poniedziałek, 12 maja 2014

Wish List MAJ!

Dzień Dobry :)
PONIEDZIAŁEK - w tym tygodniu rozpoczął się bez zbędnych "nerwów",które bardzo intensywnie towarzyszą mi w ostatnim czasie - taka już jestem - ciepła kluska,która nie potrafi się odezwać wtedy,kiedy potrzeba...Ale dzisiaj - było SPOKOJNIE.Zupełnie tak samo,jak podczas minionego weekendu,który spędziłam z Najdroższym :* W sobotę pogoda Nam dopisała,więc wybraliśmy się na wycieczkę rowerową,która sprawiła,że w słoneczne,ale wietrzne popołudnie pokonaliśmy ok.25 km :) Promienie słońca ogrzewały mi twarz a wiatr rozwiewał włosy - zapomniałam o całym świecie - był tylko On - mój Najdroższy :*

Na dzisiaj przygotowałam dla Was lekko spóźnioną,ale nadal aktualną WISH LIST na miesiąc MAJ :)
Czego potrzebuję? O czym marzę?



- Natasha Walker - Tajemnice Emmy : Niespodzianki - Książka!


- CCC - Lasocki - Szpilki!



- CCC - Lasocki - Szpilki!


- DAVID JONES - KLIK !!! - Torebka!


- BOURJOIS - HEALTHY MIX - 52 - Korektor!



- AROMATELLA - Kule do kąpieli!


- AROMATELLA - Fasolki zapachowe!


- KATTY PERRY - KILLER QUEEN - Woda Perfumowana!


- APPLE - iPod!

To by było na tyle :)
A Wy o czym marzycie w tym miesiącu? :* 

P.S  Drogie Panie - marka Dr. Irena Eris - ekspert w pielęgnacji twarzy i ciała,wchodzi w nowy wymiar podkreślenia Kobiecego piękna!
Stworzyła wyjątkową serię kosmetyków do makijażu PROVOKE : http://www.media.drirenaeris.pl/ - jesteście jej ciekawe? Bo ja bardzo :)













27 komentarzy:

  1. A ja pierwszy raz widzę takie fasolki, bardzo mnie nimi zaciekawiłaś

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Właśnie i mnie zaciekawiły te fasolki :)

      Usuń
  2. Ojejje, się dzieje! Drugie szpilki są bardzo stylowe... Posiadam torbę z DD i jestem z niej bardzo zadowolona :) A fasolki? Pierwszy raz o nim słyszę :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Odnośnie nowej serii PROVOKE - zachorowałam na poczwórne cienie w kolorze nr 401... Podpatrzyłam u jeden z Youtuberek <3

    OdpowiedzUsuń
  4. też widziałam te nowe, kolorowe kosmetyki Eris, wyglądają bardzo elegancko i kusząco
    co do moich chciejstw to szukam takich spodni - bryczesów, najlepiej jaśniutkich, kawa z mlekiem

    co to za ustrojstwo te fasolki? pachnące i kolorowe i co dalej ?
    całuski

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak pisałam niżej,są to WOSKI SOJOWE do kominka :)

      Usuń
  5. Te kule do kąpieli wyglądają fantastycznie !:)

    OdpowiedzUsuń
  6. buty są zajebiste! i te perełki do kąpieli... niestety ja mam prysznic więc mogę tylko powspominać jak to jest kąpać się w wannie z takimi zapachowymi cudami :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Te fasolki zapachowe mnie mocno zaciekawiły :)

    OdpowiedzUsuń
  8. marzę o zaliczeniu wszystkih egzaminów na studiach i pysznej pizzie ! :-)

    weronikarudnicka.pl

    OdpowiedzUsuń
  9. te fasolki zapachowe sa swietne :)

    OdpowiedzUsuń
  10. kolorówka Erisek jest już w rossmanie. Szminki matowe są genialne!

    OdpowiedzUsuń
  11. bardzo ładne buciki CCC,
    woda Katy Perry pachnie z pewnością cudnie

    OdpowiedzUsuń
  12. Co to za fasolki? Nie widziałam jeszcze.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Są,to WOSKI SOJOWE do kominka :)

      Usuń
    2. Dzięki za odp. Ja nie mam kominka, więc słabo się orientuje w takich produktach ;)

      Usuń
  13. Szpileczki śliczne! Zgrabniutkie i klasyczne.
    Reszta wiszów też niczego sobie :)
    Pozdrawiam, Aśka z btth.pl

    OdpowiedzUsuń
  14. To tak:
    książkę łykam, buty też. Torebka również by się przydała (czarnych torebek nigdy dosyć), kule mogę odstąpić (rzadko korzystam z wanny, praktycznie prysznic rządzi), korektor - miałam sobie kupić i zapomniałam - a byłam w sobotę w Rosku.

    OdpowiedzUsuń
  15. Woda perfumowana mi się podoba !

    rzetelne-recenzje.blogspot.pl

    OdpowiedzUsuń
  16. Buteleczka Katty jest niezła. Podoba mi się. Zapachu jestem ciekawa.Sama skusiłam się ostatnio na kilka odpowiedników oryginalnych perfum, jak to się ładnie nazywa ;p Może akurat jakaś podbije moje serce ;D Czarnych szpilek z paseczkami sama szukam, bo niestety to co mi się podoba zwykle nie ma pasków, a z moją szczupłą stopą efekt "kłapania' niestety jest nieunikniony ;/

    OdpowiedzUsuń
  17. Ty chcesz dwie pary takich samych (podobnych) butów ? Czy nie możesz się zdecydować które z tych dwóch ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. wcześniej myślałam,że po prostu przez pomyłkę dwie pary tych samych butów wstawiłaś :) mały detal mi umknął.

      Usuń
  18. iPod również mi się marzy :)

    OdpowiedzUsuń
  19. ta seria provoke wygląda ciekawie ;)

    OdpowiedzUsuń