poniedziałek, 19 maja 2014

RECENZJA - BINGO SPA - BOROWINOWY ŻEL POD PRYSZNIC!

Witam Was serdecznie w ten słoneczny i ciepły PONIEDZIAŁEK :*
Po fantastycznym weekendzie - nastał pełen optymizmu nowy tydzień - słońce dodaje mi energii i sprawia,że chce mi się żyć! Po pracy umyłam "swoją" limuzynę i razem z mamą skosiłyśmy trawę przed domem - nareszcie jest CIEPŁO :)

Na dzisiaj przygotowałam dla Was recenzję produktu,który otrzymałam w ramach współpracy od firmy BINGO SPA : http://www.bingosklep.com/index.php - ZAPRASZAM!


BINGO SPA - BOROWINOWY ŻEL POD PRYSZNIC! 300 ml / 5,50 zł


Właściwości kosmetyczne torfu doceniła już Kleopatra,a właściwości lecznicze były dobrze znane starożytnym Grekom.Obecnie stosuje się wyłącznie torfy lecznicze,zwane borowinami lub pelodiami.
Borowiny bogate są w bituminy,pektyny,celulozę,kwasy huminowe,fulwokwasy,ligniny oraz fitohormony i inne związki wykazujące aktywność biologiczną.Substancje nieorganiczne, to głównie mikro i makro elementy.


Borowina nie tylko leczy,ale również pielęgnuje skórę.Przeciwdziała przedwczesnemu starzeniu się skóry i zapewnia zachowanie pięknego wyglądu na długie lata.Borowina w zabiegach modelujących sylwetkę,likwidujących cellulit oraz rozstępy ma zasadnicze znaczenie odtoksyczniania tkanek objętych cellulitem,a co za tym idzie znacznemu zmniejszeniu skórki pomarańczowej oraz utracie centymetrów poprzez przyśpieszenie metabolizmu komórkowego.Poprawia jędrność skóry,która staje się napięta i gładka.

SKŁADNIKI :
Aqua,Sodium Laureth - 2 Sulfate,Lauramidopropyl,Betaine,Sodium Chloride DEA,Bog Moss Extract,Propylene Glycol,Citric Acid,Parfum,DMOM-Hydantoin,Methylchloroisothiazolinone,CI20285.

RECENZJA:
Jako wielka fanka wszelkiego rodzaju kosmetyków do kąpieli śmiem twierdzić,że ten żel pod prysznic spełnia swoje zadanie,lecz nie wyróżnia się niczym specjalnym.Delikatny,przyjemny zapach sprawia,że kąpiel jest przyjemnością.Formuła oraz konsystencja są na tyle przyjazne,że już niewielka ilość żelu tworzy pachnącą pianę.Produkt dobrze myje,odświeża i nawilża skórę - nie podrażniając jej i nie uczulając.
Moja ocena,to 4/6.

A czy Wy miałyście styczność z tym żelem?
Jaka jest Wasza opinia na jego temat?

DOBRANOC :*

14 komentarzy:

  1. Jest dość przyjemny, z serii borowinowej chyba najlepszy na tle mydła i płynu do kąpieli.

    OdpowiedzUsuń
  2. mimo, ze jest przecietny to i tak bym chciała!

    OdpowiedzUsuń
  3. miałam ten żel, przyjemny, trochę męski zapach, dobrze się pienił i mył.

    OdpowiedzUsuń
  4. tego akurat jeszcze nie miałąm :)

    OdpowiedzUsuń
  5. nie znam;)

    zapraszam na coś nowego- smacznego :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Mam go gdzieś w swoich zapasach ale jeszcze nie testowałam :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Buziaki dla kochanej mamy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. a jeśli chodzi o produkt nie miałam przyjemności

      Usuń
  8. Miałam kiedyś płyn do kąpieli z serii borowinowej z BingoSPA - był przyjemny, ale też nie wyróżniał się niczym szczególnym. Taki zwyklak...

    OdpowiedzUsuń
  9. Nie używałam tego żelu, ale kusi mnie jego wypróbowanie :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Nie znam kompletnie kosmetyków Bingo Spa :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Jeszcze nie miałam okazji poznać działania tego żelu :)

    OdpowiedzUsuń
  12. czyli zwykły żel, ale i tak jestem ciekawa zapachu :P

    OdpowiedzUsuń