sobota, 22 marca 2014

RECENZJA - BENZACNE - TONIK BEZALKOHOLOWY O DZIAŁANIU PRZECIWTRĄDZIKOWYM!

Dzień Dobry :)
Witam Was serdecznie w tę ciepłą i słoneczną SOBOTĘ :)
Jak miło jest po całym tygodniu - odpocząć i móc z radością napawać się WEEKENDEM :)

Na dzisiaj przygotowałam dla Was recenzję produktu,który wziął na siebie tę odpowiedzialność i robi "porządek" z moją cerą :p Poznajcie go...

BENZACNE - TONIK BEZALKOHOLOWY O DZIAŁANIU PRZECIWTRĄDZIKOWYM!
200 ml / ok.15,00 zł


Zawiera kwas mlekowy i witaminy z grupy B pochodzenia naturalnego "ekstrakt z drożdży" !

Tonik BENZACNE przeznaczony jest do pielęgnacji cery mieszanej,tłustej i trądzikowej.
Skutecznie łagodzi objawy trądziku.Nie wysusza i nie powoduje uczucia nieprzyjemnego napięcia naskórka.
Zapobiega nadmiernemu błyszczeniu cery.


Tonik BENZACNE może być stosowany nawet do bardzo wrażliwej cery.

RECENZJA :
WOW - już dawno,żaden TONIK tak mnie nie zaskoczył :)
Pomimo niezbyt przyjemnego zapachu,który zupełnie nie przypadł mi do gustu oraz mało praktycznej butelki - pozostawię na nim same "ochy" i "achy" :) Przy regularnym użytkowaniu daje się zauważyć znaczną poprawę stanu cery.Jest ona oczyszczona,odżywiona i nawilżona.Trądzik znacznie się zredukował i nie występuje już tak często i intensywnie,jak przed rozpoczęciem użytkowania TONIKU.
Nie uczula,nie podrażnia,nie szczypie w oczy i nie pozostawia uczucia wysuszenia czy ściągnięcia!
Jak dla mnie - jest,to strzał w dziesiątkę!Serdecznie POLECAM!
Moja ocena,to 5/6.

Z małym opóźnieniem,ale chcę odpowiedzieć na nominację do Liebster Blog Award - którą otrzymałam od  Patrycji : http://womancosmeticsreccomending.blogspot.com/



ZASADY ZABAWY :
Nominacja do Liebster Blog Award jest otrzymywana od innego blogera w ramach uznania za
"dobrze wykonaną robotę".Jest przyznawana dla blogów o mniejszej liczbie obserwatorów,więc daje możliwość do ich rozpowszechnienia.Po odebraniu nagrody należy odpowiedzieć na 11 pytań otrzymanych od osoby,która Cię nominowała.Następnie Ty nominujesz 11 osób "informujesz je o tym" oraz zadajesz im 11 pytań.Nie wolno nominować bloga,który Cię nominował!

PYTANIA : 


1. Jakie jest Twoje ulubione motto życiowe?

- CARPE DIEM - chwytaj dzień,chwytaj chwilę :)

2. Co najbardziej cenisz u innych osób?

- U innych osób najbardziej cenię sobie SZCZEROŚĆ - nie chciałabym nawiązywać znajomości opartych na kłamstwie.

3. Wolisz szalone imprezy czy domówki w otoczeniu bliskich znajomych / przyjaciół?

- To wszystko jest uzależnione od sytuacji i okoliczności :) Lubię zarówno szalone imprezy,jak i domówki :)

4. Po co sięgasz,malując się przed wyjściem - po pomadkę "nawet ochronną" czy po błyszczyk?

- Zdecydowanie po POMADKĘ OCHRONNĄ,którą muszę mieć zawsze przy sobie :)

5. Gdzie byś chciał / chciała spędzić najbliższe wakacje?

- W górach z moim najdroższym :*

6. Wolisz urlop w Polsce czy za granicą?

- Zagranica jest mi nie zanana - dlatego marzy mi się zagraniczny urlop.

