piątek, 11 kwietnia 2014

RECENZJA - ORIFLAME - ESSENTIALS - SCRUB MYJĄCY DO TWARZY!

Dobry Wieczór...
WEEKEND - mój nastrój pozostawia wiele do życzenia...
Jestem zła - na wszystko i wszystkich...
Brrr...Trelińska - co się z Tobą dzieje?!

Na dzisiaj przygotowałam dla Was recenzję produktu,który w ogóle nie spełnia swojego zadania...

ORIFLAME - ESSENTIALS - SCRUB MYJĄCY DO TWARZY! 100 ml / ok.10,00 zł


Scrub myjący z kompleksem multiwitaminowym i ekstraktem z moreli ESSENTIALS.


RECENZJA :
ORIFLAME - coraz częściej mnie zawodzisz - dlaczego? Tyle pieniędzy na Ciebie straciłam...
PEELING - koło peelingu,to może on leżał...Przyjemny zapach brzoskwiń - jest jednym jego atutem.
Zwykły żel z drobinkami peelingującymi z Ciebie jest - a nie peeling...Owszem - oczyszcza Naszą skórę z wszelkiego rodzaju zanieczyszczeń,nie uczulając przy tym i nie podrażniając,ale na tym jego dobroczynne działanie się kończy...Ojjj,nie sięgnę po Ciebie ponownie...Moja ocena,to 3/6.

A oto przesyłka od STREETCOM - zostałam Ambasadorką Playboy :


Ależ się cieszę :*

23 komentarze:

  1. Szkoda, że trąci bubelkiem przy takim pięknym zapachu :( gratulucję, miłego ambsadorowania :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Szkoda, że słaby peeling, ale musi ładnie pachnieć. Gratuluję i życzę udanego testowania :)

    OdpowiedzUsuń
  3. A wystarczyło nazwę zmienić na żel z drobinkami myjący i było by prawdziwie ;)
    Gratuluję Ambasadorko, daj znać, jak sprawdzają się te cudeńka ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. niefajnie, że się nie sprawdził;/ Gratki bycia ambasadorką :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Buui często tak jest ze siegam po peeling a on okszuje sie zwyklym żelem. Nieladnie ;-(

    OdpowiedzUsuń
  6. fajna przesyłeczka od streetcom :)

    OdpowiedzUsuń
  7. ja sama robię peelingi.:)

    endrie-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Już dawno nie miałam nic z Oriflame, ale jakoś mnie nie ciągnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Humor mam niestety dziś podobny do Twojego, a z Oriflame jeszcze nigdy nic nie miałam.

    OdpowiedzUsuń
  10. ambasadorka playboy <3 jak to brzmi ^^ ja już boję się cokolwiek kupić w ori bo ostatnio samo negatywne recenzje czytam : c

    OdpowiedzUsuń
  11. szkoda, że się nie sprawdził, ale chociaż ładnie pachnie ;p

    OdpowiedzUsuń
  12. Gratuluję zostania ambasadorką:)
    Co do Oriflame to nigdy jakoś mnie ich kosmetyki nie urzekły i ich nie kupuję.

    OdpowiedzUsuń
  13. gratulacje z zostania ambasadorką :)
    nigdy nie miałam żadnego produktu z orifflame :P

    OdpowiedzUsuń
  14. Miłego testowania nowych kosmetyków :)

    OdpowiedzUsuń
  15. hehe najbardzj chcilabym dostac cos od playboy, uwielbiam <3

    OdpowiedzUsuń
  16. Trochę mi się wydaje, że ta jakość Oriflame z roku na rok spada.

    OdpowiedzUsuń
  17. oriflame ma bardzo ładne zapachy wód toaletowych i perfumowanych, ale jakość kosmetyków pielęgnacyjnych i oczyszczających jest bardzo dyskusyjna. Osobiście uważam, że nie jest to ta sama firma co pare lat temu, działanie jest dalekie od obiecanego na opakowaniu, a same kosmetyki zaczynają coraz częściej uczulać. Eh, a taka to była fajna firma ;)

    OdpowiedzUsuń
  18. Moje gratulacje:) Widzisz, masz jednak powód do radości:) Co do marki Oriflame, to mam bardzo słaby do niej dostęp. Tak w ogóle, ot nie przepadam za firmami, których dostępnych stacjonarnie w sklepach, tylko jedynie przez konsultantkę.

    OdpowiedzUsuń
  19. Muszę przyznać, że jedyne kosmetyki, które lubię z Oriflame to ich wody toaletowe:)

    OdpowiedzUsuń