czwartek, 22 maja 2014

RECENZJA - MAGIC FOOT PEEL - 7 DNIOWA BEZPIECZNA I NIEINWAZYJNA KURACJA ZŁUSZCZAJĄCO - REGENERUJĄCA NA STOPY!

Dzień Dobry :*
Witam Was serdecznie w,to CZWARTKOWE słoneczne i ciepłe popołudnie :)
Tego właśnie było mi trzeba - wysokiej temperatury :) Wprost uwielbiam wiosnę i lato - ten czas kiedy jest ciepło,świeci słońce i zawiewa lekki wiatr.Zakładam wtedy słuchawki,włączam ulubioną muzykę,zamykam oczy i mnie nie ma...Chciałabym żeby tak samo nie było wszelkiego rodzaju niejasności,które od czasu do czasu mnie odwiedzają,ale...Chyba nie można mieć wszystkiego...

Na dzisiaj przygotowałam dla Was recenzję produktu,który otrzymałam w ramach współpracy od firmy MAGIC FOOT PEEL : http://www.sexownestopy.pl/ - ZAPRASZAM!

MAGIC FOOT PEEL - 7 DNIOWA BEZPIECZNA I NIEINWAZYJNA KURACJA ZŁUSZCZAJĄCO - REGENERUJĄCA NA STOPY! 1 para / 99,00 zł



7 DNIOWA KURACJA ZŁUSZCZAJĄCO -  REGENERUJĄCA NA STOPY :
Zawiera aktywny kompleks na bazie kwasów owocowych,który złuszcza nadmiernie zrogowaciały naskórek i wspomaga odnowę i wygładzenie skóry stóp.Kwasy powodują regulację cyklu złuszczania naskórka - dzięki czemu skóra nie domaga się tak częstego usuwania warstwy rogowej.

WŁAŚCIWOŚCI :
Łagodnie i skutecznie usuwa :
- zrogowaciały,suchy naskórek
- stwardniałe odciski uporczywe małe nagniotki
- zapewnia gładką,elastyczną skórę stóp.


SPOSÓB UŻYCIA :
1. Przeciąć wzdłuż linii na produkcie.
2. Nałożyć produkt na stopy,w taki sposób,jak skarpety.
3. Oderwać zabezpieczenie i przykleić tak,aby produkt był dopasowany do stopy.
4. Nałożyć skarpety w celu utrzymania komfortu i ciepła.
5. Produkt pozostawić na stopach 90 - 120 minut.
6. Po upływie 2H zdjąć folię zabezpieczającą i usunąć pozostałości produktu ciepłą wodą.
7. Przez pierwsze trzy dni po zabiegu skóra jest przesuszona i szorstka (nie należy dodatkowo wspomagać złuszczania).
8. Od trzech do siedmiu dni po aplikacji dochodzi do widocznego złuszczenia pogrubionej i zrogowaciałej skóry.


RECENZJA :
Już po raz drugi w testach wziął udział mój Najdroższy :* Mnie nie wystarczyło odwagi by przetestować tę KURACJĘ.Jego zdanie jest - zaskakująco pozytywne :) Skarpetki są bardzo dobrze nasączone od środka dzięki czemu kompleks na bazie kwasów owocowych dogłębnie wnika w skórę stóp.W ciągu pierwszych trzech dni,stopy stają się coraz bardziej suche i szorstkie a następnie sukcesywnie zaczynają się łuszczyć.
Efekty widzicie na zdjęciu powyżej.Skóra odpada płatami - nie wygląda to ani estetycznie ani higienicznie,ale efekt końcowy,który uzyskujemy po siedmiu dniach jest zniewalający!Skóra na stopach jest niczym "pupa niemowlęcia" - gładka i miękka!Najdroższy zadeklarował,że w przyszłości bez zawahania powtórzy tę kurację :) Jego ocena,to 6/6.

A Wy miałyście styczność z tymi SKARPETKAMI?
Jakie jest Wasze zdanie na ich temat? :)

Korzystając z okazji nie omieszkam się pochwalić,że wczoraj udało mi się spotkać z moimi dwiema przyjaciółkami z podstawówki :) Fantastycznie jest się tak spotkać "po latach" :)
Powspominać stare,dobre czasy i opowiedzieć co się obecnie dzieje u każdej z Nas - DZIĘKUJĘ Wam :*


Ta piosenka prześladuje mnie,jak nikt i nic :p

KLIMAT - NIEZAWODNY PLAN




Prawie jak w "American Beauty" :p


Zalew Lubianka w Starachowicach.


