środa, 4 czerwca 2014

Mój tydzień w zdjęciach :):*

Dzień Dobry Kochane :*
Co u Was DOBREGO? U mnie - póki co - wszystko w porządku :)
Tydzień powoli dobiega końca a przede mną,ale i przed Wami długo wyczekiwany WEEKEND :)
Pogoda w Starachowicach jest zmienna...Raz ciepło,raz zimno...Raz słonecznie a raz deszczowo.
Chyba naturalnie,to ja się nie opalę...Pierwszy raz w życiu będę musiała skorzystać z solarium...
A Wy - byłyście kiedyś w solarium?Jakie są Wasze opinie na jego temat? :)

W dzisiejszym poście przedstawię Wam relację z mojego tygodnia :)

- PONIEDZIAŁEK : Nowa współpraca z firmą  LICHTENA : http://www.lichtena.info.pl/ -
ZAPRASZAM!


- WTOREK : Pierwsze w tym roku POZIOMKI :)


- ŚRODA : Spotkanie z moją Kochaną Gonią : http://margaritkaaa.blogspot.com/ - ZAPRASZAM :)


- CZWARTEK : Czasami jestem niecierpliwa...No dobrze - może częściej niż tylko czasami :p


- PIĄTEK : Po pracy,ale nadal w pracy...


- SOBOTA : Jarmark u Starzecha w Starachowicach :)


Przypadkowe spotkanie z koleżanką "w niebieskiej koszuli" i jej koleżankami :p


Z Najdroższym :*


Tuż przed koncertem zespołu PECTUS "jaram się tym" :)


Oto i ONI :)



Śpiewałam,piszczałam - no i się doczekałam :)


Róża od Najdroższego "przyznaję się bez bicia - złamałam ją przez przypadek" i długo wyczekiwane autografy :p

- NIEDZIELA : Niedzielne śniadanie z Najdroższym i lody z okazji "Dnia Dziecka"? :p




A tak poza programem - wczoraj moja MAMA miała URODZINY :*


Wszystkiego NAJ - moja Kochana :*

P.S Przypominam o KONKURSIE : KLIK !!!





Pozdrawiam :*


20 komentarzy:

  1. Ja nie jadłam jeszcze w tym roku poziomek ani truskawek, ale nie mogę się już doczekać :) Zwłaszcza oglądając takie zdjęcia :)

    OdpowiedzUsuń
  2. ojezu też chce poziomki!!!

    OdpowiedzUsuń
  3. poziomki....pycha! :) Kiedyś chodziłam na solarium kilka lat temu, ale doszłam do wniosku, że szkoda mi kasy i bledsza skóra jest ładniejsza i przestałam chodzić :)

    OdpowiedzUsuń
  4. O ty szczęściaro super zdjęcie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Poziomki! Uwielbiam ich smak i zapach :)
    Wspaniałe zdjęcia, fajnie że udało Ci się dorwać autografy i zdjęcie z nimi super - będziesz mieć pamiątkę, a dzień dziecka, widać, udany :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Kurcze a ja przegapiłam koncert, no tak jak się buja w obłokach a nie patrzy na tablice ogłoszeń to tak jest.

    OdpowiedzUsuń
  7. bardzo fajne zdjęcia, pyszne jedzonko.

    OdpowiedzUsuń
  8. Och widać tydzień był udany. U mnie tylko praca, praca i praca ;(

    OdpowiedzUsuń
  9. Tydzień pełen wrażeń :) Poziomki z chęcią bym schrupała :)

    OdpowiedzUsuń
  10. u mnie poziomki na razie zielone, więc tylko ślinka mi cieknie przyszłościowo :)
    całuski

    OdpowiedzUsuń
  11. U mnie jeszcze nie ma poziomek, na krzaczkach są jeszcze kwiatki :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Jak ja dawno poziomek nie jadłam :)) Wszystkiego najlepszego dla Mamy :)

    OdpowiedzUsuń
  13. świetne zdjęcia.. szczególnie zdjęcie mamci :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Podoba jesteś do mamy:) poziomki<3

    OdpowiedzUsuń