piątek, 18 kwietnia 2014

RECENZJA - SYOSS - GLOSSING - SHINE - SEAL - SZAMPON DO WŁOSÓW!

Dzień Dobry :*
Wielki Piątek - przed Nami długi WEEKEND - jak macie zamiar go spędzić?
Ja wraz z rodziną i Najdroższym :* Jestem szczęśliwa - bardzo szczęśliwa...

Na dzisiaj przygotowałam dla Was recenzję produktu,który mile mnie zaskoczył i sprawił,że priorytety związane z pielęgnacją moich włosów - prawdopodobnie się zmienią :p

SYOSS - GLOSSING - SHINE - SEAL - SZAMPON DO WŁOSÓW! 500 ml / ok.10,00 zł


PROFESJONALNA PIELĘGNACJA - PROFESJONALNE EFEKTY

SYOSS z PRO-CELLIUM KERATIN - wysoce skuteczna formuła,która wzmacnia włókna włosa.
Sprawia,że wyglądają pięknie,jak po wizycie w salonie fryzjerskim.
SZAMPON GLOSSING SHINE-SEAL dla włosów normalnych po matowe delikatnie myje oraz nadaje włosom długotrwały blask i olśniewające refleksy.Nie obciąża włosów.Aby uzyskać trwały efekt,stosuj regularnie na mokre włosy.Wmasuj i dokładnie spłucz.


RECENZJA :
Do tej pory wszystkie "ochy" i "achy" z mojej strony spływały w stronę szamponu TIMOTEI,lecz gdy tylko skuszona promocją nabyłam ten od SYOSS - moje zdanie się zmieniło...
Już po kilku użyciach zauważyłam zmianę :) Szampon ma delikatny,przyjemny zapach.
Jego wyjątkowa formuła sprawia,że doskonale się rozprowadza i bardzo dobrze pieni - pozostawiając Nasze włosy czyste,miękkie i pachnące.Tuż po wysuszeniu - rewelacyjnie się układają a ich świeżość jest przedłużona co bardzo mnie cieszy :) Ich blask jest zatrzymany :)
Moja ocena,to 6/6.

Wczoraj na krótką chwilę udało mi się spotkać z Gonią : http://margaritkaaa.blogspot.com/ -
ZAPRASZAM :*

Z okazji minionych URODZIN dostałam od Goni śliczny wieszak na biżuterię - DZIĘKUJĘ :*


 Dzisiaj natomiast udało mi się upolować nowy numer JOY z żelem pod prysznic w prezencie za całe 4,50 zł.


No i na KONIEC nowa torebka z SH - MOHITO,którą kupiłam za 10,00 zł :)

GRZEGORZ HYŻY & TABB - NA CHWILĘ


Piosenka ta przypomina mi mojego Najdroższego,który jest największym szczęściem - jakie mnie w życiu spotkało :*

Do usłyszenia Drogie Panie :)

16 komentarzy:

  1. też mam ten numer joya :)
    i muszę kupić szampon z tej firmy ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Mam szampon z tej serii i też sobie chwalę :) Ale świetny stojak na biżuterię :))

    OdpowiedzUsuń
  3. w grudniu zel luksja z gazeta show byl za 2,99zl, zakupilam 10 opakowan hehe, caloroczny zapas:) i super torebka:D

    OdpowiedzUsuń
  4. Miałam kiedyś szampon Syoss i bardzo go lubiłam. Tego nie miałam, ale może kiedyś się skuszę. Lubię szampony, które działają w taki sposób.

    OdpowiedzUsuń
  5. miałam kiedys szampon ten marki, ale strasznie mnie po nim głowa swędziała niestety...

    OdpowiedzUsuń
  6. Serio, tak dobrze oceniasz Syoss? Ja tam się nie wypowiadam, bo pracowałam kiedyś w Helnku, ale... Sama używam czego innego :D

    Pozdrawiam, Asia / btth.pl

    OdpowiedzUsuń
  7. Miałam jeden szampon z Syoss i wspominam go dobrze, ale nie na tyle żeby sięgnąć po kolejne opakowanie :)

    OdpowiedzUsuń
  8. śliczny ten wieszaczek, oj, i u mnie miałby co dźwigać

    samych wspaniałości w ten świąteczny czas, Kochana
    buziaczki

    OdpowiedzUsuń
  9. Syria syossów sie nie przekonam - nigdy, nigdy : (

    OdpowiedzUsuń
  10. Nie wiem mnie nie przekonują kosmetyki tej firmy, niestety.

    OdpowiedzUsuń
  11. Wesołego Jajka życzę :)
    i zapraszam na przeraźliwie słodkiego mazurka, na ostatnią chwilę! :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Muszę kupić odżywkę z tej firmy :)

    OdpowiedzUsuń
  13. nie używałam go, ale miałam kiedyś szampony z syoss i były po prostu super..

    endrie-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Nie wiem jak z tym ale ja za Syoss nie przepadam, kiedyś stosowałam i na początku wszystko ładnie pięknie ale pod koniec opakowania moje włosy były bardziej przesuszone niż przed stosowaniem go.

    OdpowiedzUsuń