Jak "grzyby po deszczu" :)


Dorota - Ja - Angelina :)



Angelina - szalona "od lat" :p


:*

31 komentarzy:

  1. O rzesz...:D Świetnie działa ta maska złuszczająca! Ja bym się nie odważyła chyba jej nałożyć bo by mi się nogi jak z waty zrobiły patrząc na efekt na stopach ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Widzę, że spotkanie zostało odpowiednio skonsumowane :P

    OdpowiedzUsuń
  3. Czytałam już wiele o tych "skarpetkach" i efekty bardzo mi się podobają :) A Twoje zdjęcia na łące boskie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. te nózki ze skórka wyglądają nie ciekawie...

    OdpowiedzUsuń
  5. też miałabym problem z poddaniem się takiej kuracji, brawo dla Twojego śmiałka, ale efekt rzeczywiście niezły (no, poza tym w trakcie kuracji)

    OdpowiedzUsuń
  6. Moje, choć innej marki, nadal czekają na swoją premierę. Może w przyszłym tygodniu pozwolę sobie na SPA dla stópek.

    OdpowiedzUsuń
  7. o widzę że i Ciebie ( a raczej Twojego ukochanego) dosięgła moda na cudowne skarpetki

    OdpowiedzUsuń
  8. świetny efekt, podoba mi się zrzucanie skóry, ja używam pumeksu ale te skarpetki i Twoja opinia bardzo mnie przekonały

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja właśnie się skusiłam na takie skarpetki tylko z innej firmy i już się nie mogę doczekać jak je użyję ;) Ja ze swoją przyjaciółką znam się od podstawówki ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Mi tez by się coś takiego przydało, tylko zastanawiam się jak długo utrzymuje się taki efekt... czy czasem po takiej kuracji nie mamy efektu jojo ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. wooow mam je ! i teraz chetnie to rpzetestuje ;) chociaz nie trafilam w pogode ;<

    OdpowiedzUsuń
  12. Miałam takie skarpetki innej marki i też się spisały.

    OdpowiedzUsuń
  13. Koniecznie przydałoby mi się takie złuszczanie przed latem. Muszę kupić tę kurację :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Ich cena mnie przeraża,aczkolwiek zdecydowanie kiedyś muszę je kupić marzy mi się taka kuracja choć początki chyba odstraszają :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Fajnie,że wypad z koleżankami się udał :)

      Usuń
    2. P.S. Zdjęcia Lubelskiej najlepsze :D

      Usuń
  15. Jaaa super sprawa z tymi skarpetkami, ale troche droga inwestycja.. Pozostanę przy pilniku i peelingu ;D robię to w miarę możliwości i moje stópki osiągnęły dawno zadowalający efekt ;D
    Nie walicie cytrynówy? :D Porzeczkowa też smaczna :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Też mnie kuszą te skarpetki :) ale ja bym ich w życiu nikomu nie oddała :D
    sama bym użyła, a co do spotkania - gratuluję :)

    OdpowiedzUsuń
  17. heheh, śmiesznie wyglądają te skarpeteczki :-)

    weronikarudnicka.pl

    OdpowiedzUsuń
  18. Skarpetki są super, ale trochę za drogie moim zdaniem :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Skarpetki rewelacyjnie działają ! Muszę je kiedyś wypróbować :)

    Pozdrawiam,
    rzetelne-recenzje.blogspot.pl

    OdpowiedzUsuń
  20. Ooooj, już ja widzę, jak ja bym swojego na coś takiego namówiła :D

    OdpowiedzUsuń
  21. Trochę mnie to przeraża, ale widać, że skóra później rzeczywiście jak u niemowlaka :D chyba się kiedyś odważę i skuszę na zakup :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Miałam je oraz te z Cosmabell. Magic są o wiele lepsze
    Świetne zdjęcia

    OdpowiedzUsuń
  23. Na miniaturce opakowanie "skarpetek" wyglądało jak opakowanie prezerwatyw, więc wyobraź sobie mój pierwszy szok na widok Twojego postu! :D

    Pozdrawiam, Asia z btth.pl

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No wiesz :p O prezerwatywach,to bym raczej nie pisała :p

      Usuń
  24. Nie spodziewałabym się takiego efektu! I prawdę mówiąc wcześniej o nich nie słyszałam.
    Widzę, że jesteś ze Starachowic ;) To niedaleko mnie! :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  25. Uwielbiam zalew Lubianka, jest tam niesamowicie pięknie. Efekt na stópkach oczywiście jest.

    OdpowiedzUsuń
  26. Nigdy wcześniej nie słyszałam o takich skarpetkach :) widać ze są skuteczne. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń