środa, 26 marca 2014

RECENZJA - SORAYA - SO PRETTY - BALSAM DO CIAŁA!

Dzień Dobry Drogie Panie :*
Co słychać? Jak Wam mija ostatni tydzień MARCA? :)
U mnie wszystko w porządku - choć pogoda jest zmienna,tak samo,jak moje samopoczucie,to trzymam się i dzielnie idę do przodu,przed siebie...

Na dzisiaj przygotowałam dla Was recenzję produktu,który pomimo pięknego opakowania i kuszącego zapachu - zawiódł mnie...

SORAYA - SO PRETTY - BALSAM DO CIAŁA! 300 ml / ok.15,00 zł


SO PRETTY - 3 IN 1 :
- odżywienie
- nawilżenie
- regeneracja

Temu uroczemu balsamowi do ciała po prostu trudno się oprzeć.
Zapewnia absolutną przyjemność podczas stosowania oraz poprawę wyglądu skóry,która staje się nawilżona,wygładzona,miła w dotyku i pachnąca.Zawarty w nim koktajl składników odżywczych działa intensywnie regenerująco,zmniejsza suchość naskórka,poprawia komfort nawet suchej i delikatnej skóry.


- MILKSHAKE - proteiny mleczne,które zwiększają nawilżenie skóry,poprawiają jej wygląd i kondycję.
- SŁODKIE MALINY - ekstrakt z owoców,który wykazuje działanie przeciwrodnikowe,chroni skórę przed procesami starzenia i łagodzi podrażnienia.
- OLEJ Z CZARNYCH PORZECZEK - intensywna odżywka dla skóry o idealnej proporcji kwasów omega-3 do omega-6.Zawiera niezwykle cenny dla skóry kwas gamma - linolenowy,dzięki czemu regeneruje i uszczelnia naskórek.Sprawia,że skóra jest gładka,miękka i przyjemna w dotyku.

RECENZJA :
No tak...Opcje są dwie - albo jest się z czegoś zadowolonym,albo nie...
Tym razem ta druga opcja się u mnie sprawdziła...BALSAM ma piękne opakowanie i niezwykle kuszący zapach,który bardzo długo utrzymuje się na skórze...Lekka,kremowa konsystencja sprawia,że dobrze się aplikuje,rozprowadza i wchłania nie pozostawiając tłustej warstwy...Lecz na tym jego zalety się kończą.
Wysusza! Moja skóra tuż po jego użyciu wygląda na nawilżoną i odżywioną lecz jest,to złudne wrażenie...
Następnego dnia po użyciu balsamu - skóra jest sucha niczym pergamin a o jej odżywieniu można po prostu zapomnieć...Na pewno nie wrócę do niego w przyszłości.
Moja ocena,to 3/6.

Dzisiaj otrzymałam przesyłkę od FARMONA : http://farmona.pl/ - ZAPRASZAM!


W najbliższym czasie będę testowała ich LAWENDOWY peeling cukrowy do ciała :)

Po pracy odwiedziłam SH i oczywiście nie mogłam wyjść z pustymi rękami :p


- SH - MARKS&SPENCER - Bluzka! 6,00 zł


- SH - DOROTHY PERKINS - Sweter! 8,00 zł

Uwielbiam zakupy w SH :p

Mój Najdroższy pytał dzisiaj co będę robiła po pracy :)
Co robiłam?


Obrabiałam "pole" :p

A Wy? Zasiałyście już "co nie co"? :)


27 komentarzy:

  1. Jestem ciekawa jak się sprawdzi ten peeling do ciała :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja też dziś odwiedziłam SH i udało mi sie upolować kilka rzeczy :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Większość recenzji jakie czytałam o tym balsamie są właśnie negatywne.. Niby fajny zapach, ale co z tego jak nie nawilża odpowiednio..

