wtorek, 4 marca 2014

RECENZJA - LACIBIOS FEMINA - ŻEL DO CODZIENNEJ PIELĘGNACJI SKÓRY OKOLIC INTYMNYCH!

Dzień Dobry :)
Jak się dzisiaj macie Drogie Panie?
Czy pomimo niezbyt sprzyjającej pogody - na Waszej twarzy widnieje szeroki uśmiech? :)
U mnie,jak najbardziej :* Od jutra zaczynam staż w Tygodniku Starachowickim :
http://tygodnik.net.pl/ - na stanowisku REDAKTOR SERWISÓW INTERNETOWYCH - bardzo się cieszę i proszę Was - trzymajcie za mnie kciuki :*
ZAPRASZAM Was również do polubienia Tygodnika Starachowickiego na FB : KLIK !!!
Na pewno każda z Was znajdzie tam,coś dla siebie i nie mam na myśli jedynie osób ze Starachowic :)

Na dzisiaj przygotowałam dla Was recenzję produktu,który otrzymałam na
"MIKOŁAJKOWYM spotkaniu przy KAWIE" od portalu zdrowieintymne.pl :
http://www.zdrowieintymne.pl/ - ZAPRASZAM!


LACIBIOS FEMINA - ŻEL DO CODZIENNEJ PIELĘGNACJI SKÓRY OKOLIC INTYMNYCH!
30 ml / ok.11,00 zł


LACIBIOS FEMINA - ŻEL DO CODZIENNEJ PIELĘGNACJI SKÓRY OKOLIC INTYMNYCH - skutecznie łagodzi podrażnienia błon śluzowych,wspomaga powrót do zdrowia w przypadku dolegliwości dróg rodnych oraz hamuje rozwój patogennej flory,zmniejszając ryzyko tych przykrych dolegliwości.
Daje niezwykłe uczucie świeżości i czystości.

- kwas mlekowy
- heksamidyna
- wyciąg z nagietka
- d-panthenol
- allantoina
- gliceryna


LACIBIOS FEMINA - żel gwarantuje optymalne dla długotrwałej ochrony okolic intymnych pH "4,5".
Zawiera aktywne substancje,charakteryzujące się działaniem przeciwbakteryjnym,przeciwgrzybiczym i przeciwpierwotniakowym.

LACIBIOS FEMINA - ŻEL DO CODZIENNEJ PIELĘGNACJI SKÓRY OKOLIC INTYMNYCH - 
dzięki właściwościom nawilżającym i regenerującym może być stosowany w sytuacjach nadmiernej suchości okolic intymnych wywołanej czynnikami różnego pochodzenia.

LACIBIOS FEMINA - żel nie brudzi bielizny,nie daje uczucia lepkości.
Jest wydajny w użytkowaniu!

RECENZJA :
Przyznam szczerze,że z tego typu produktem miałam i mam styczność pierwszy raz...
Myślę,że jest,to spowodowane faktem,że nie borykam się z kłopotem nadmiernej suchości okolic intymnych,nie mniej jednak z ciekawością przetestowałam ten kosmetyk.
Ku mojemu pozytywnemu zdziwieniu ma on wszechstronne działanie :)
Doskonale nawilża - dając uczucie czystości i świeżości.Łagodzi podrażnienia błon śluzowych - zmniejszając ryzyko powstania przykrych dolegliwości.Nie brudzi bielizny,nie daje uczucia lepkości i jest bardzo wydajny.
Moim zdaniem,każda Kobieta powinna mieć ten kosmetyk w swojej torebce!
Serdecznie polecam :)
Moja ocena,to 6/6.

Jakiś czas temu zgłosiłam się do ZABAWY :

UPOMINEK dla mnie przygotowałam Małgorzata z bloga : http://opiniowanieproduktow.blogspot.com 
- ZAPRASZAM!



Serdecznie Ci DZIĘKUJĘ - wszystko co od Ciebie dostałam idealnie wpasowało się w moje gusta :*

P.S Drogie Panie - z góry Was przepraszam,że w ostatnich dniach mało odwiedzam i komentuję Wasze blogi.To wina mojego internetu,który do 13.03.2014 ograniczył mi swoje możliwości.
Obiecuję,że gdy tylko w pełni go odzyskam nadrobię zaległości w odwiedzaniu i komentowaniu Waszych blogów :*

23 komentarze:

  1. oj Bounty....:)
    nie uzywam na codzien taich zeli....

    OdpowiedzUsuń
  2. Chętnie bym wypróbowała :)

    Kochana widziałam, że wzięłaś udział w moim konkursie, ale zmieniłam adres bloga. Mogłabyś go poprawić w banerku? Z góry przepraszam za kłopot :*

    OdpowiedzUsuń
  3. nie jestem pewnw czy ten żel jest mi niezbędny,ale dobrze że w razie czego jest taka możliwość i można coś takiego użyć :)

    OdpowiedzUsuń
  4. @turkusoowa ja uważam że ten żel jest Ci niezbędny do życia

    OdpowiedzUsuń
  5. Jestem wierna Ziajowemu żelowi w tym temacie, ale kto wie, może i ten byłby w porządku :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Gratuluję stażu !! :)) Zobaczysz jaka frajda, ja miałam na studiach praktyki w gazecie wyborczej i w jednej ze stacji radiowych i wspominam to bardzo miło :)

    Jeśli chodzi o żel to trzymam się różowej Ziaji :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Jeszcze raz Ci gratuluję podjęcia tak ciekawego i przyszłościowego stażu :*

    OdpowiedzUsuń
  8. swietny blog fajnie go prowadzisz + zapraszam na konkurs

    http://andziablogangelika.blogspot.co.uk/2014/03/58-jest-moc-i-wszystko-naraz.html

    OdpowiedzUsuń
  9. gratuluje stażu. a co do żelu, na codzień nie jest mi jakoś super potrzebny, dlatego raczej nie kupię, bo tylko by leżał

    OdpowiedzUsuń
  10. Chętnie go wypróbuję, nigdy wcześniej nie widziałam tego produktu :)

    OdpowiedzUsuń
  11. U mnie żel był taki sobie. Ty to zaganiana jesteś :) tag fajny :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Nie stosowałam tego żelu.

    OdpowiedzUsuń
  13. Nie miałam z nim do czynienia ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Gratulacje! A co do wymianki na Dzień Kobiet, to żałuję, że ją przeoczyłam :(

    OdpowiedzUsuń
  15. Mi ten żel również przypadł do gustu - fajna rzecz :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Ja też jestem z niego zadowolona ;) Fajne wspaniałości dostałaś ;)

    OdpowiedzUsuń
  17. Jeszcze nie stosowałam tego żelu :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Ten żel jest genialny, a paczuszka fajna:))

    OdpowiedzUsuń
  19. Cieszę się, że paczka się podoba :) Staż ciężko dostać, i to taki wspaniały, tym bardziej gratuluję :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Bardzo fajna paczuszka :) A ten żel muszę kiedyś spróbować :D

    OdpowiedzUsuń
  21. Żelu Lacibios Femina nie miałam ale stosowałam ich probiotyk, pomógł mi złagodzić infekcję. Gratuluję paczuszki:)

    OdpowiedzUsuń
  22. Drogie Panie - serdecznie Wam DZIĘKUJĘ za wszystkie ciepłe słowa skierowane pod moim adresem - jesteście dla mnie bardzo dużym oparciem :*

    OdpowiedzUsuń