piątek, 28 marca 2014

RECENZJA - UNDER 20 - ANTI ACNE - 2 W 1 - AKTYWNY KOREKTOR PUNKTOWY O DZIAŁANIU ANTYBAKTERYJNYM + MASKUJĄCY FLUID PUNKTOWY!

Dobry Wieczór :*


A w SOBOTĘ i NIEDZIELĘ - szkoła :p
Już chyba zapomniałam,jak ta instytucja wygląda - zbyt częste WAGARY wkradły się do mojego życiorysu.
Nie żałuję,lecz postanawiam poprawę :p A Wy - jakie macie plany na nadchodzący WEEKEND? :)

Na dzisiaj przygotowałam dla Was recenzję produktu,który otrzymałam w ramach współpracy od firmy UNDER 20 : http://www.undertwenty.pl/pl - ZAPRASZAM!


UNDER 20 - ANTI ACNE - 2 W 1 - AKTYWNY KOREKTOR PUNKTOWY O DZIAŁANIU ANTYBAKTERYJNYM + MASKUJĄCY FLUID PUNKTOWY! 2 x 7,5 ml / ok.16,00 zł


24H PRZECIW TRĄDZIKOWI : 
Skuteczna codzienna pielęgnacja skóry ze skłonnościami do powstawania trądziku!
INNOWACJA W PIELĘGNACJI SKÓRY TRĄDZIKOWEJ : Doskonały produkt w sytuacjach awaryjnych - na miejscowe zmiany trądzikowe.Aktywny korektor o działaniu antybakteryjnym skutecznie zwalcza trądzik a maskujący fluid punktowy kryje i wyrównuje koloryt skóry.


SKŁADNIKI AKTYWNE :
- KWAS SALICYLOWY : o właściwościach delikatnie złuszczających naskórek
- ALANTOINA 1% : wygładza i zmiękcza skórę,wykazuje właściwości łagodzące
- GLUKONIAN CYNKU : działa antybakteryjnie i łagodząco
- MIKROGĄBECZKI : absorbują nadmiar sebum na skórze,zielony pigment maskuje zaczerwienienia

RECENZJA : 
Hmmm...Jako posiadaczka cery tłustej,ze skłonnością do trądziku powinnam być zadowolona z możliwości przetestowania tego kosmetyku - czy jestem? Niestety nie do końca...Albo jestem za stara,albo mój trądzik jest zbyt intensywny,albo ten kosmetyk po prostu nie działa...Poręczne i praktyczne opakowanie z fantastycznymi aplikatorami niestety nie dadzą temu produktowi przewagi...Krok pierwszy KOREKTOR - tuż po aplikacji dobrze się rozprowadza i równie dobrze zasycha - pozostawiając na Naszej twarzy punktowe,zielone plamy...Nawet przy dłuższym zastosowaniu nie zauważyłam zwalczenia trądziku.Krok drugi FLUID - jak dla mnie zbyt słabo kryjący,bo nawet z najmniejszymi niedoskonałościami nie daje sobie rady...A ja niestety potrzebuję na prawdę intensywnego krycia.Myślę,że jest to kosmetyk dla typowej nastolatki z początkowym trądzikiem - u 23-latki - słabo się sprawdza...A szkoda,bo liczyłam na dłuższą współpracę...Moja ocena,to 1/6.

A Wy? Miałyście kiedyś styczność z tym kosmetykiem?
Jakie jest Wasze zdanie na jego temat?

Przy okazji chcę serdecznie PODZIĘKOWAĆ mojej Kochanej Ani "Mellody w kolorze" za wspaniały UPOMINEK urodzinowy :* Pomimo iż nie wyszłam najlepiej - chcę Wam pokazać tę śliczną sukienkę w,której wystąpię na najbliższych weselach :)


Udanego WEEKENDU Wam życzę :*

18 komentarzy:

  1. Nie miałam tego kosmetyki i chyba nie chcę mieć :] Ja w niedz planuję koncert, jeśli wszystko wypali :) Ale Ty to masz figurę fiu fiu ^^

    OdpowiedzUsuń
  2. Dokładnie Kochana, jak sama nazwa wskazuje - under20 - kosmetyk będzie odpowiadał nastolatkom, które dopiero zaczynają walkę z trądzikiem. Chętnie bym przetestowała kosmetyk odpowiedni dla dojrzalszych cer.
    Sukienka podoba mi się bardzo - elegancka :*

    OdpowiedzUsuń
  3. u mnie korektor w trakcie testowania :D

    OdpowiedzUsuń
  4. ale ślicznie wyglądasz - stęskniłam się :-) korektor taki kiedyś miałam i obsuszał delikatnie krostki ale nie dawał sobie rady za bardzo :-/

    OdpowiedzUsuń
  5. Mój weekend niestety będzie w łóżku: ( Korektor również mam okazję przetestować,ale jeszcze go nie otwierałam, za to sukienka jest prześliczna i pięknie w Niej wyglądasz : )

    OdpowiedzUsuń
  6. Oddałam ten korektor siostrze ja nie używam takich kosmetyków.Co do sukienki to śliczna ja mam wesele w Lipcu ale już powoli szukam sukienki i jak na razie nic nie ma ciekawego :(
    Ja na weekend przyjechałam do Mamy :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie miałam styczności i po Twojej recenzji na pewno nie będę mieć.
    Buziaki. Asia z btth.pl

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja też potrzebuję dużego krycia, więc nie sprawdziłby się u mnie.
    Sukienka bardzo ładna :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Śliczna sukienka :)
    Na szczęście nie mam potrzeby używania przeciwbakteryjnych korektorów :)

    OdpowiedzUsuń
  10. To i tak masz dobrze tonik z UNDER 20 był moim pierwszym w życiu i okazał się klapą mam alergię na niego, potem kolejna próba z jakimś kremem to samo także taj firmie podziękowałam ;)
    Ładna ta sukienka ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. under 20 kiepskie sa, a Tobie slicznie w tej sukience :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Śliczna sukienka, a co do produktów under 20 to są średnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. sukienka twaarzowa i idealnie leży na sylwetce, a fluidy z under 20 tez kiedyś stosowałam :))
    (zapraszm do przeczytania pierszego posta na blogu) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń