środa, 28 maja 2014

RECENZJA - KOLASTYNA - NAWILŻAJĄCY BALSAM DO CIAŁA!

Witam...
W Starachowicach zawiało chłodem...Brrr...
Jest szaro - buro,deszczowo i co najgorsze zimno - nie lubię takiej pogody!
Miłym elementem dzisiejszego dnia było spotkanie z Gonią : http://margaritkaaa.blogspot.com/ -
ZAPRASZAM :) Oprócz małych zakupów w schemat Naszych spotkań wpisały się również lody w jednej z najlepszych lodziarni w Starachowicach :)


DZIĘKUJĘ :*

Na dzisiaj przygotowałam dla Was recenzję produktu,który jak najbardziej wpisał się w moje gusta :)
Chcecie go poznać? :)

KOLASTYNA - NAWILŻAJĄCY BALSAM DO CIAŁA! 250 ml / ok. 11,00 zł


Słońce,niskie temperatury,wiatr,zanieczyszczenia,stres...Warunki środowiskowe oraz tryb życia osłabiają kondycję Naszej skóry,przyczyniając się do jej odwodnienia,utraty elastyczności i zdrowego kolorytu.Balsamy do ciała KOLASTYNA zostały stworzone,aby zapewnić Naszej skórze uczucie długotrwałego nawilżenia i skutecznej pielęgnacji.Technologicznie zaawansowane formuły chronią skórę,dodają energii oraz pobudzają jej aktywność każdego dnia!


COLLASTEN COMPLEX :
Unikalna kompozycja KOLAGENU,ELASTYNY i GLIKOGENU usprawnia dotlenienie komórek i ich metabolizm.Wzbogacenie formuły o XPERTMOIST zapewnia efekt długotrwałego nawilżenia.Naturalne MASŁO ZE SŁODKICH MIGDAŁÓW będących źródłem Niezbędnych Nienasyconych Kwasów Tłuszczowych oraz witamin A i E,wspomaga prawidłowe funkcjonowanie warstw naskórka.

RECENZJA :
Dobrej jakości BALSAM DO CIAŁA,który doskonale radzi sobie z moją suchą skórą!
Delikatny,przyjemny zapach...Lekka formuła i konsystencja - sprawiają,że balsam dobrze się rozprowadza i równie dobrze wchłania nie pozostawiając na ciele smug oraz tłustych plam na ubraniu.Przy regularnym użytkowaniu daje się zauważyć znaczną poprawę kondycji skóry - jest ona znacznie bardziej nawilżona i odżywiona - miękka w  dotyku,czyli taka jak lubię najbardziej.Balsam nie podrażnia i nie uczula.
Serdecznie polecam.Moja ocena,to 6/6.

Dzisiaj po powrocie do domu czekała na mnie paczka z nową współpracą,którą nawiązałam z firmą CHANTAL : http://www.chantal.com.pl/ - ZAPRASZAM!


DOBRANOC :)

21 komentarzy:

  1. Normalnie czuję się jak babcia na tym zdjęciu ;) dziękuję za dziś :*

    OdpowiedzUsuń
  2. Super paczucha. A Kolastyny nie używałam.

    OdpowiedzUsuń
  3. Ojj z Kolastyny to jedynie kiedyś miałam balsam brązujący

    OdpowiedzUsuń
  4. Faktycznie pogoda koszmarna.
    Nie wiem gdzie są najlepsze lody w Starachowicach, więc pod powiedz.
    Byłam na Iłży na lodach i faktycznie są po prostu przepyszne, lepszych nigdy nie jadłam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Spotkamy się na pewno tylko niech ten deszcz przestanie padać.

      Usuń
  5. Gratuluję nowej współpracy :)
    Widzę, że postarali się.

    OdpowiedzUsuń
  6. Zazdroszczę Wam takich spotkań;) U mnie pogoda troszkę się popsuła ale póki co narzekać nie mogę.

    OdpowiedzUsuń
  7. co do pogody to nie będe się nawet wypowiadać... -,- i jezu jak ja zazdroszczę lodów. A balsam możliwe że wypróbuję : )

    OdpowiedzUsuń
  8. Jaki fajny ten balsam, nawet nie podejrzewałam, a widziałam go ostatnio, ech... no nic, kupię go sobie ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Nie miałam chyba nic z Kolastyny jeszcze, gratuluję współpracy :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Fajnie, że się sprawdził ten balsam ;-) No i gratuluję współpracy ;-)

    OdpowiedzUsuń
  11. Niestety, ale ten balsam zupełnie do mnie nie przemawia...

    OdpowiedzUsuń
  12. Mam jakiś balsam tej marki w zapasach, ale jeszcze go nie otworzyłam.

    OdpowiedzUsuń
  13. Ciekawe te kosmetyki od Chantal :) Ja uwielbiam lody Grycan <3 Wypróbowałabym ten balsam z przyjemnością, ale przerzuciłam się na oleje do ciała :) Cieszę się jednak, że sprawdza się u ciebie :)

    Pozdrawiam,
    rzetelne-recenzje.blogspot.pl

    OdpowiedzUsuń
  14. Nie nawiedzę deszczu a on cały czas pada i pada ;( A ja zapraszam na lody do św Katarzyny uwielbiam je ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. lubię balsamy z kolastyny,
    gratuluję współpracy :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Dotąd nie miałam zaufania do kosmetyków marki Kolastyna, ale ten balsam kiedyś sobie wypróbuję, skoro polecasz :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Gratuluję współpracy:)
    Produkty z Kolastyny omijam szerokim łukiem, bo kilka razy mnie zawiodła...

    OdpowiedzUsuń
  18. Akurat używam kremu do twarzy z Kolastyny i jest fantatsyczny ;))

    OdpowiedzUsuń
  19. chyba nigdy nie używałam Kolastyny...

    weronikarudnicka.pl

    OdpowiedzUsuń