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja też się na dniach muszę wybrać na działkę i przygotować do działania :) Przyznam, że nie miałam jeszcze tego balsamu :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Jaki śliczny sweterek :)
    Bardzo mi się podoba, fason i kolor super.
    nasionka też mam ale póki co posiałam sałatę masłową o rozsadnika :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Trzymałam ten balsam w dłoni, już miałam go kupić ale się rozmyśliłam. Teraz widzę, że dobrze zrobiłam, skoro wysusza. Może ma gdzie alkohol w składzie... Jestem ciekawa tego peelingu Farmony, lubię tę markę:)

    OdpowiedzUsuń
  7. to juz nie pierwsza opinia, ze ten balsam wysusza. A u mnie ostatni tydzien marca bardzo pozytywnie (no nie liczac nawalu nauki:p)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja uwielbiam żel pod prysznic o tym zapachu ♥

    OdpowiedzUsuń
  9. no i niby przyzwoita marka,a niewypały też się zdarzają, dobrze wiedzieć, że wysusza, dla mnie to bardzo ważne, moja dosyć sucha skóra popadła by chyba w czarną rozpacz :)
    całuski

    OdpowiedzUsuń
  10. I znów ten cudny peeling Farmony spotykam, a moje chęć na niego coraz bardziej wzmaga się ;)
    Zakup balsamu ostatnio rozważałam, widziałam go w Biedronce, ale w końcu odpuściłam sobie, czytałam fajne opinie na jego temat, a u Ciebie nie spisał się, może kiedyś sprawdzę na sobie ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. ja mam wersję brzoskwiniową w kolejce, zobaczymy jak u mnie wyjdzie : )

    OdpowiedzUsuń
  12. U mnie natomiast ten balsam dobrze się sprawdza- nie pozostawia tłustej warstwy, szybko się wchłania. No ale zapach ma obłędny :D

    OdpowiedzUsuń
  13. Na szczęście jakoś nie miałam parcia na zakup tego balsamu i nie żałuję :-d

    OdpowiedzUsuń
  14. Mam ten balsam w wersji czekoladowej, pachnie jak budyń. Mniam. Ale nie wiem jak się u mnie sprawdzi, bo jeszcze go nie używałam. Muszę zużyć inne pootwierane produkty.

    OdpowiedzUsuń
  15. Ojj szkoda, że nie nawilża zbyt dobrze ;((

    OdpowiedzUsuń
  16. Żel pod prysznic z tej serii pachnie obłędnie!

    OdpowiedzUsuń
  17. musi pięknie pachnieć mam z tej serii czekoladowy żel pod prysznic:)

    OdpowiedzUsuń
  18. Testuj peeling lawendowy, nie mogę się doczekać recenzji :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Mam taki żel pod prysznic ale bardzooo bym chciała taki balsam :D

    OdpowiedzUsuń
  20. Miałam go kupować, ale ostatecznie zrezygnowałam. ;-)

    OdpowiedzUsuń
  21. ja też jestem ciekawa tego peelingu :) wygląda pięknie :) nie wiesz może czy jest jeszcze w jakiejś innej wersji zapachowej?

    OdpowiedzUsuń
  22. Mam podobne odczucia po balsamie Alterra granat i aloes. Niestety same walory estetyczne w balsamie to nie wszystko.

    OdpowiedzUsuń
  23. Często widywałam balsamy z tej serii w aptece SuperPharm, ale nie skusiłam się. Może i lepiej. Lawendowej soli do kąpieli - nigdy dość! Lawendy na rabatkach też nigdy dość!
    Pozdrawiam serdecznie, Asia / btth.pl / fashion4ever.pl

    OdpowiedzUsuń
  24. Ojjj, naprawdę balsam tak ci nie przypasował? :( A ja go uwielbiam!!! Na moją skórę dobrze działa nawilżająco, ale wiadomo - co skóra, to inne wymagania :)

    OdpowiedzUsuń
  25. ja mam i czekoladowy i malinowy balsam do ciala z tej serii oba sa rewelacyjne! nie mogłam sie zdecydować który wole wiec wzięłam oba i okazały sie bardzo trafnym wyborem bo oprócz słodkiego opakowania i pieknego zapachu sa to naprawdę dobre produkty. balsamy super nawilżają, wygladzaja skore nie wywoluja uczuleń- nawet na delikatnej skórze- sa wydajne, w wygodnych opakowaniach polecam:)

    OdpowiedzUsuń
  26. Ja też jestem wielka miłośniczką żeli i balsamów z tej kolekcji. U mnie spisują się na 6+. Może masz bardzo sucha skórę, skoro ten balsamik nie daje rady, bo u mnie sprawdza się doskonale i z nawilżenia jestem bardzo zadowolona :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Zawsze kusiła mnie bardziej butelka tego balsamu niż zawartość :)

    OdpowiedzUsuń