poniedziałek, 28 kwietnia 2014

RECENZJA - PLAYBOY - PLAY IT SEXY - BALSAM DO CIAŁA!

Dzień Dobry Drogie Panie :*
Co u Was słychać? Jak Wam minął weekend? :)
U mnie - o niebo lepiej...Nie chcę chwalić dnia przed zachodem słońca,gdyż jutro czeka mnie jeszcze wizyta u chirurga,ale jestem dobrej myśli :) Wyniki badań i USG wyszły - zadowalająco - także - może być już tylko LEPIEJ :)

Na dzisiaj przygotowałam dla Was recenzję produktu,który otrzymałam w Paczce Ambasadorki od serwisu STREETCOM : https://ekspert.streetcom.pl/pl/secured - ZAPRASZAM!


PLAYBOY - PLAY IT SEXY - BALSAM DO CIAŁA! 250 ml / 15,00 zł


W nastroju na pieszczoty? Wmasuj w ciało balsam do ciała PLAY IT SEXY,aby dostarczyć skórze dodatkowe 70% nawilżenia i poczuć na sobie zmysłowy zapach wanilii.Zawsze czuj się zmysłowa i sexy...
24-godzinne nawilżenie,szybko wchłaniająca się formuła testowana dermatologicznie.Odpowiednia dla skóry normalnej i suchej.


RECENZJA:
WOW - cóż,to jest za balsam - istna torpeda :)
Zapach - słodki,kuszący :) Konsystencja - gęsta,lecz nie utrudniająca aplikacji i rozprowadzania balsamu na ciele.Doskonale się wchłania - pozostawiając skórę miękką,nawilżoną i niezwykle pachnącą  :)
Nie uczula,nie podrażnia,nie pozostawia uczucia ściągnięcia. Jak,dla mnie - jest na prawdę świetny!
Dodatkowym jego atutem jest oryginalna i poręczna butelka :) To oznacza,że ten balsam ma wszystko w jednym :) Moja ocena,to 6/6.

P.S Mój Najdroższy "ukochał" sobie ten balsam - więc,jak facetowi odpowiada,to musi mieć w sobie "to coś" :)

A Wy? Miałyście już styczność z tą NOWOŚCIĄ? :)

Dzisiaj po powrocie z pracy czekała na mnie przesyłka z nową współpracą,którą udało mi się nawiązać ze sklepem internetowym COSMO SPA : http://cosmospa.com.pl/pl/ - ZAPRASZAM!


Zachód słońca,który udało mi się uchwycić w ubiegłym tygodniu :)


"Świętokrzyskie takie śliczne - mamy dusze artystyczne".


33 komentarze:

  1. Ciekawa jestem zapachu, choć nie zawsze lubię słodziaki.

    OdpowiedzUsuń
  2. szkoda, że mam taki zapas balsamów, bo bym się skusiła :)

    OdpowiedzUsuń
  3. No jak już Twój mężczyzna go zauważył to musi być fajny :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie miałam nigdy balsamu z Playboya, ale chciałabym wypróbować ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Lubię zapach wanilii, więc ten prawdopodobnie przypadłby mi do gustu :)

    OdpowiedzUsuń
  6. nie miałam jeszcze balsamu tej marki
    a ze streetcom'u mam nadzieję na załapanie się na Ducka do toalet, takie żelowe krążki

    cieszę się, że ze zdrówkiem już z górki
    całuski

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie miałam tego balsamu, ale skoro facet mówi, że ma coś w sobie to rzeczywiście musi tak być :)

    Kochana dziękuję i mam nadzieję, że to nie było nasze ostatnie spotkanie ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. zapach Play it Sexy znam ale w formie perfum :) ja upodobałam sobie Rock,jednak chyba nie ma wersji balsamowej nad czym ubolewam :(

    OdpowiedzUsuń
  9. mi się niestety nie udało załapac do tej kampanii...

    OdpowiedzUsuń
  10. ooo prisze a strasznie bylam ciekawa tych balsamow z Playboya ;D

    OdpowiedzUsuń
  11. Nie spodziewałam się przeczytać aż tak pozytywnej opinii na temat tego balsamu, z reguły te " pachnące " są mniej skuteczne w działaniu, a tu takie zaskoczenie ;)
    Gratuluję współpracy :)
    A zdjęcie czarujące!

    OdpowiedzUsuń
  12. Cieszę się z optymistycznych wieści dotyczących Twojego zdrowia :)
    To najważniejsze.
    Co do Playboya :D zachęciłaś mnie bardzo, opis zapachu przekonujący :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Justyna, cieszę się, że z Twoje zdrowie jednak ok :)
    Playboya nie znam :P

    Pozdrawiam, Asia / btth.pl

    OdpowiedzUsuń
  14. Skoro zapach jest słodki to na pewno go pokocham :)

    OdpowiedzUsuń
  15. bardzo zaciekawiłaś mnie tym balsamem, chciałabym tak kusząco pachnieć :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Nie używam rzeczy z tej firmy, ale może skusze się, aby go powąchać w drogerii :D

    OdpowiedzUsuń
  17. Balsamu nie miałam, ale mam mgiełkę z tej serii.

    OdpowiedzUsuń
  18. ciekawy ten balsam!

    zapraszam na proste ciasto! jabłkowe! :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Ciekawa jestem zapachu tego balsamu. A widzę, że coś ciekawego otrzymałaś do współpracy. Czekam na recenzje;)

    OdpowiedzUsuń
  20. Zaciekawił mnie zapach, teraz będę się długo zastanawiać czy przypadłby mi do gustu.

    OdpowiedzUsuń
  21. Ciekawe jak pachnie na żywo :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Ale fajny blog :) Super zdjęcia :) <3
    Zapraszam do mnie :)
    http://kaorilive.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  23. Przy najbliższej wizycie w Rossmannie muszę go powąchać :D

    OdpowiedzUsuń
  24. Ajaja to się chyba skuszę jak jest taki .. " inny" ;)

    OdpowiedzUsuń
  25. zaciekawiłaś mnie tym balsamem, niestety na razie muszę pozużywać te, co już mam, gratuluję współpracy :)

    OdpowiedzUsuń
  26. fajnie że się spodobał ja muszę wypróbować :)

    OdpowiedzUsuń
  27. również miałam możliwość testowania tego balsamu i zgadzam się z Tobą jest super :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Hej, hej, co tam?
    Buziaki, Asia z btth.pl

    OdpowiedzUsuń
  29. Koniecznie muszę go powąchać :D

    OdpowiedzUsuń