czwartek, 8 maja 2014

RECENZJA - LIRENE - YOUNG 20+ - PEELING GRUBOZIARNISTY! + NOWOŚCI! :)

Hello :*
Czy Wy również zaczynacie wyczuwać w powietrzu atmosferę nadchodzącego weekendu? :)
Ja już ją czuję i z niecierpliwością wyczekuję tych dwóch wolnych dni...
Nie zasmucam się więc smutnym smutkiem - bo już jutro PIĄTEK :)

Na dzisiaj przygotowałam dla Was recenzję produktu,który otrzymałam w ramach współpracy od firmy LIRENE : http://lirene.pl/ - ZAPRASZAM!


LIRENE - YOUNG 20+ - PEELING GRUBOZIARNISTY! 200 ml / ok.15,00 zł


PEELING GRUBOZIARNISTY - INDYJSKA HARMONIA - to wyjątkowe połączenie pielęgnacji ciała z egzotyczną dawką energii oraz owocową ucztą dla zmysłów.Wyjątkowa formuła peelingu,oparta na wosku z mango sprawia,że skóra staje się doskonale gładka i zregenerowana.Drobinki peelingujące doskonale oczyszczają i odświeżają skórę, a soczysty zapach mango pobudza i dodaje energii.


RECENZJA :
Jest,to jeden z peelingów,które spełniają swoją rolę - generalnie oczyszczają Naszą skórę z wszelkiego rodzaju zanieczyszczeń,pozostawiając ją doskonale gładką i zregenerowaną.Peeling ten charakteryzuje się nie tylko niezwykle przyjemnym,egzotycznym zapachem,ale również fantastyczną formułą,która sprawia,że doskonale się aplikuje i rozprowadza na skórze - tworząc delikatną piankę z wyrazistymi drobinkami peelingującymi.Nie uczula,nie podrażnia - daje uczucie maksymalnego odświeżenia!
Serdecznie polecam!Moja ocena,to 6/6.

A Wy - miałyście styczność z tym PEELINGIEM?
Jakie jest Wasze zdanie na jego temat?

Przez ostatnie dni pojawiło się u mnie kilka NOWOŚCI :)
Jesteście ciekawe co kupiłam? :p


- Wymarzony ROWER "oczywiście z koszykiem" - ale sprawy techniczne sprawiły,że trzeba go było na chwilę zdjąć :)


OD LEWEJ :
- UPOMINEK - EVELINE - Volume Celebrities - Tusz do rzęs!
- ROSSMANN - LOVELY - Curling Pump Up - Tusz do rzęs! ok.5,00 zł
- BIEDRONKA - BIELENDA - Fruit Bomb - Peeling do ciała "Arbuz i Papaja"! 2 x 5,99 zł
- BIEDRONKA - L'BIOTICA - BIOVAX - Intensywnie regenerująca maseczka! 2 x 1,99 zł
- ROSSMANN - ZIAJA - Maseczki! 5 x 1,29 zł
- ROSSMANN - FACELLE - Chusteczki do higieny intymnej! 2 x ok.1,50 zł
- HEBE - Zmywacz do paznokci! ok.2,00 zł
- ROSSMANN - MISS SPORTY - Cień do powiek! ok.5,00 zł
- ROSSMANN - MANHATTAN - Clear Face - Antybakteryjny puder w kamieniu! ok.18,00 zł


Współpraca,którą nawiązałam z firmą BINGO SPA : http://www.bingosklep.com/index.php - ZAPRASZAM! Z ich sklepu internetowego mogłam sobie wybrać dowolne kosmetyki za łączną kwotę 50 zł :)

DOBRANOC :*

25 komentarzy:

  1. Bardzo ładny ten Twój nowy rower, a co do peelingu nie miałam go, ale już czuję ten piękny zapach! :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Sporo nowości u Ciebie;) Rower extra, sama bym się z chęcią powoziła;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Rower masz cudny! Szerokiej drogi :)

    OdpowiedzUsuń
  4. widzę, że z rossmannowskiej promocji trochę skorzystałaś, ja w końcu nic nie kupiła, cienie nie takie jak chciałam, mojego ulubionego tuszu Max Factora nie było,
    całuski

    OdpowiedzUsuń
  5. ja też będę miała rower <3 jutro idę wybrać i dopasować ramy do siebie : *

    OdpowiedzUsuń
  6. zachęciłaś mnie do kupna tego peelingu ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Rower jest śliczny i aj też chce taki :)

    Co do peelingu bardzo lubię zdzieraki z tej firmy ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Zaciekawiłaś mnie tym peelingiem ;) Świetne nowości .

    OdpowiedzUsuń
  9. Niestety w tę sobotę pracuję na zaocznych :(
    Zatem weekend poczuję dopiero w sobotę popołudniu...

    Tymczasem zapraszam na drugą część relacji z Fuji!
    Pozdrawiam, Asia / btth.pl

    OdpowiedzUsuń
  10. Gratulacje roweru, ja uwielbiam rowerowe wycieczki:)

    OdpowiedzUsuń
  11. bardzo fajny blog:) zapraszam do mnie:)

    http://sandrainvogue.blogspot.com/

    obserwujemy?

    OdpowiedzUsuń
  12. gratuluje wspolpracy rower jest cudny :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Jejciu, marzę o takim stylowym rowerze :-) Dzisiaj oglądałam taki w Decathlonie i się zakochałam :-)

    OdpowiedzUsuń
  14. Rower by mi się przydał. Miałabym czym zwiedzać Starachowice.

    OdpowiedzUsuń
  15. Sporo fajnych nowości u Ciebie :) Za szybko zleciał ten weekend :( Nie mogę się doczekać następnego :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Bardzo lubię peelingi gruboziarniste a tego jeszcze nie miałam.
    Śliczny rower :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Ależ cudooooowny rower<3 a peeling brzmi bosko :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Ten rower na żywo wygląda o niebo lepiej :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. a koszyk masz rację jest fenomenalny i jak to Ernest ujął romantycznie Ci na nim :D

      Usuń