piątek, 14 marca 2014

RECENZJA - URODA - MELISA - BALSAM DO CIAŁA!

Dobry Wieczór :*
PIĄTEK - po intensywnym tygodniu - przyszedł czas na odpoczynek i weekend,który spędzę ze swoim Mężczyzną :* Już nie mogę się doczekać jutrzejszego dnia - z niecierpliwością przebieram nóżkami :p
A Wy? Jakie macie plany na rozpoczynający się weekend? :)


Na dzisiaj przygotowałam dla Was recenzję produktu,który jakiś czas temu otrzymałam do przetestowania od firmy URODA : http://www.urodapolska.eu/ - ZAPRASZAM!

URODA - MELISA - BALSAM DO CIAŁA! 200 ml / ok.10,00 zł


Zawiera specjalnie dobrane składniki aktywne!

WYCIĄG Z MELISY - regeneruje,łagodzi,uspokaja i odświeża.
Przynosi ulgę zmęczonej skórze.Chroni ją przed działaniem wolnych rodników i promieni słonecznych.

WYCIĄG Z ZIELONEJ HERBATY - spowalnia efekt starzenia się skóry,pobudza jej mikrokrążenie,uelastycznia.Działa przeciwutleniająco,łagodząco,tonizująco.Chroni przed wolnymi rodnikami.

OLEJ Z ORZECHÓW MAKADAMIA - zawiera potas,fosfor,wapń i witaminy B1 i B2,doskonale nawilża,działa przeciwstarzeniowo,pielęgnuje skórę suchą i wrażliwą.

SORBITOL - wiąże wodę w przestrzeniach międzykomórkowych,skutecznie nawilża,wygładza,poprawia elastyczność i regeneruje przesuszoną skórę.

PROWITAMINA B5 - działa leczniczo i łagodząco na podrażnioną skórę,wygładza i poprawia jej koloryt.

ALANTOINA - regeneruje uszkodzony naskórek.
Łagodzi,nawilża,wygładza i zmiękcza skórę.


RECENZJA :
Balsam ma delikatny,przyjemny zapach,lekką konsystencję,dobrze się rozprowadza i w miarę szybko wchłania.Dobrze nawilża i regeneruje uszkodzony naskórek - pozostawiając skórę zdrową i zadbaną.
Nie uczula,nie podrażnia.Praktyczne opakowanie z pompką sprawia,że produkt jest na prawdę wydajny.
Serdecznie polecam - DOBRE,bo Polskie :)
Moja ocena,to 5/6.

Nie omieszkam się Wam również pochwalić nową przesyłką od firmy EQUILIBRA : http://www.equilibra.pl/ - ZAPRASZAM!

-

UDANEGO weekendu Wam życzę :*


13 komentarzy:

  1. Ja ten balsam również polubiłam choć dwie osoby na moim blogu zarzuciły mi, że kosmetyki nie są lubiane :P To chyba nie powinnam się przyznawać, że polubiłam i kupię kolejną sztukę hehe :*

    OdpowiedzUsuń
  2. Ostatnio kupiłam płyn micelarny z tej firmy i super się sprawdza :)
    Radi

    OdpowiedzUsuń
  3. Mam ochotę na ten balsam :) A przesyłka jest super !

    OdpowiedzUsuń
  4. Z Melisy mam ochotę wypróbować ich tonik :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie znam w ogóle kosmetyków Melisa :)

    A paczuszkę od Equlibry również dostała - bardzo fajna :)

    OdpowiedzUsuń
  6. bardzo fajna paczuszka od equalibry!
    a co do balsamu, wszystkie ich kosmetyki mnie kuszą!

    OdpowiedzUsuń
  7. miałam kiedyś maseczkę Melisa do skóry normalnej Urody, całkiem fajna, ale bez fajerwerków :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Mam ochotę wypróbować jakieś produkty tej marki :-)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ooo, jaką fajną szczotkę dostałaś!:D

    OdpowiedzUsuń
  10. Ciekawa jak by u mnie się sprawdził ten balsam do ciała ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. te produktu już od jakiegoś czasu mnie kuszą :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ps. masażer wygląda bardzo ciekawie ;)

      Usuń