środa, 16 kwietnia 2014

RECENZJA - JERONIMO MARTINS POLSKA - BE BEAUTY - SPA - ŻEL POD PRYSZNIC!

Hello :*
ŚWIĘTA - tuż,tuż,tuż...A ja...Zupełnie nie czuję ich magii...
W Starachowicach jest zimno,wietrznie i od czasu do czasu również deszczowo.
Pogoda,jak to mówią - barowa...Więc wczoraj - przy WTORKU miałam okazję się zintegrować z rodziną mojego Najdroższego - integracja się udała a ja...Nie wyspana,z bólem głowy i żołądka - próbuję przebrnąć przez tę ponurą środę.A Wam - jak mija ten przedświąteczny tydzień? :*

Na dzisiaj przygotowałam dla Was recenzję produktu,który otrzymałam na :
"MIKOŁAJKOWYM spotkaniu przy KAWIE" od firmy JERONIMO MARTINS POLSKA :
http://www.biedronka.pl/ - ZAPRASZAM!


JERONIMO MARTINS POLSKA - BE BEAUTY - SPA - ŻEL POD PRYSZNIC! 300 ml / ok.4,00 zł


* BRAZYLIA
Poczuj niezwykłą przyjemność domowego SPA i skorzystaj z dobrodziejstw wyjątkowych składników zawartych w Naszym żelu pod prysznic.Ekstrakt z guarany oraz ekstrakt z alg morskich mają właściwości wyszczuplające i ujędrniające,minerały z wód termalnych oraz hydrokapsułki z witaminą E doskonale odżywiają i regenerują skórę,pozostawiając ją gładką i miłą w dotyku.


RECENZJA :
BIEDRONKA ma u mnie dużego PLUSA za te żele pod prysznic :)
Dlaczego? Są tanie,ładnie pachną,dobrze się pienią,nawilżają i wygładzają skórę - nie uczulając i nie podrażniając jej.Już niewielka ilość żelu sprawia,że wanna wypełnia się gęstą pianą...
Odpręża i daje uczucie ukojenia - czego więcej chcieć?Moja ocena,to 6/6.

A Wy - miałyście kiedyś styczność z tymi żelami?
Jakie jest Wasze zdanie na ich temat?

Korzystając z okazji przedstawiam Wam garść moich NOWOŚCI :


OD LEWEJ :
- PHILIPS - Desing Yourself - Słuchawki! "PREZENT imieninowy od Najdroższego :*
- NATURA - PLAYBOY - Woda toaletowa! 17,99 zł
- NATURA - SORAYA - SO PRETTY - PIĘKNA CERA - Peeling! 8,99 zł
- ROSSMANN - LOVELY - UP UP TO THE SKY - Tusz do rzęs! ok.12,00 zł
- DOZ.PL - PLUSSSZ - Magnez + Szklany pilniczek do paznokci! 7,19 zł
- DOZ.PL - FITOMED - Żel do mycia twarzy! ok.8,00 zł
- DOZ.PL - FITOMED - Tonik do twarzy! ok.8,00 zł

Drogie Panie...


Wszystkiego co najlepsze i najpiękniejsze :*

22 komentarze:

  1. dobrze wiedzieć, bo dotąd nigdy nie sięgnęłam po biedronkowe żele,
    coś w tym jest, że te ich "marki własne" są całkiem niezłe, odkryłam już kilka produktów, między innymi sok pomidorowy i taką kawę typu cappuccino one cup, specjalnie po nie wpadam czasem do Biedronki :)
    całuski

    OdpowiedzUsuń
  2. nie miałam tego żelu.. ;)
    WESOŁYCH ŚWIAT! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. ja będę musiala w końcu przetestować od nich żele, bo nie pierwszy raz je ktoś chwali : )

    OdpowiedzUsuń
  4. Kochana ja także życzę ci wesołych i pogodnych świąt :)

    Żele z biedronki bardzo lubię szczególnie z tej serii taki żółty co pachnie jak gruszka ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. uwielbiam ten zapach
    Wesołego Alleluja!

    OdpowiedzUsuń
  6. Nowości Ci przybyło ;)
    Wesołych Świąt.

    OdpowiedzUsuń
  7. Wszystkie nowości są super :) Wesołych Świąt :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Z Biedry żeli jeszcze nie miałam, trzeba będzie nadrobić :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo lubię te żele - mój ulubiony to oczywiście "Japonia" (ale "Bali" też niezły). Pozdrawiam, Asia z btth.pl

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo fajnie wygląda :) Nie używałam jeszcze tych żeli, ale dobra cena i jakość wyglądają super! Obserwuję z przyjemnością i pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  11. ja uwielbiam wszystkie kosmetyki biedronki, a żele pod prysznic, szampony i odżywki są czasem lepsze niż firmowe :) również spokojnych i wesołych świąt, smacznego jajka :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Lubię te żele pod prysznic :)
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Nie używałam, ale cena kusi :)

    endrie-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Fajne nowości :) a na żele z biedronki jakoś nigdy nie zwracałam uwagi, może po tym opisie kiedyś wypróbuje I wesołych świąt :D:D

    OdpowiedzUsuń
  15. Tobie również kochana spokojnych Świąt! :-)

    weronikarudnicka.pl

    OdpowiedzUsuń
  16. Również życzę Wesołych Świąt :)
    Zakupy całkiem przyjemne.
    Miłego testowania.

    OdpowiedzUsuń
  17. Uwielbiam te żele ;-)
    Wesołych Świąt!

    OdpowiedzUsuń