sobota, 31 maja 2014

RECENZJA - LIPO - PROTECT - REGENERUJĄCY KREM OCHRONNY DO RĄK!

Dzień Dobry :*
WEEKEND - nawet nie wiesz, jak długo na Ciebie czekałam :)
Po intensywnym tygodniu w pracy - przyszedł czas na SZKOŁĘ i początek egzaminów na koniec roku szkolnego - kiedy odpocznę? Już sama nie wiem...
W każdym bądź razie - dzisiaj razem z moim Najdroższym wybieramy się na Starachowicki "Jarmark u Starzecha" na, którym wystąpi zespół PECTUS - mam nadzieję,że do wieczora pogoda pozostanie niezmienna :)

Na dzisiaj przygotowałam dla Was recenzję produktu,który otrzymałam w ramach współpracy od firmy PHARMACERIS : http://www.pharmaceris.pl/pl/ - ZAPRASZAM!

PHARMACERIS - LIPO - PROTECT - REGENERUJĄCY KREM OCHRONNY DO RĄK!
50 ml / ok.8,00 zł


Dzięki specjalistycznemu połączeniu wosku pszczelego i D-pantenolu krem tworzy na skórze ochronną warstwę powierzchniową, zabezpieczając dłonie przed wysuszeniem oraz szkodliwym działaniem czynników zewnętrznych. Innowacyjna receptura łagodzi podrażnienia, nawilża i przywraca skórze miękkość.
Formuła wzbogacona witaminą A wzmacnia funkcje ochronne kremu, przyśpiesza cykl odnowy naskórka i zabezpiecza przed utratą wody z powierzchniowych warstw skóry.


RECENZJA :
Pierwszy raz mam styczność z kremem do rąk z tej serii.Okazał się on dla mnie miłym zaskoczeniem a jednocześnie zbawieniem dla moich wiecznie suchych i spierzchniętych rąk.Delikatny zapach,lekka nie klejąca się formuła i konsystencja - sprawiają,że krem dobrze się rozprowadza i równie dobrze wchłania.Dobrze nawilża i odżywia sprawiając,że skóra dłoni jest miękka i elastyczna.
Nie uczula i nie podrażnia.Jest,to produkt wart swojej ceny!
Moja ocena,to 6/6.

Przedstawiam Wam również moje nowe buty na zbliżające się WESELA :)


Brokatowe szpilki na 11 cm obcasie - są fantastyczne :)
Kupiłam je w sklepie internetowym PANTOFELEK24 : http://pantofelek24.pl/ - za jedyne 29,00 zł !

Pozdrawiam :)

16 komentarzy:

  1. Muszę wypróbować ten krem :) Świetne buty, oby Ci się wygodnie w nich tańczyło :))

    OdpowiedzUsuń
  2. buciki super!
    a co do kremu, lubię ta firmę!

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajne buciki:)
    ciekawe czy beda wygodne za taka niska cene :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Krem fajny - ogólnie firmę bardzo lubie. Buty w świetnej cenie

    OdpowiedzUsuń
  5. Poszukam tego kremiku, buty mega :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo tanie te szpileczki a robią wrażenie :) nie używam kremów do rąk, ale ten wydaje się być ciekawy :)

    rzetelne-recenzje.blogspot.pl

    OdpowiedzUsuń
  7. a butki mi sie bardzo podobają :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Jakie piękne buciki ;) Krem mam ale jeszcze go nie używałam ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo lubię kosmetyki marki Pharmaceris. Przekonałam się do nich wiele lat temu, gdy moja koleżanka pracowała w Eris i podrzucała mi próbki. :)
    Butki ładniutkie.
    A w wolnej chwili zapraszam do nas :)
    Pozdrawiam, Asia z btth.pl

    OdpowiedzUsuń
  10. Firmę lubię, kremu do rąk jeszcze nie miałam, ale jak piszesz fajny to pewnie się skuszę:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Wygląda mi na całkiem przyjemny .

    OdpowiedzUsuń
  12. Lubię markę Pharmaceris ale tego kremu nie miałam okazji używać, teraz testuję Dermedic.

    OdpowiedzUsuń
  13. nie widziałam tego kremu, ale zapamiętam, że warty kupna ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. kremik ciekawy uwagi, może się na niego skuszę:)
    buciki fajne;)

    OdpowiedzUsuń