piątek, 4 kwietnia 2014

RECENZJA - VERONA - BEAUTY BALM - LIPSTICK - POMADKA OCHRONNA DO UST!

Dobry Wieczór Drogie Panie :*
Jak się macie w PIĄTKOWY wieczór? :)
Ja niebawem rozpocznę swoje domowe SPA - będę leżała i pachniała :p
Po całym tygodniu pracy należy mi się co nie co :)

Na dzisiaj przygotowałam dla Was recenzję produktu,który bardzo miło mnie zaskoczył :)

VERONA - BEAUTY BALM - LIPSTICK - POMADKA DO UST! 1,29 zł



RECENZJA :
Producent nie zamieścił w internecie żadnej informacji na temat tej pomadki ochronnej do ust - dlaczego?
Jest FENOMENALNA! Jej koszt,to nie całe 1,50 zł,jest dostępna w kilku wersjach zapachowych i smakowych a działanie - WOW - moje spierzchnięte usta już dawno nie były w takiej dobrej kondycji!
Pomadka doskonale natłuszcza i nawilża - przywołując do  porządku nawet najbardziej wymagające usta!
Serdecznie polecam :) Moja ocena,to 6/6.

Dzisiaj szybko,krótko i na temat :)
Udanego WEEKENDU :*


27 komentarzy:

  1. Jak wykończe swój zapasik to wyprobuje : )

    OdpowiedzUsuń
  2. Miłego leżenia i pachnienia! Ja ciągle tkwię nad pracą - teraz mała przerwa na herbatkę i blogi. ;-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Nigdy go nie miałam,może kiedyś się skuszę :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Można wiedzieć gdzie ją kupiłaś? Moje usta ostatnio przechodzą lekki kryzys więc chętnie wypróbuję ten balsam:D

    OdpowiedzUsuń
  5. Czasami najtańsze pomadki ochronne do ust są lepsze od tych droższych:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Dobrze wiedzieć. A swoją drogą, skoro oni zarabiają, sprzedając produkty za taka cenę, to słabo mi się robi, ile muszą zgarniać ci, co podobną pomadkę (a często gorszej jakości) sprzedają za 20x tyle.

    Pozdrawiam, Asia z btth.pl

    OdpowiedzUsuń
  7. Gdzie ją kupiłaś ? Bo zdecydowanie nie wiem o której mowa.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dostaniesz ją ode mnie w prezencie,to się przekonasz :)

      Usuń
  8. Nie spotkałam się z nią. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  9. Wow świetna cena i jeszcze tak wysoka ocena :) Już wiem, co muszę kupić tylko kwestia gdzie? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak,jak wspomniałam powyżej np.Drogeria Blue :)

      Usuń
  10. rzeczywiscie cena zacheca ! :*

    zapraszam: gertrama.blogspot.com
    obserwujemy? odp u mnie :*

    OdpowiedzUsuń
  11. Pierwszy raz o niej słyszę. Za tako cenę? Wow :D

    OdpowiedzUsuń
  12. A mnie ciekawi jej skład :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Ciekawa jestem jaki ma skład i jak by się u mnie sprawdził :) Moim ulubieńcem jest to Carmex w sztyfcie ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. uwielbiam tanie i dobre produkty! :-)

    weronikarudnicka.pl

    OdpowiedzUsuń
  15. Jescze nie miałm nic a nic z tej firmy ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. Musze jej poszukać :) Kosztuje grosiki, a tak świetnie działa :)

    OdpowiedzUsuń
  17. minusem jest dostępność, jak na nią trafię to kupię

    OdpowiedzUsuń
  18. jeszcze nie mialam takiej a pomadki ochronne to u mnie podstawa....

    OdpowiedzUsuń