czwartek, 20 marca 2014

RECENZJA - EVA NATURA - THERAPY - PEELING CUKROWY DO CIAŁA!

Dobry Wieczór :*
PIERWSZY DZIEŃ WIOSNY - mam już 23 lata - potrzebuję...
Czego,ja właściwie potrzebuję? Dopadło mnie dzisiaj przygnębienie - takie,które dawno już przy mnie nie było...Chcę zasnąć i obudzić się,jak już będzie mi lżej...


Na dzisiaj przygotowałam dla Was recenzję produktu,który szalenie przypadł mi do gustu :)

EVA NATURA - THERAPY - PEELING CUKROWY DO CIAŁA! 225 ml / ok.13,00 zł


EVA NATURA - THERAPY - PEELING CUKROWY DO CIAŁA z mleczkiem migdałowym i olejkiem kokosowym!

Skóra,aby pięnie wyglądać potrzebuje właściwej pielęgnacji i relaksu.
Dlatego stworzyliśmy PEELING CUKROWY DO CIAŁA oparty na naturalnych olejach :
- kokosowym
- winogronowym
- brzoskwiniowym
- kryształkach cukru trzcinowego
Naturalne kryształki  cukru złuszczają martwy naskórek,głęboko oczyszczają skórę i ułatwiają wchłanianie  substancji odżywczych zawartych w olejach.Mleczko ze słodkich migdałów utrzymuje właściwy poziom nawilżenia skóry,ujędrnia i poprawia elastyczność.

RECENZJA :
WOW,WOW,WOW - jestem pod ogromnym wrażeniem działania tego peelingu :)
Zapach jest fantastyczny i WITA Nas już od momentu oderwania wieczka - słodko,słodka jestem :p
Konsystencja zbita,z wyraźnie wyczuwalnymi dużymi kryształkami cukru.
Peeling doskonale się rozprowadza i jeszcze lepiej oczyszcza Naszą skórę,złuszczając martwy naskórek i ułatwiając wchłanianie substancji odżywczych.Skóra tuż po jego użyciu jest aksamitnie gładka i niezwykle pachnąca.Nie uczula,nie podrażnia - jest fantastyczny i do tego niezwykle wydajny!
Moja ocena,to 6/6.

A Wy?
Miałyście styczność z tym peelingiem? :)

A oto moja mini relacja ze wczorajszych URODZIN :)


Pyszny TORT upieczony przez MAMĘ :*


Część UPOMINKÓW...23 - lata minęło - jak jeden dzień :*

26 komentarzy:

  1. Wszystkiego najlepszego !:) 23 to młody wiek :) Ja mam 26 w grudniu, normalnie depresja dopada człowieka ehh. Ja bym chciała zasnąć i obudzić się za półtora miesiąca... Tort wygląda niesamowicie pysznie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Wszystkiego najlepszego , sto lat !

    OdpowiedzUsuń
  3. Zaciekawił mnie ten peeling
    no to masz zdolna mamę, tort wyglada pysznie

    OdpowiedzUsuń
  4. Jeszcze raz sto lat dla Ciebie Justynko. Peelingu nie znam, ale jest bardzo kuszący.Będę miała go na uwadze.

    OdpowiedzUsuń
  5. wygląda trochę jak mus z kiwi :) nie lubię mocno zdzierwających peelingów, a te cukrowe zazwyczaj do nich należą :(
    Wszystkiego najlepszego! :) Tort wygląda smakowicie

    OdpowiedzUsuń
  6. Sto lat! :) a peeling ciekawie się prezentuje :) niedługo będę szukać jakiegoś ździeraka i na pewno wezmę ten pod uwagę! :)
    Radi

    OdpowiedzUsuń
  7. Jeszcze raz kochana sto lat :**** jak nie lubię tortów to tego bym zjadła :D No dobra nie zjadła JA BYM GO POCHŁONĘŁA :D

    OdpowiedzUsuń
  8. mnie sam wygląd jego kusi wygląda jak kiwi ;p

    OdpowiedzUsuń
  9. Kochana każda z nas Kobiet ma takie dni,że czuje się załamana :( Więc nie martw się.

    Peeling wygląda bardzo ciekawie;) A tort wygląda bardzo smacznie ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Tort wygląda smakowicie, jeszcze raz wszystkiego najlepszego :)
    Peeling też wydaje się być niezwykle ciekawy, nie wiedziałam, że Eva ma w swojej ofercie zdzieraki.

    OdpowiedzUsuń
  11. : * ten peeling kusząco wyglada!

    OdpowiedzUsuń
  12. Przepysznie wygląda ten torcik! :) Wszystkiego najlepszego. :*

    OdpowiedzUsuń
  13. Wszystkiego najlepszego :* Muszę poszukać tego peelingu w drogeriach. Chętnie bym go przetestowała^^

    OdpowiedzUsuń
  14. Ale musiała być imprezka :*
    Peeling jak też bym pokochała bo uwielbiam słodkie kosmetyki przyjemnie pachnące :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Ten peeling ma parafinę w składzie?
    Ah, wszystkiego naj! :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak - ten peeling ma w swoim składzie parafinę.

      Usuń
  16. Torcik mniam mniam ;P Peelingi cukrowe uwielbiam, wszystkie :)

    OdpowiedzUsuń
  17. kocham peelingi, ale nie wszystkie są dobre. ten intryguje mnie ze względu na te olejki kokosowe i migdałowe :)

    a czy ty wiesz że jesteś tylko o 1 rok starsza ode mnie? <3

    OdpowiedzUsuń
  18. Mama jest niesamowita :) buziaki dla Niej

    OdpowiedzUsuń
  19. Zapraszam na rozdanie http://zafrikooo.blogspot.com/2014/03/rozdanie.html :)

    OdpowiedzUsuń
  20. 100 lat :)
    Zachęcająca recenzja - muszę sobie sprawić ten kosmetyk.

    OdpowiedzUsuń
  21. Jeszcze raz STO LAT! :D
    Mi ten peeling wyglądem trochę przypomina peeling z Biedronki, z którym niezbyt się polubiłam :P

    OdpowiedzUsuń
  22. Peeling wygląda zachęcająco. :P Musi naprawdę słodko pachnieć. :D

    OdpowiedzUsuń
  23. Mama jest niezwykła :D a peeling świetne wygląda :)

    OdpowiedzUsuń