wtorek, 22 kwietnia 2014

RECENZJA - LOREAL - TRIPLE ACTIVE - KREM POD OCZY!

Dzień Dobry :*
Co u Was słychać Drogie Panie?
Jak spędziłyście ŚWIĘTA? :)
U mnie wszystko w porządku - ŚWIĘTA spędziłam w rodzinnej atmosferze z najbliższymi :*
Pogoda dopisała,wreszcie się wyspałam i naładowałam baterie :)

Na dzisiaj przygotowałam dla Was recenzję produktu,który kupiłam jakiś czas temu w dobrej cenie na promocji w ROSSMANN'ie.

LOREAL - TRIPLE ACTIVE - KREM POD OCZY! 15 ml / ok.25,00 zł "ja zapłaciłam ok.12,00 zł"


Dostarcza skórze wokół oczu składniki niezbędne do jej nawilżenia,wygładzenia i ochrony.

DZIAŁANIA :
- Skóra jest nawilżona i odzyskuje komfort.
- Stosowany regularnie pomaga wygładzać drobne zmarszczki powstałe w skutek wysuszenia skóry,aby stała się ona gładka w dotyku.
- Formuła wzbogacona w witaminę E,aby przeciwdziałać powstawaniu wolnych rodników odpowiedzialnych za przedwczesne starzenie się skóry.


RECENZJA :
Hmmm...Jakbym kupiła ten krem po normalnej cenie,to byłabym na prawdę zła...
Gęsta,tłusta konsystencja sprawia,że krem w miarę dobrze się rozprowadza,lecz na prawdę kiepsko wchłania.Zapach - neutralny a działanie...No cóż...Nawilża - to fakt,ale...Chyba na tym jego rola się kończy.
Nawet po dłuższym stosowaniu nie zauważyłam znacznych efektów...Nie uczula,nie podrażnia,ale i cudów nie czyni...Moja ocena,to 3/6.

A tak przy okazji sezon na ognisko czy grilla uważam za otwarty :)


Przy Najdroższym,jak zawsze...cieplej :)

25 komentarzy:

  1. Oby tylko pogoda na grille dopisywała, bo u mnie od rana coś leje, ale może za parę dni w końcu zrobi się ładna wiosna :))

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie znam tego kremiku :)

    Ps. Zapraszam do mnie na rozdanie ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. myślałam, że lepiej się sprawdzi:(

    OdpowiedzUsuń
  4. myślałam, że się lepiej sprawdzi:(

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja też spędziłam święta z rodzinną bardzo miło ;) A co do kremu taki zwykły średniaczek ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Święta minęły bardzo szybko, aż za szybko.. Działanie opisane przez producenta kusi, ale Twoja recenzja już nie - nie kupię go na pewno ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie znam tego kremu :)

    U mnie w tym roku grille/ogniska będą smutne-mogę tylko popatrzeć :d

    OdpowiedzUsuń
  8. Szkoda, że święta tak szybko zleciały :-(
    Miałam jeden krem z L'oreal i u mnie też się średnio sprawdził.

    OdpowiedzUsuń
  9. kremu nie znam, a w sobotę również rozpoczęłam sezon na grilla :-)


    weronikarudnicka.pl

    OdpowiedzUsuń
  10. Parę razy miałam zamiar pacnąć go do koszyka, ale zawsze coś mnie powstrzymywało, sama nie wiem czemu ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Skoro jest taki gęsty to pewnie zużyłabym go na noc, ale jakoś nie mam ochoty w ogóle po niego sięgać :P

    OdpowiedzUsuń
  12. Nigdy nie słyszałam o tym kremie, ale jakoś nie jestem zaciekawiona wypróbowaniem ;)
    Pięknie wyglądacie razem :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Ja wolę pod oczy lekkie konsystencje lub zele.

    OdpowiedzUsuń
  14. Dzięki za odwiedziny - pozdrawiam ; )

    OdpowiedzUsuń
  15. Jeśli nic nie robi to go nie choć, wogole jakoś specjalnienie przepadam za ich wynalazkami xd

    OdpowiedzUsuń
  16. Ja ostatnio pod oczy używam olejków argan ewentualnie migdał ;)

    OdpowiedzUsuń
  17. z kremami pod oczy to wcale nie taka prosta sprawa, dobrać coś około ideału, mi się to jeszcze nie przytrafiło, kilka mogłabym pochwalić, ale dalej jeszcze szukam takiego, który "zaopiekuje" się też cieniami pod oczami :)
    całuski

    OdpowiedzUsuń
  18. ten L'Oreal w ogole jakis taki przereklamowany jest...
    Ognisko - fajna sprawa:)

    OdpowiedzUsuń
  19. Fajne ognicho!
    Ja ostatnio się zachwyciłam kremem pod oczy Vichy Idealia Yeux. Dostałam go w jakimś zestawie próbek - saszetka 1,5 g (czyli 10% pełnego opakowania) i używam już chyba z tydzień: jest bardzo wydajny i moim zdaniem świetnie działa. Zapytaj o koniecznie próbkę w aptece!

    Tymczasem, zapraszam na btth.pl - na kolejny post o Japonii :)

    OdpowiedzUsuń
  20. uzywam kremy z Loreal ale tego jeszcze nie widzialam, gdzie mozna go kupic?

    OdpowiedzUsuń
  21. Nie używam kremów pod oczy :))

    endrie-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  22. chętnie bym wypróbowała jakiś krem z tej firmy czy to do twarzy czy pod oczy wlaśnie ale patrząc na ich ceny to wolę już iść i kupić krem w aptece

    OdpowiedzUsuń
  23. Używam bardzo wiele kremów pod oczy - widzę na tym zaoszczędzę :D

    OdpowiedzUsuń