest go tak mało?
Moja ocena,to 6/6.

A Wy - miałyście z nim styczność?
Jakie jest Wasze zdanie na jego temat?


32 komentarze:

  1. U mnie też deszczowo ;/ Aż muszę wypróbować ten peeling :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie miałam z nim styczności ale kocham zapach arbuza więc mogłabym go przytulić:)

    OdpowiedzUsuń
  3. miałam kupować ale taki mały sie wydawał :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Brzmi kusząco, uwielbiam arbuza ;)
    W Opolu niestety też ciągle leje i leje ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Kolorek peelingu zachęca w deszczowe dni. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  6. Te peelingi mają chyba parafinę w składzie (?)

    OdpowiedzUsuń
  7. Mmmmmmm, musi pęknie pachnieć! <3

    OdpowiedzUsuń
  8. Jak pamiętam miał parafinę w składzie ? ciekawa jestem tego zapachu ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Super, też bym go polubiła , lubię arbuzowe aromaty!

    OdpowiedzUsuń
  10. Jaka przyjemna konsystencja tego peelingu

    OdpowiedzUsuń
  11. Tworzy piankę? Super! Jeszcze nie miałam peelingu z Bielendy. Muszę go koniecznie wypróbować:D
    Gratuluję zwyciężczyni :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Ten zapach i konsystencja zachęcają do wypróbowania i do tego wszystkiego atrakcyjna cena, pokusa wielka i chętnie skuszę się na niego :)
    Gratuluję zwyciężczyni twojego konkursu :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Ten peeling wygląda cudownie, jak jakiś mus owocowy! Mam ochotę zdradzić swój domowy kawowy peeling :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Pachnie fantastycznie, ale jakościowo moim zdaniem słaby, a do tego niewydajny :-(

    OdpowiedzUsuń
  15. Każdy go chyba kupił - mam i ja : )

    OdpowiedzUsuń
  16. Och, teraz żałuję, że go nie kupiłam! Z chęcią pielęgnowałabym ciało czymś, co pachnie tak cudownie. Nie skusiłam się jednak na zakup, bo mam sporo peelingów w zapasach i postanowiłam je najpierw zużyć :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Ja też chcę taką petardę do ciała :) Kocham zapach arbuza :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Ciekawy ten peeling ;) Ma świetny kolor :D

    OdpowiedzUsuń
  19. ja nie mialam ale na penwo bede miec ;D

    OdpowiedzUsuń
  20. Wygląda smakowicie ten peeling, co za kolor! Nie skusiłam się na peelingi, ale masełka zakupiłam wszystkie dostępne ;)

    OdpowiedzUsuń
  21. Uwielbiam wszystko, co melonowe i arbuzowe! Namówiłaś mnie!
    Pozdrawiam, Asia z btth.pl

    OdpowiedzUsuń