poniedziałek, 7 kwietnia 2014

Mój tydzień w zdjeciach :):*

Dzień Dobry :*
PONIEDZIAŁEK...Dlaczego weekend tak krótko trwa?
Dlaczego nie pozwoli się sobą nacieszyć i nasycić?
To niesprawiedliwe...Tak samo,jak zmienna pogoda tej WIOSNY...

Na dzisiaj przygotowałam dla Was mój ubiegły TYDZIEŃ - przedstawiony w zdjęciach :)
Jesteście ciekawe co się u mnie działo?

- PONIEDZIAŁEK : Justyneczek - pracuje - jak,to mówi Najdroższy "szalona reporterka" :p


- WTOREK : Rozsmakowałam się tej WIOSNY :)


- ŚRODA : Sezon lodowy uważam za otwarty- do tego lektura GLAMOUR :)


- CZWARTEK : Mieć taki widok z okna,to samo szczęście - dla oczu i dla zmysłów :)


- PIĄTEK : Czyżby WIELKANOC była tuż,tuż,tuż?



- SOBOTA : Było ognisko,zdjęcia są,ale ich nie ma...Jest natomiast moja nowa sukienka z SH za 15,00 zł!


- NIEDZIELA : Błogie lenistwo z Najdroższym i sałatka owocowa :)




Kolejny tydzień za mną a przede mną...Nieznane...
A jak Wam minął ubiegły tydzień? :*



29 komentarzy:

  1. Sałatka wygląda super - same witaminy:)
    Jeśli chodzi o mój tydzień - możesz się przekonać na własnej skórze:P

    OdpowiedzUsuń
  2. Jaaaa, muszę się koniecznie wybrać na SH xD! Tak mi wszystkie smaka robicie swoimi zdobyczami !:D

    OdpowiedzUsuń
  3. piękny widok z okna :) Też ubolewam, że weekend jest taki krótki ehhh;/

    OdpowiedzUsuń
  4. naszla mnie ochota na taka salatke :)
    zapraszam do wspolnej obserwacji :)

    OdpowiedzUsuń
  5. ale pycha sałatka mniam....bardzo ladna ta sukienka z sh:)

    OdpowiedzUsuń
  6. taką sałateczkę to bym zjadła <3

    OdpowiedzUsuń
  7. No kochana dogadzacie sobie :) Najpierw lody, później sałatka owocowa - żyć nie umierać :)

    OdpowiedzUsuń
  8. ojj chciałabym miec takie widoki z okna :)
    Radi

    OdpowiedzUsuń
  9. Sałatka na pewno pycha ja dziś zrobiłam sobie kefir z truskawkami ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. świetne zdjęcia :) sezon lodowy u mnie też już otwarty :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Mmm, ta sałatka owocowa przemawia do moich kubek smakowych :d

    OdpowiedzUsuń
  12. Ja mam widok z okna lepszy :D sałatka owocowa bomba a z reporterką się zgodzę :)

    OdpowiedzUsuń
  13. miks super :)
    sałatka owocowa... yummy!

    OdpowiedzUsuń
  14. Sałatka owocowa wygląda nieziemsko :)

    OdpowiedzUsuń
  15. oo sukienka i to tak tanio, boska :)) moj tydzien byl szalony ale bylo genialnie :))

    OdpowiedzUsuń
  16. Udany tydzień Szkatułeczko :) Życzę Ci aby obecny był jeszcze lepszy, a weekend... ech, zawsze tak pędzi jak strzała, dobre szybko się kończy :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Lubię te drinki Izzy ;-) No szkoda, że weekend tak szybko mija ;-(

    OdpowiedzUsuń
  18. bardzo lubię mixy zdjęciowe, mniammm truskaweczki

    OdpowiedzUsuń
  19. Izzy to kilka moich szalonych lat wstecz :D Do tej pory je lubie hehe

    OdpowiedzUsuń
  20. zazdroszczę Ci bardzo tej sukienki z sh ! piękna ♥♥♥♥

    endrie-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  21. Smakowitości, taką sałatką to bym nie pogardziła :)

    OdpowiedzUsuń
  22. dobry ten drink? ja piłam ostatnio niebieskiego i był całkiem smaczny :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Izzy - piłam i bardzo mi smakował :) Lody i sałatka owocowa pychota :)

    OdpowiedzUsuń
  24. oj ja tej wiosny też się rozsmakowuje w takich trunkach :P sałatka owocowa wyglądała tak pysznie, że chyba jutro zrobię sobie taką samą :)

    OdpowiedzUsuń
  25. ciekawa jestem czy truskawki były pachnące i słodziutkie od słońca, bo takie uwielbiam :)
    całuski

    OdpowiedzUsuń
  26. Mmm. Truskawki. Śliczna sukienka.

    OdpowiedzUsuń