środa, 9 kwietnia 2014

RECENZJA - FARMONA - MAGIC SPA - LAWENDOWE UKOJENIE - PEELING CUKROWY DO CIAŁA!

Witam.
Co u Was słychać Drogie Panie - jak Wasze dzisiejsze samopoczucie?
Czy u Was również jest piękna JESIEŃ tej WIOSNY?
W Starachowicach od skrajności w skrajność...Wczorajsze CIEPŁO zmieniło się w dzisiejsze ZIMNO - i bądź tu człowieku szczęśliwy :p

Na dzisiaj przygotowałam dla Was recenzję produktu,który otrzymałam w ramach współpracy od firmy FARMONA : http://www.farmona.pl/ - ZAPRASZAM!


FARMONA - MAGIC SPA - LAWENDOWE UKOJENIE - PEELING CUKROWY DO CIAŁA!
200 g / 25,30 zł


PEELING CUKROWY DO CIAŁA z naturalnym olejkiem z LAWENDY.
Kryształki cukru intensywnie złuszczają martwy naskórek oraz idealnie wygładzają ciało.
Skóra staje się niezwykle gładka,jedwabiście miękka i nawilżona.Kojący zapach lawendy z regionu Prowansji otula ciało przyjemnym aromatem,pozwala odzyskać spokój i wewnętrzną równowagę.


RECENZJA :
Co jak co,ale cukrowe peelingi do ciała z FARMONY - lubiłam,lubię i o ile nic się nie zmieni - będę lubiła :)
Mają wyjątkowo urokliwe opakowania - w tym przypadku SZKLANY SŁÓJ - który można wykorzystać do przechowywania kolczyków :) Sam peeling ma delikatny,lawendowy zapach,który długo utrzymuje się na skórze.Dosyć gęsta konsystencja nie sprawia kłopotu przy aplikacji.Dobrze się rozprowadza a duże kryształki cukru doskonale peelingują Nasze ciało,złuszczając martwy naskórek.
Skóra tuż po jego użyciu jest gładka,miękka i nawilżona.Nie uczula i nie podrażnia - nie daje uczucia wysuszenia czy ściągnięcia! Jest fantastyczny :)
Moja ocena,to 6/6.

Wczoraj przy okazji wizyty w moim ulubionym SH,nie mogłam wrócić do domu z pustymi rękami :)


- SH- RESERVED - Sukienka! 10,00 zł



- SH - RIVER ISLAND - Sukienka! 10,00 zł

Pozdrawiam :)

25 komentarzy:

  1. Świetny kolorek ma, też go używam.

    OdpowiedzUsuń
  2. Mam uprzedzenie po peelingu cukrowym z Bielendy... Ale słoik chętnie bym przygarnęła :)

    OdpowiedzUsuń
  3. tyle o tym peelingu pozytywnych opinii słyszałam, że i ja muszę wypróbować :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Musisz mnie tam kiedyś zabrać choć będę chyba najbardziej wybredną kobietą :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. a peeling również testuję i bardzo lubię :)

      Usuń
  5. Bardzo fajne zakupy :). Peelingu jeszcze nie miałam, ale Farmonę uwielbiam! :)

    OdpowiedzUsuń
  6. ta pierwsza sukienka świetna! a co do peelingu to lubię cukrowe, ale chyba nie rozstanę się ze swoim ulubieńcem : )

    OdpowiedzUsuń
  7. Peeling wciąż mnie kusi. Kochana wybierasz się do Galerii Kamienna w sobotę by spotkać Dodę?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niestety nie wybieram się na DODĘ - nie są,to moje klimaty :p

      Usuń
  8. Chętnie wypróbowałabym ten peeling lubię cukrowe zdzieraki:)

    OdpowiedzUsuń
  9. takie peelingi zawsze i wszędzie, lubię te z Farmony,
    niezła kieca - ten szaraczek :)
    całuski

    OdpowiedzUsuń
  10. Dobra, zdecydowałam, ide jutro na second handy!:D

    OdpowiedzUsuń
  11. Brzmi bardzo zachęcająco. Gdyby nie zapasy, które mam zachomikowane, pewnie bym natychmiast rzuciła się go kupić. Ale chwilowo ląduje na mojej liście przyszłych zakupów. Jak już zużyję zapasy, a trochę to potrwa, to zapewne go kupię.

    OdpowiedzUsuń
  12. Niestety zapach lawendy mi nie odpowiada i kosmetyki o takim aromacie omijam szerokim łukiem.
    Świetne zakupy w SH :)

    OdpowiedzUsuń
  13. peeling boski- chcę taki! a zakupy świetne!
    weronikarudnicka.pl

    OdpowiedzUsuń
  14. Ciekawa jestem czy ja bym się z tym peelingiem polubiła ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. uwielbiam zapach lawendy, tak mnie uspokaja <3
    a spódnica jaka boska!

    OdpowiedzUsuń
  16. Nie znoszę lawendy ^^ Dziala na mnie anty-odstresowujaco :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Zapach lawendy musi być cudowny :) mam jeden peeling cukrowy z Tutti Frutti, który się u mnie nie sprawdził, więc nie wiem czy skusiłabym się na ten :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Świetne sukienki, ja juz dawno nie bylam w sh

    OdpowiedzUsuń
  19. Ach jak ja lubię zapach lawendy i nie tylko, bo piję czasem to zioło w własnoręcznie zrobionych ziołowych mieszankach:)

    OdpowiedzUsuń
  20. lawenda pachnie prześlicznie.

    OdpowiedzUsuń
  21. bardzo lubię produkty farmony,ale tego peelingu nie miałam :P

    OdpowiedzUsuń