czwartek, 15 maja 2014

RECENZJA - COSMO SPA - CRYSTAL COLLAGEN FACIAL MASK - PŁAT KOLAGENOWY NA TWARZ!

Hello :)
CZWARTEK - jak,to świetnie brzmi :) Jeszcze tylko PIĄTEK i wymarzony weekend będzie w zasięgu moich rąk! Czy podzielacie mój entuzjazm? :) Odbiegając od tematu...Mamy MAJ - jest,to jeden z moich ulubionych miesięcy w roku, bo WIOSNA,bo wszystko budzi się do życia,bo słońce,ciepło i...
W tym roku coraz więcej ZARĘCZYN :) Miłość wisi w powietrzu - moi znajomi się ZARĘCZAJĄ!
Codziennie wchodząc na FB - moim oczom ukazuje się napis ZARĘCZONA/ZARĘCZONY.
Niesamowite - że jeszcze do niedawna wszyscy byliśmy dziećmi a teraz? Dorośli ludzie,którzy lada chwilę założą własne rodziny - ja również tego bym sobie życzyła...Pierścionka na serdecznym palcu prawej ręki i rodziny,która będzie moją ostoją w zdrowiu i w chorobie,w radości i smutku...Ależ mnie sentyment dopadł! To ten ukochany MAJ - tak na mnie działa :)

Na dzisiaj przygotowałam dla Was recenzję produktu,który otrzymałam w ramach współpracy od firmy COSMO SPA : http://cosmospa.com.pl/pl/ - ZAPRASZAM!


COSMO SPA - CRYSTAL COLLAGEN FACIAL MASK - PŁAT KOLAGENOWY NA TWARZ!
1 szt. / 15,99 zł


Regeneruje,napina,odżywia,dodaje blasku!

Maska przeznaczona dla skóry po 35 roku życia,potrzebującej wzmocnienia struktur skóry,zatrzymania procesów starzenia.Dla cery pozbawionej blasku,odżywienia,nawilżenia.Dla Kobiet i Mężczyzn!

SKŁADNIKI AKTYWNE :
Kolagen krystaliczny,kwas hialuronowy,algi morskie,witamina C.


Maska przedłuża młodość skóry.Zawarty w niej kolagen działa regenerująco i odmładzająco,przywraca świeżość,gładkość i sprężystość skóry.Chroni przed agresywnym działaniem środowiska zewnętrznego oraz przed szybkim starzeniem się skóry,zaś istniejące zmarszczki strukturalne oraz mimiczne wypełnia,dzięki czemu stają się mniej widoczne.Dodatkowo kwas hialuronowy zabezpiecza przed nadmierną utratą wody oraz nadaje skórze aksamitny dotyk.Skóra po zabiegu staje się odżywiona,rozświetlona i wygładzona.

RECENZJA :
Drogie Panie - przedstawiam Wam mojego Najdroższego,który przetestował ten płat kolagenowy na twarz :):* Jak się do niego ustosunkować?Po jednym razie - na pewno nie ma możliwości uzyskania efektów,jakie zapewnia producent - jest,to wprost nie realne...Dlatego przedstawiam Wam jedynie pierwsze wrażenia,jakie mój Najdroższy uzyskał po przetestowaniu tego produktu.Po wyjęciu płatu z opakowania daje się zauważyć,że jest on dobrze nasączony - co jest bardzo ważne w tego typu produktach.Tuż po nałożeniu na twarz daje przyjemne uczucie orzeźwiającego chłodu...Po wyznaczonym czasie użytkowania i  zdjęciu płatu z twarzy - mój Najdroższy nie zauważył żadnych zmian...Faktem jest,że nie podrażnia,nie uczula i nie wysusza skóry twarzy,ale i nic specjalnego z nią nie robi.Po jednym razie na pewno nie zregeneruje,nie napnie,nie odżywi i nie doda blasku - bynajmniej my tych atutów nie zauważyliśmy.
Być może przy dłuższym użytkowaniu - da się z niej wykrzesać "coś więcej".
Nasza ocena,to 2/6.

A Wy jaki macie stosunek do płatów kolagenowych na twarz?

Wczoraj udało mi się spotkać z moją Kochaną Gonią : http://margaritkaaa.blogspot.com/ - ZAPRASZAM!
Miło spędziłyśmy czas - na ZAKUPACH oczywiście - choć nie kupiłam wiele - radość z możliwości spotkania jest nie do opisania :*


Praktyczny UPOMINEK od Goni - Ty wiesz - jak sprawić mi RADOŚĆ :*


OD LEWEJ :
- NATURA - EVREE - Krem do rąk & Peeling do stóp! 2 x 6,99 zł
- LIDL - Pudełka na prezenty! 2 x 1,99 zł
- ROSSMANN - ISANA - Pianka do golenia! 3,49 zł
- ROSSMANN - WELLNESS&BEAUTY - Sól do kąpieli! 1,09 zł
- ROSSMANN - ISANA - Mydło w płynie! 2,49 zł
- DROGERIA - ZIAJA - Krem do twarzy! ok.6,00 zł


