poniedziałek, 17 marca 2014

RECENZJA - FARMONA - RADICAL - MGIEŁKA WZMACNIAJĄCA!

Dobry Wieczór :*
PONIEDZIAŁEK - po fantastycznym WEEKENDZIE - czas wrócić do PRACY :)
Sobotnia IMPREZA była na tyle fantastyczna,że do dzisiaj bolą mnie stopy a niedzielne błogie lenistwo z ukochanym naładowała moje "baterie" na rozpoczynający się tydzień :)
A Wy - jak spędziłyście WEEKEND? :*

Na dzisiaj przygotowałam dla Was recenzję produktu,który poprawił kondycję moich włosów i,który polecę każdej osobie,której wypadały / wypadają włosy !

FARMONA - RADICAL - MGIEŁKA WZMACNIAJĄCA! 200 ml / ok.8,00 zł


Wyjątkowo skuteczny preparat do włosów zniszczonych i wypadających,wymagających wzmocnienia i regeneracji.Starannie dobrane składniki aktywne - naturalny ekstrakt ze skrzypu polnego,prowitamina B5,wyciąg z zielonej herbaty,inulina z cykorii - chronią przed szkodliwym działaniem środowiska zewnętrznego oraz doskonale wzmacniają i regenerują włosy,przywracając im jedwabistą gładkość i połysk.
Dzięki regularnemu stosowaniu mgiełki RADICAL włosy stają się wyraźnie grubsze i mocniejsze,jedwabiście gładkie i lśniące oraz podatne na rozczesywanie i układanie.

RECENZJA :
Nigdy wcześniej nie używałam żadnych mgiełek czy też odżywek / masek do włosów...
To był mój błąd - przesuszyłam sobie włosy! Do tego wszystkiego zaczęły mi nadmiernie wypadać.
Zaczęłam przyjmować suplement diety SILICA oraz regularnie używać mgiełki RADICAL - po dłuższej chwili zauważyłam znaczną poprawę w kondycji moich włosów! Wypadanie znacznie się zmniejszyło,włosy się wzmocniły,zregenerowały - stały się gładkie i błyszczące.Zachowują swój naturalny skręt i nie puszą się!
Nie obciąża i nie skleja włosów :) Serdecznie POLECAM!
Moja ocena,to 6/6.

Drogie Panie - jako REDAKTOR SERWISÓW INTERNETOWYCH w : http://tygodnik.net.pl/ 
- ZAPRASZAM! Miałam również swój debiut w wydaniu papierowym gazety :) W dzisiejszym numerze 12/2014 ukazały się moje dwa mini - artykuły :) Nie posiadam się ze szczęścia :)


Na fotografii - moja Kochana Gonia : http://margaritkaaa.blogspot.com/ - z synem Rafałem :*


A na zakończenie dnia i początek,początku WIOSNY - moje małe / duże MARZENIE na ten rok :)



BIAŁY : KLIK !!! - jest PIĘKNY :*

PEJA - KC
 

Ehhh...Drogie Panie - cóż za tekst - chyba każda z Nas chciałaby,to usłyszeć od swojego faceta...



19 komentarzy:

  1. U mnie ta mgiełka Radical nie przyniosła żadnego efektu.

    OdpowiedzUsuń
  2. Justyna, gratuluję drukowanego debiutu! Ekstra!
    A mgiełkę na pewno wypróbuję, bo sporo mi włosów na szczotce zawsze zostaje :/

    Zapraszam na spacer po tokijskim Shinjuku,
    Asia z btth.pl / fashion4ever.pl

    OdpowiedzUsuń
  3. u mnie działa , uwielbiam radicala;)
    mam jeszcze szampon i serum na zniszczone włosy ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie tak dawno skończyłam używać odżywki w tubce z Radical, świetny produkt. :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ooo, ta mgiełka musi być fajna, a ja jakoś ją omijałam zawsze, obawiałam się obciążenia włosów, jak widać na marne, na razie uporałam się z wypadaniem swoich włosów za pomocą Cliniscalp, ale w przyszłości chętnie też sięgnę po tą mgiełkę :)

    OdpowiedzUsuń
  6. gratulacje ! a tą mgiełke uwielbiam od lat <3

    OdpowiedzUsuń
  7. nonom gratuluję debiutu, super !:)) Miałam tę mgiełkę i bardzo miło ją wspominam :)

    OdpowiedzUsuń
  8. oddałam, nie polubiłam tej mgiełki :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja też używam tej mgiełki tak zapobiegawczo, ale ziołowy zapach drażni trochę mój nos :P
    Kochanie, gratuluję Ci artykułów :* :* :*

    OdpowiedzUsuń
  10. Gratuluje debiutu, ja mialam wcierke Radical w ampulkach, ale nie dala nic :(

    OdpowiedzUsuń
  11. ja właśnie wykańczam tę mgiełkę, ale u mnie w sumie nic nie daje, jedynie ułatwia rozczesywanie

    OdpowiedzUsuń
  12. Miałam z tej serii ampułki na wypadanie włosów za dwa opakowania zapłaciłam 60 zł a były do niczego.Sama bym chciała taki rowerek ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Uwielbiam Radical ♥ moje włosy serio wzmacnia :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Lubię tą mgiełkę ale strasznie plącze mi włosy :-/

    OdpowiedzUsuń
  15. Gratuluję debiutu :)
    Brawo.
    Rower cudny - jak z francuskiego filmu :D
    Mgiełki nie miałam, ale wcierkę i odżywkę owszem - generalnie fajne kosmetyki i dosyć skuteczne.

    OdpowiedzUsuń
  16. nigdy jej nie używałam,ale się nad nią kiedyś zastanawiałam;)

    OdpowiedzUsuń
  17. super marzenie na wiosnę,
    mgiełki nigdy nie miałam

    OdpowiedzUsuń
  18. Ja za wcierką średnio przepadam wolę jantar ale jak się sprawdziła to dobrze :) rower cudny

    OdpowiedzUsuń