7. Bez czego,bądź też kogo nie wyobrażasz sobie swojego życia?

- Bez rodziny oraz najdroższego - to Oni nadają mojemu życiu sens :*

8. Co wzbudza w Tobie strach?

- Na pewno jest,to myśl o śmierci i stracie bliskich mi osób...

9. Czym się pasjonujesz w życiu? Jakie są Twoje zainteresowania?

- Uwielbiam FOTOGRAFIĘ - choć w ostatnim czasie odrobinę ją zaniedbałam.
Prowadzenie BLOGA - również należy do moich zainteresowań - i pochłania każdą wolną chwilę :p

10. Twój wymarzony ślub,to duże,tradycyjne wesele,czy skromna a może nieco szalona i odmienna od pozostałych uroczystość w gronie najbliższych?

- Po ostatnich przeżyciach już nie marzę o DUŻYM weselu...MAŁA uroczystość w gronie najbliższych i wymarzone WAKACJE tylko we dwoje - to jest,to czego pragnę...

11. Co chciałbyś / chciałabyś osiągnąć w życiu?

- Chciałabym w końcu zdać maturę z MATEMATYKI,która jest moim koszmarem...
Skończyć szkołę do,której aktualnie uczęszczam,znaleźć stałą pracę - która da mi poczucie stabilizacji.
Marzę o założeniu RODZINY i rozwijaniu wszystkich aspektów życiowych z nią związanych.
Chcę być SZCZĘŚLIWA :*

Nie nominuję poszczególnych osób i blogów - jeżeli macie ochotę ZAPRASZAM do odpowiedzi na pytania,które otrzymałam od Patrycji :)

POZDRAWIAM :*

20 komentarzy:

  1. Nawet nie wiedziałam, że z Benzacne są toniki :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Miałam kiedys maść z tej firmy, ale przyniosła odwrotny skutek.

    OdpowiedzUsuń
  3. toniku nie miałam ale zużyłam wiele maści benzacne o silniejszym stężeniu

    OdpowiedzUsuń
  4. Zaintresowałaś mnie nim, rozejrzę się za nim w aptekach :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Coś miałam z tej firmy i pamiętam, że śmierdziało okrutnie.

    OdpowiedzUsuń
  6. Pierwsze slysze o tym toniku :P

    OdpowiedzUsuń
  7. U mnie kosmetyki tej firmy powodują reakcję alergiczną.

    OdpowiedzUsuń
  8. Po paru nieudanych spotkaniach z tonikami, odstawiałam je na bardzo długo. Jednak ten mnie zainteresował. chętnie wypróbuje gdy będę miała możliwość jego zakupu. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  9. Jak jako tonik używam wodę różaną ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja zamiast toniku używam najczęściej płynów micelarnych. Poza tym ten jest do cery problematycznej, trądzikowej i tłustej, więc na mojej suchej skórze z całą pewnością by się nie sprawdził. Ale dobrze, że Ty jesteś zadowolona.

    OdpowiedzUsuń
  11. Nie wiedziałam, że Benzacne wyszło poza maści, zaciekawiłaś mnie tym tonikiem:P

    OdpowiedzUsuń
  12. zapisane, czyli trzeba kupić w pierwszej kolejności zaraz po zużyciu zapasów : )

    OdpowiedzUsuń
  13. Pamiętam, że parę lat temu, gdy miałam wysypy, sprawdzał się doskonale, zapach dało się przeżyć, bo działał :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Nie mam trądziku ale moja mała ma takie paskudne wągry na brodzie i sama nie wiem jak jej to usunąć. Może by ten tonik dał radę bo okropnie to wygląda i na dodatek niczym się nie da tego usunąć.

    OdpowiedzUsuń
  15. Używałam kiedyś maści benzacne i była w miarę ok, ciekawe jak ten tonik

    OdpowiedzUsuń
  16. gratuluję nominacji :) wreszcie sobie mogę pokomentować posta :) dorwałam laptopa :* a tonik dobry choć mnie jednak wysusza ale lepszego nie ma :D

    OdpowiedzUsuń
  17. ja ten tonik miałam już jakiś czas temu ale nie działam na mnie nic , kompletny brak efektów

    OdpowiedzUsuń