poniedziałek, 31 marca 2014

RECENZJA - EQUILIBRA - ALOE CRIO - GEL CELLULITE - ALOESOWY CHŁODZĄCY ŻEL ANTYCELLULITOWY!

Witam :*
Jak Wam minął WEEKEND Drogie Panie? :)
Mnie...Wprost fenomenalnie! Piękna pogoda a do tego rewelacyjnie spędzony czas z Najdroższym, to coś - czego mogłabym sobie życzyć każdego dnia - nie kończącego się SZCZĘŚCIA :)


Na dzisiaj przygotowałam dla Was recenzję produktu,który otrzymałam w ramach współpracy od firmy
EQUILIBRA : http://www.equilibra.pl/ - ZAPRASZAM !


EQUILIBRA - ALOE CRIO - GEL CELLULITE - ALOESOWY CHŁODZĄCY ŻEL ANTYCELLULITOWY! 200 ml / ok.35,00 zł


ALOESOWY CHŁODZĄCY ŻEL ANTYCELLULITOWY - szybko się wchłania,efektywnie wspomaga modelowanie sylwetki.Wykorzystując właściwości chłodzące stymuluje krążenie skóry i zapobiega gromadzeniu się nadmiaru wody w tkankach.Wysokie stężenie aloesu "20%" zapewnia właściwy poziom nawilżenia skóry,nadając jej gładkość i jędrność.Stosowany codziennie wyraźnie redukuje efekt skórki pomarańczowej i poprawia napięcie skóry.


Co zawiera?
* ALOES : zapewnia właściwy poziom nawilżenia.
* Kofeina,Karnityna,Ekstrakt z kakao : redukują tkankę tłuszczową.
* Escyna : wzmacnia naczynia włosowate i działa przeciwobrzękowo.
* Wąkrota Azjatycka,Borówka Czarna,Myszopłoch Kolczasty : stymulują mikrokrążenie.
* Mentol : zapewnia natychmiastowe uczucie świeżości i chłodu.

Rezultaty :
* po 15 dniach skóra jest bardziej nawilżona i elastyczna
* po 45 dniach wyraźnie poprawiony wygląd skóry,wygładzone nierówności wywołane cellulitem

RECENZJA :
Rzadko kiedy decydowałam się na używanie produktów ANTYCELLULITOWYCH.
Szczerze wątpiłam w ich cudotwórcze działanie...Kiedy firma EQUILIBRA przesłała mi do przetestowania produkt tego typu - pomyślałam - spróbuję,choć nie mam większych problemów z nadmiernym cellulitem.
Do tej pory żaden kosmetyk z tej firmy - mnie nie zawiódł - tak było i jest i tym razem :)
Gęsta,kremowa konsystencja - sprawia,że kosmetyk dobrze się aplikuje i równie dobrze rozprowadza,dając przyjemne uczucie chłodu na skórze.Przyjemny zapach jest dodatkowym atutem.
Przy regularnym użytkowaniu daje się zauważyć znaczną poprawę kondycji Naszej skóry.
Jest ona nawilżona,gładka i elastyczna :) Myślę,że przy dłuższym,zalecanym przez producenta użytkowaniu - redukcja cellulitu może być całkowita.Ja z obecnego stanu jestem zadowolona i z czystym sumieniem mogę Wam polecić ten kosmetyk :)
Moja ocena,to 6/6.



24 komentarze:

  1. Z pewnością wypróbuję :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Jeszcze nie miałam żadnego kosmetyku z tej firmy, a coraz częściej o nich czytam i załącza mi się "chciejstwo" :P

    OdpowiedzUsuń
  3. Też dostałam ten zestaw z masażerem od Equilibry :)
    Problemów z cellulitem też nie mam, ale kosmetyku używa mi się z przyjemnością :)

    OdpowiedzUsuń
  4. jeszcze mi żaden kosmetyk antycellulitowy nie pomógł, a miałby u mnie niemało roboty :)
    całuski

    OdpowiedzUsuń
  5. oo po recenzji widzę, że jest to świetny produkt :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Tak przyjemnie spędzony weekend daje mnóstwo energii ma nowy tydzień :)
    Ciekawa jestem tego antycellulitowego kosmetyku, mi by się przydał :)
    Gratulacje dla zwyciężczyni :)

    OdpowiedzUsuń
  7. chyba się po niego wybiorę do sklepu : )

    OdpowiedzUsuń
  8. Żelu nie miałam, a zwyciężczyni gratuluję :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Przydałby mi się taki duet. Lato już za pasem ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. zachęcająca recenzja, warto spróbować z tym żelem

    OdpowiedzUsuń
  11. SUPER, ŻE U CIEBIE SIĘ SPRAWDZIŁ. POZDRAWIAM.

    OdpowiedzUsuń
  12. Zaskoczyło mnie to, że działa :D

    OdpowiedzUsuń
  13. wow! chcę go!!!

    weronikarudnicka.pl

    OdpowiedzUsuń
  14. Woooow !!! Kochanie, tyle szczęścia na raz ♥
    Już piszę e-maila z adresem :*
    Dziękuję :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Nie miałam jeszcze nic z tej firmy i troszkę mnie kuszą ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. Wyglądasz promieniee na tym zdjęciu ;))

    OdpowiedzUsuń
  17. Miałam krem do twarzy z tej firmy i byłam zadowolona. :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Ależ z Was pięna para :) Promieniejesz! Widać, że jesteś mega zakochana :D
    Pozdrawiam, WingsOfEnvy

    OdpowiedzUsuń