środa, 21 maja 2014

WAKACYJNE Spotkanie Świętokrzyskich Blogerek Kosmetycznych w Starachowicach!

Dzień Dobry.
Co u Was słychać Drogie Panie? :)
W ostatnim czasie w mojej głowie zasiał sobie ziarno pewien plan,który właśnie wykiełkował i,który chciałabym wprowadzić w życie :)
Chcę zorganizować :


Spotkanie odbyłoby się w SIERPNIU 2014 "weekend" i miałoby charakter DOBROCZYNNY "szczegóły niebawem" :)

W spotkaniu wzięłoby udział do 10 osób
"ze względu na możliwości lokalowe w Starachowicach"!

Zapisy poprzez e-mail : justyna.trelinska@poczta.onet.pl :
- TYTUŁ : SPOTKANIE.
- TREŚĆ : Link do swojego bloga.

Z pośród wszystkich ZGŁOSZEŃ : 04.06.2014 - podam ostateczną listę uczestniczek SPOTKANIA :)

Serdecznie ZAPRASZAM!

21 komentarzy:

  1. bawcie się dobrze! :-)

    weronikarudnicka.pl

    OdpowiedzUsuń
  2. Szkoda ze ja nie stamtąd : (

    OdpowiedzUsuń
  3. Jedna ze rzeczy która denerwuje mnie mieszkając za granica, to fakt ze nie mam możliwości na udział w takich spotkaniach :/

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetna inicjatywa:) Do Starachowic mam 100km ale strasznie mnie kusi żeby wziąć udział w spotkaniu ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Dla mnie niestety za daleko, ale z pewnością frekwencja dopisze.

    OdpowiedzUsuń
  6. Może to będzie dobry dzień by was na reszcie poznać. Zgłoszenie za chwile wyślę. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  7. Zgłoszenie wysłane. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  8. Oj niestety zbyt daleko, jak dla mnie :(
    Ale udanego spotkania już teraz życzę :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Oj z chęcią bym Cię osobiście poznała, ale nie jestem z Twoim stron ;( Miłego i udanwgo spotkania ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Jakby Kielce to bym przyjechala, Starachowice mam dalej :(

    OdpowiedzUsuń
  11. pozostaje mi tylko Górom (i blogerkom) Świętokrzyskim przesłać sto całusów z Beskidów :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Udanego spotkania:)
    Pozdrawiam, obserwuje:):)

    OdpowiedzUsuń
  13. Oj szkoda, że to tak daleko ode mnie i nie będzie mnie w tym czasie w PL.
    Mam nadzieję, że spotkanie się uda :) Czekam z niecierpliwością na recenzję :)
    Sama planuję zorganizować podobne spotkanie w Rzeszowie. Mam nadzieję, że się uda. :)

    OdpowiedzUsuń