wtorek, 13 maja 2014

RECENZJA - PLAYBOY - VIP - BALSAM DO CIAŁA!

Witam...
Co u Was słychać? :)
U mnie SPOKOJNIE...Jestem już po pracy - odpoczywam...
Szkoda tylko,że mój Najdroższy jeszcze pracuje i nie możemy spędzić tego popołudnia razem...
Byle do WEEKENDU - czekam na niego z niecierpliwością i tak codziennie - przez pięć długich dni i nocy w tygodniu...

Na dzisiaj przygotowałam dla Was recenzję produktu,który otrzymałam w Paczce Ambasadorki od serwisu STREETCOM : https://ekspert.streetcom.pl/pl/secured - ZAPRASZAM!


PLAYBOY - VIP - BALSAM DO CIAŁA! 250 ml / 15,00 zł


Spraw,by Twoja skóra zmieniła się w zmysłową tajną broń dzięki balsamowi do ciała PLAYBOY - VIP!
Dostarczając dodatkowe 70% natychmiastowego nawilżenia,VIP rozświetli Twoją skórę luksusowym połyskiem i otoczy ją kuszącym zapachem orchidei.Dbaj o siebie w spektakularny sposób!
24 - godzinne nawilżenie, szybko wchłaniająca się formuła testowana dermatologicznie.Odpowiednia dla skóry normalnej i suchej.


RECENZJA :
Tak samo,jak jego poprzednik "PLAY IS SEXY" - ten balsam do ciała czyni z moim ciałem cuda :)
Fenomenalny zapach ORCHIDEI przyprawia o zawrót głowy a lekka konsystencja i formuła sprawiają,że dobrze się rozprowadza,równie dobrze wchłania i dodatkowo pozostawia na Naszej skórze brokatowe drobinki :) Świetnie nawilża i odżywia.Nie podrażnia i nie uczula - jest na prawdę ŚWIETNY!
Mój Najdroższy,to potwierdzi :) Moja a właściwie Nasza ocena,to 6/6.

A jaki jest Wasz ulubiony balsam do ciała? :)


21 komentarzy:

  1. Lubię takie balsamy, które mają lekką konsystencję i szybko się wchłaniają, to duży plus :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie mam ulubionego. Używam różnych, ale lubię zapachy melona, mango, zielonej herbaty... Zaciekawiłaś mnie tymi PB. Jakoś mnie ta marka odpychała, bo za bardzo mi się kojarzy z roznegliżowanymi króliczkami, ale Twoje pozytywne opinie mnie zachęcają.
    Pozdrawiam, Asia / btth.pl

    OdpowiedzUsuń
  3. Swoimi recenzjami sprawiłaś, że chcę wypróbować balsamy Playboy`a, a jakoś wcześniej mnie nie pociągały ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. opakowanie wygląda kusząco. uwielbiam zapach orchidei

    OdpowiedzUsuń
  5. oj opakowanie jest śliczne !
    z miłą chęcią bym przetestowała :)

    +obserwuje

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie lubie takich drobinek : ( ale gdyby nie one to bym wyprobowala : )

    OdpowiedzUsuń
  7. podoba mi się!

    weronikarudnicka.pl

    OdpowiedzUsuń
  8. mnie zapachy Playboy nie bardzo przekonują ale może z balsamem było by inaczej

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja uwielbiam mgiełki do ciała z tej serii :) Długo się utrzymują i zapachy są genialne

    OdpowiedzUsuń
  10. Gdyby nie moje zapasy balsamów chętnie bym go kupiła :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Samo opakowanie robi wrażenie, może kiedyś się skuszę ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Ja uwielbiam balsam z Farmonny ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Tyle dobrego o nich slyszalam, musze kupic!

    OdpowiedzUsuń
  14. oj, widzę, że muszę się w niego zaopatrzyć, z tego co piszesz powinnam go bardzo polubić :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Też uważam że ten balsam jest świetny ;) Zapraszam Cie na mojego bloga http://eveebeauty.blogspot.com/
    Komentuj, oceniaj i jeśli ci się spodoba to dodaj do obserwowanych
    Pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. czyli jednak dobrą serię wypuścili :)

    OdpowiedzUsuń
  17. jak zostawia drobinki to ja go chcę na słoneczne dni ;)

    OdpowiedzUsuń