- Balerinki z kolcami! 25,00 zł

To by było na tyle DOBREGO :p

Udanego WIECZORU Wam życzę :*


30 komentarzy:

  1. balerinki mega! a do takich płatów nie jestem koniecznie przekonana

    OdpowiedzUsuń
  2. fajne balerinki:) a płat szału nie robi ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Balerinki bardzo bardzo ładnie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. mój facet nigdy nie dał by sobie nałożyc maseczki,ja z reguły też po jednorazowym uzyciu specjalnych efektów takich masek nie widze...
    podziwiam Twojego męzczyznę ze zgodził się byc królikiem doswiadczalnym:D

    OdpowiedzUsuń
  5. O matko :D
    Wyjątkowo cierpliwy ten Twój Najdroższy - wygląda jak z Milczenia owiec :D
    i na dodatek dał się sfocić i na dodatkowy dodatek - nic mu to nie dało :P z tego co piszesz, ale jest jeden plus - wygląda kosmicznie i naprawdę mnie rozbawiło to zdjęcie :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Baleriny mi nie służą, choć prezentują się uroczo.

    OdpowiedzUsuń
  7. Siłą byś mnie nie zaciągneła żebym to założyła aż klaustrofobiczne lęki mnie dopadają jak widzę tą maskę. I dziękuję za wczoraj :*

    OdpowiedzUsuń
  8. Buciki mi się podobają ! Maseczka prezentuje się bardzo dobrze :) Ciekawa jestem jakie przyniesie efekty po kilku aplikacjach :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Lubię takie maski w płatach, ale jeszcze tej nie stosowałam, jak Ci się udało faceta namówić na maseczkę? :) Wojtas nie chce, ale pozostałe kosmetyki pielęgnacyjne - jak najbardziej stosuje regularnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Widzę, że model idealnie nadawał się do testu :) Wypatrzyłam również jeden z moich ulubieńców - ZIAJA <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ciekawa jestem tego Waszego ulubieńca :)

      Usuń
  11. mój by się po głowie popukał jakbym mu zaproponowała takie testy :D ale fajnie że twój się zgodził - wszystkiego (prawie) trzeba w życiu spróbować! :D

    OdpowiedzUsuń
  12. ale masz super modela, nic nie działa od razu. wiadomo.

    OdpowiedzUsuń
  13. ale śmieszna maseczka :D

    zapraszam na pyszne risotto :)

    OdpowiedzUsuń
  14. w sumie, wypróbowałabym takie cudo ;D

    OdpowiedzUsuń
  15. mam jeszcze kilka takich (nie tej firmy) płatkowych masek w moich zbiorach i coś mnie do nich nie ciągnięło, leżą sobie i czekają na... no właśnie, chyba mi przypomniałaś, żeby poleżakować pod takim płatkiem, pogoda beznadziejna to można sobie sprawić trochę przyjemności i poleniuchować
    całuski

    OdpowiedzUsuń
  16. Mój nie przepada za maseczkami ale czasami go zmuszam :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Mój mężczyzna by mnie chyba zabił jak bym umieściła jego zdjęcie w jakiejś maseczce na blogu :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. hehe dokładnie mój również choć i twarzy nie widać ;D

      Usuń
  18. bym sie dziwnie czula z czyms takim na twarzy :D haha moj TŻ nigdy by sobie nie dal czegos takiego na twarz zalozyc ;<<

    OdpowiedzUsuń
  19. mało, który mężczyzna by się tak poświęcił :D
    a zakupy super, zastanawia mnie ten krem do twarzy z ziaji, każdy go chwali... Faktycznie jest aż tak dobry? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak - jak dla mnie jest na prawdę świetny :)

      Usuń
  20. Drogie Panie - mój Najdroższy jest otwarty na testowanie wszelkiego rodzaju NOWOŚCI - co do publikacji swojej osoby na łamach mojego bloga - chyba musi mnie "trochę" Kochać - skoro się na,to godzi :):p

    OdpowiedzUsuń
  21. Ja rzadko maseczki robię ale czasami warto.

    ♫ ♫ CUDOWNEGO POPOŁUDNIA ŻYCZĘ:-) ♫ ♫
    ♫ ♫ BUZIACZKI ♫ ♫

    OdpowiedzUsuń
  22. miałam tą maseczkę, nie zachwyciła mnie :<

    weronikarudnicka.pl

    OdpowiedzUsuń
  23. W tej chwili zazdraszczam kremów Evree ♥
    Całuję :*

    OdpowiedzUsuń
  24. te płaty i maseczki tego typu wyglądają jak z jakiegoś horroru :P

    OdpowiedzUsuń