poniedziałek, 26 maja 2014

RECENZJA - BINGO SPA - MOCNY PEELING BŁOTNY DO TWARZY! + Nowości :)

Dzień Dobry :*
Co u Was słychać Drogie Panie? :)
Jak Wam minął weekend? Mnie - rewelacyjnie!
W Starachowicach było słonecznie i bardzo,bardzo,bardzo ciepło :)
Złapałam odrobinę koloru,który sukcesywnie chcę pogłębiać,gdyż wesela tuż,tuż,tuż :p
W sobotę byliśmy z Najdroższym na KONCERCIE zespołu CACI VORBA - choć początkowo sceptycznie nastawieni - bawiliśmy się wyśmienicie :)
Muzyka cygańska,bałkańska oraz karpacka wpisała się w Nasze gusta.Serdecznie polecam!
Przy okazji zwiedziliśmy część Starachowickiego - Wielkiego Pieca :)
W niedzielę zaś spędziliśmy czas w rodzinnym gronie - to był na prawdę fantastyczny weekend :*

Drogie Panie - z małym opóźnieniem,ale chcę Wam serdecznie PODZIĘKOWAĆ a wszystkim MAMOM życzyć wszystkiego co najlepsze i najpiękniejsze :*

-16 maja - minęło 2 lata,jak jestem z Wami na blogspot.com :)
- 26 maja - jest Dzień Matki :*

Dwie fantastyczne daty :)


Do końca miesiąca zorganizuję dla Was KONKURS,aby podziękować za te 2 lata - RAZEM :*

Na dzisiaj przygotowałam dla Was recenzję produktu,który otrzymałam w ramach współpracy od firmy BINGO SPA : http://www.bingosklep.com/index.php - ZAPRASZAM!


BINGO SPA - MOCNY PEELING BŁOTNY DO TWARZY! 100 g / 18,00 zł


MOCNY PEELING BŁOTNY DO TWARZY z kwasem glikolowym i mlekowym oraz kwasami owocowymi AHA usuwa z twarzy martwy naskórek.Zawiera 10% naturalnego błota z Morza Martwego,5% mielonych pestek z owoców,kwas glikolowy,kwas mlekowy i pięćdziesięcioprocentowe kwasy owocowe.


Młoda,zdrowa skóra regeneruje się w cyklach 28 - dniowych.Im więcej lat,tym odnowa skóry przebiega wolniej (po 30 roku życia może trwać nawet 40 dni).Martwe komórki nawarstwiają się,skóra staje się szorstka,szara,zmarszczki są bardziej widoczne.Złuszczając skórę za pomocą mocnego peelingu z Bingo Spa,intensywnie się ją oczyszcza i pomaga w szybkiej regeneracji.
W przypadku cery mieszanej i tłustej błoto z Morza Martwego oczyszcza zatkane pory skóry (poprzez absorbcję nieczystości z porów) oraz powoduje istotne zwężenie porów skóry,zmniejszając wydzielanie sebum.

RECENZJA :
PEELING - jest podstawowym elementem mojego domowego SPA :)
Przynajmniej dwa razy w tygodniu - robię peeling twarzy oraz nakładam maseczkę.
Z tym od Bingo Spa - miałam i mam styczność pierwszy raz.Jego zapach - specyficzny,niezbyt przyjemny,ale co najważniejsze - znośny! Gęsta formuła oraz konsystencja sprawiają,że peeling doskonale się nakłada i tak samo rozprowadza na twarzy.Po dokładnym wykonaniu peelingu skóra jest oczyszczona i wygładzona - bardziej podatna na działanie aktywnych substancji zawartych w innych preparatach kosmetycznych.
Nie uczula,nie podrażnia i nie wysusza.Jest,to produkt na prawdę dobrej jakości.
Moja ocena,to 5/6.

A Wy miałyście kiedyś styczność z tym produktem?
Jakie jest Wasze zdanie na jego temat? :)


Starachowicki Wielki Piec :)


Koncert zespołu CACI VORBA!


No daj buziaka :)


Jak tylko Najdroższy będzie niegrzeczny - to właśnie tak skończy :p

I przyszedł czas na nowe współprace :):*


Pierwsza z nich,to współpraca z firmą CECE : http://www.stopwypadaniu.pl/ - ZAPRASZAM!


Druga,to współpraca z firmą DERMA PHARM : http://www.dermapharm.com.pl/ - ZAPRASZAM!

No i na koniec garść NOWOŚCI :)


- LIDL - ESMARA - Rurki "brzoskwiniowe"! 39,99 zł
- LIDL - ESMARA - Biustonosz! 23,99 zł

A u Was - co nowego? :)



17 komentarzy:

  1. Ten peeling jest bardzo dobry.

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie znam tego peelingu ale wygląda ciekawie.

    OdpowiedzUsuń
  3. Jurasic Park - Episode: Justine ;)

    Pozdrawiam, Asia z btth.pl

    OdpowiedzUsuń
  4. ten peeling mi chodzi po głowie od dłuższego czasu!

    OdpowiedzUsuń
  5. Ostatnio chciałam kupić ten błotny peeling, ale jakoś zmieniłam zdanie. Chociaż chyba się na niego skuszę ;P

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie miałam jeszcze tego peelingu, gratki współprac ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Peeling od Bingo Spa bardzo lubię.
    Zapach...wiadomo błotny... ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Peelingu nie miałam jakoś mi zużycie ich wolno idzie ;)
    zdjęcia super...oddałabyś E.dino na pożarcie ? O zgrozo !
    Dobrego z okazji dwu rocznicy :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. P.S. Wielki piec jest dość urokliwym miejscem :)

      Usuń
  9. Gratuluje współpracy. Starachowickiego pieca jeszcze nie widziałam, więc muszę się tam wybrać. W niedzielę opalałam się przy zalewie w Brodach - cudne miejsce.

    OdpowiedzUsuń
  10. Gratuluję współpracy :) Hmm.. ja z bingo miałam tylko maskę do włosów , którą bardzo długo zużywałam :) Ten peeling wygląda bardzo ciekawie.

    Miłego dnia,
    rzetelne-recenzje.blogspot.pl

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja na razie używam tylko peelingów enzymatycznych ;) Gratuluję u mnie nie długo minie już 3 lata ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. super nowości, taki peeling to fantastyczna sprawa, prawdziwe SPA

    OdpowiedzUsuń
  13. O ten peeling mnie zaciekawił - lubię konkretne :)
    Może się skuszę.
    Gratuluję współpracy :D i mile spędzonych chwil :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Mam i lubię ten peeling:)
    Świetny biustonosz :)

    OdpowiedzUsuń