poniedziałek, 16 czerwca 2014

Nowości :)

Dzień Dobry :*
Co u Was słychać Drogie Panie? :)
Wiem...Przez kilka dni mnie z Wami nie było,ale już wróciłam i mam nadzieję,że tych krótszych czy dłuższych przerw w blogowaniu będzie jak najmniej :) Od PONIEDZIAŁKU - pogoda w Starachowicach się poprawiła.Po zimnym i deszczowym weekendzie przyszedł czas na ciepło i słońce - mam nadzieję,że ten stan utrzyma się jak najdłużej,bo w weekend WESELE :)

Na dzisiaj przygotowałam dla Was post z moimi ostatnimi NOWOŚCIAMI :)
ZAPRASZAM :*

Zacznę od WSPÓŁPRAC :


- Przesyłka od DR. IRENA ERIS : http://sklep.eris.pl/pl/ - z tymi kosmetykami pracowałam dzisiaj z Katarzyną : http://mendziorka.blogspot.com/ nad KONKURSOWYM makijażem - DZIĘKUJĘ :*


- Nowa współpraca z firmą GENTLE DAY : http://www.gentleday.com/pl/dlaczego-gentle-day -
ZAPRASZAM!

Pozostając w temacie KOSMETYKÓW :)


- BIEDRONKA - OCEANIA - ŻEL POD PRYSZNIC! 2 x 2,95 zł


- NATURA -CATRICE - Pomadka! 2 szt. / 17,00 zł "2 w cenie 1"


- UPOMINEK od Najdroższego :*


- TARG - BIUSTONOSZ! 8,00 zł


- SH - NO NAME - SUKIENKA! 18,00 zł


- LIDL - ESMARA - SPODENKI! 29,00 zł


- CZAS NA BUTY - BUTY! 34,90 zł


- SH - NO NAME - TOREBKA! 10,00 zł


Wczoraj wieczorem - namówiłam moją Mordeczkę na maseczkę :p


PONIEDZIAŁEK - rozpoczęłam z dobrą kawą a kończę z uśmiechem na ustach :)

DOBRANOC :*

32 komentarze:

  1. same cuda :> i jakie "mordeczki" :D

    OdpowiedzUsuń
  2. A co to za golasy !? ;>> haha :D Mój by się raczej nie dał namówić:D Ale chyba spróbuję, musi być niezła zabawa !:D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To prawda - zabawa jest fantastyczna :) Nałożyłam Najdroższemu maseczkę a po chwili słyszę "że Go ciągnie i czy tak musi być" :p

      Usuń
  3. Mojego mogę namówić tylko na maseczkę z alg którą się ściąga :) Mały zbieg okoliczności bo właśnie na buzia mam maseczkę z Glinki ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Przegapiłam promocję na szminki ! Buuuuuu...:/

    OdpowiedzUsuń
  5. Ty masz szczęście do sh :) Same perełki

    OdpowiedzUsuń
  6. Żele z Biedronki mnie zaciekawiły, nie widziałam ich wcześniej.

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie widziałam tych żeli u siebie w Biedrze ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo ładne odcienie tych pomadek. Przy najbliższej okazji muszę się rozejrzeć za tymi żelami z Biedronki ^^

    OdpowiedzUsuń
  9. Czyżby Twoje wesele? Gratuluję współprac:) Lubię pomadki Catrice. Śliczna sukienka, choć chyba dosyć kusa:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chciałabym,ale nie moje - siostry ciotecznej :)

      Usuń
  10. Ha ha maseczkowe zdjęcie najlepsze :P

    OdpowiedzUsuń
  11. Super spodenki i torba rewelka.

    OdpowiedzUsuń
  12. a ja dzisiaj miałam taką ochotę na tę kawę :)

    OdpowiedzUsuń
  13. nie ma to jak upiększyć swojego Pana

    OdpowiedzUsuń
  14. O jakie piękne odcienie pomadek! Ja trzymam się ostro - nie odwiedzę tym razem Natury:P A te kosmetyki od dr I. Eris są rewelacyjne! Dziekuję za świetnie spędzone popołudnie :*

    OdpowiedzUsuń
  15. Zastanawiałam się czy nie pojechać do Natury, ale stwierdziłam, że pewnie nie do końca się opłaca bo i tak tam mają wysokie ceny...

    OdpowiedzUsuń
  16. super nowości, śliczny stanik, gratuluję paczki od ERIS.

    OdpowiedzUsuń
  17. Świetne te Twoje nowości ;) Podoba mi się spodenki jeansowe ;D

    OdpowiedzUsuń
  18. przesyłeczka od Eris cudna no i te staniki bardzo ładne :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Gratuluję, jak to zrobiłaś? :D Mój nigdy by sie nie dał namowić :P

    OdpowiedzUsuń
  20. Sklep z tekstyliami domowymi. Przepiękne skandynawskie wzornictwo.
    Zapraszamy serdecznie!
    www.sohomely.pl
    www.facebook.com/sohomely

    OdpowiedzUsuń
  21. Wow! Ależ fajne nowości! Ciebie luby rozpieszcza, a Ty go... maseczkujesz :)) Dla zachowania pięknego wyglądu na dłużej - tak, tak, trzeba przyzwyczajać do dobrych nawyków ;) Sukienka boska!

    OdpowiedzUsuń
  22. Hi, hi... super zdjęcie z maseczkami, a nowości świetne:)

    OdpowiedzUsuń
  23. Zdjęcie w maseczkach jest naj...naj....cudo.

    OdpowiedzUsuń