poniedziałek, 14 kwietnia 2014

Wish List KWIECIEŃ !

Witam :*
Co u Was słychać Drogie Panie? :)
Jak minął weekend? Mnie - jak zawsze - rewelacyjnie :)
Pominę fakt,że od piątku jestem chora i dosyć kiepsko się czuję,to usilnie walczę z męczącymi mnie dolegliwościami i idę do przodu :) Dzisiejszy post miał wyglądać zupełnie inaczej,ale...
Jak tylko zabrałam się za robienie zdjęć - okazało się,że mój aparat został u Najdroższego...
No i po zdjęciach...

Dzisiaj są imieniny JUSTYNY,więc sobie,ale i wszystkim JUSTYNOM - życzę wszystkiego co najlepsze i najpiękniejsze :*


 Na dzisiaj przygotowałam dla Was swoją WISH LIST KWIECIEŃ :)
Co mi się marzy? Zobaczcie same :*


- Rower VANESSA - koniecznie z brązowym,wiklinowym koszykiem :)


- ALLEGRO - Ramoneska : KLIK!!!



- Trampki - koniecznie CZARNE :)


- BOURJOIS - HEALTHY MIX - Korektor - 52!


- BRANSOLETKA z grawerem!


- Masaż relaksacyjny klasyczny - całościowy! "Marzy mi się,jak nic"

To by było na tyle :*
A Wy - o czym marzycie w tym miesiącu? :)



28 komentarzy:

  1. Najlepszego Justynko!
    Rower jest genialny, też bym taki z chęcią przygarnęła :)

    OdpowiedzUsuń
  2. o trampki! zapomniałam o czarnych trampkach w mojej wishliscie :D ale ja chcę z białymi podeszwami :D

    OdpowiedzUsuń
  3. wszystkiego dobrego, piękne rzeczy sobie wymarzyłaś:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ten masaż to świetny pomysł ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Korektor Bourjois sama chętnie bym wypróbowała.

    OdpowiedzUsuń
  6. czarna kurteczka mogłaby śmiało być też moim marzeniem, świetna :)
    całuski i najlepszego !!!

    OdpowiedzUsuń
  7. nie daj sie chorobie :* mnie to sie marzy lepszy aparat :))

    pozdrawiam i sciaskam :))

    OdpowiedzUsuń
  8. Wszystkiego NAJ Justynko :)
    Z Twojej listy najbardziej do mnie uśmiecha się masaż - oj przydałby się, przydał jak nic, czuje się tak niewyraźnie...;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Kochana taki rower to faktycznie wyzwanie ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Pomyślności :)
    Ja też rozglądam się za rowerkiem :) takim z koszyczkiem i niską ramą...

    OdpowiedzUsuń
  11. miłości!
    a ramoneskę to sama sobię kupię, bo jest cudna!!

    OdpowiedzUsuń
  12. trampki mam, a ramoneska mi sie marzy :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Wszystkiego najlepszego!:*

    Mnie się marzy dwutygodniowa wycieczka nad ciepłe morze :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Dziękuję i wzajemnie wszystkiego dobrego :-*

    OdpowiedzUsuń
  15. Ja tak myślę, że chyba na moja wishlistę trafią kalosze, bo jak patrzę na dzisiejszą pogodę i przyszłą prognozę to mi słabo :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Kochane - serdecznie Wam DZIĘKUJĘ za wszystkie ciepłe słowa,które pozostawiacie na moim blogu :*

    OdpowiedzUsuń
  17. Trampki przydały by się i mnie. Wiosna zachęca do spacerów.

    OdpowiedzUsuń
  18. Spóźnione życzenia ale szczere Kochana :*
    Rower sama bym przygarnęła ;)

    OdpowiedzUsuń
  19. Mam ten rower, ale odwrotne kolory ^^
    blog-kilk

    OdpowiedzUsuń
  20. Właśnie taki rower jest moim marzeniem :)

    OdpowiedzUsuń
  21. oo rowerek pierwsza klasa, bo mój to już jakiś antyk jest :)
    czarnymi trampkami też bym nie pogardziła, butów nigdy za dużo :)
    pozdrowionka:*
    zapraszam do nas:
    http://world-of-crazy-sisters.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  22. Korektor, masaż i bransoletka :D
    Chętnie przyjmę.

    Buty i kurtka za czarne :P

    OdpowiedzUsuń
  23. taki rowerek tez chciałabym mieć :)

    OdpowiedzUsuń