sobota, 15 marca 2014

RECENZJA - ANNA - NAFTA KOSMETYCZNA Z ATOMIZEREM! + NOWOŚCI!

Hello :)
SOBOTA - długo wyczekiwana SOBOTA :)
Choć pogoda w Starachowicach jest fatalna,bo jest zimno,wietrznie i deszczowo,to popołudnie i wieczór zapowiadają się na prawdę gorąco - moja przedwczesna impreza URODZINOWA,którą spędzę z bliskimi mi osobami :* Jestem szczęśliwa - bardzo szczęśliwa...

Na dzisiaj przygotowałam dla Was recenzję produktu,który otrzymałam w ramach współpracy od firmy
ANNA : http://www.annacosmetics.pl/ - ZAPRASZAM!


ANNA - NAFTA KOSMETYCZNA Z ATOMIZEREM! 100 g / ok.10,00 zł


Jest znana od wielu lat,jako naturalny środek do pielęgnacji włosów oraz jako środek leczniczy zwalczający dolegliwości skóry głowy i włosów,posiada właściwości odżywcze.

NAFTA KOSMETYCZNA firmy ANNA jest jedną z najlepszych na świecie.
Pochodzi z Karpat - terenów górskich,czystych ekologicznie.
Po wydobyciu poddawana jest wielokrotnej destylacji.

RECENZJA :
NAFTA KOSMETYCZNA - jest dla mnie nowością!
Nigdy wcześniej nie miałam z nią styczności.
Charakteryzuje się lekką,plastikową butelką z atomizerem,który znacznie ułatwia aplikację produktu na włosach.Zapach - nieco specyficzny - zupełnie nie przypadł mi do gustu...
Co do samej aplikacji - początkowo nakładałam ją jedynie na końcówki - po próbie generalnej spryskałam całe włosy...Jakie uzyskałam efekty?
W trybie natychmiastowym nabłyszczyła i wygładziła moje włosy.
Z łatwością się zmyła - nie pozostawiając szkód na moich włosach :)
Co do minusów - może podrażnić skórę głowy - dlatego nie radzę aplikować jej tuż przy nasadzie.
Nie jestem do końca przekonana czy wrócę do niej ponownie w przyszłości.
Moja ocena,to 3/6.

Co do NOWOŚCI...


- PEPCO - Komplet bielizny! 14,99 zł


- PREZENT urodzinowy od koleżanki :*


- PEPCO - Balerinki! 9,99 zł


- BIEDRONKA - Firana z woalu "Nowy Jork"! 2 x 27,99 zł


- PREZENT od mojego Mężczyzny :*

A na dzisiejszy wieczór...


Będzie zabawa,będzie się działo... :)

22 komentarze:

  1. skoro może podrażnić skalp to nie dla mnie

    OdpowiedzUsuń
  2. Mnie ciekawi ta nafta :)
    Co do imprezki - to udanej zabawy Kochana :*

    OdpowiedzUsuń
  3. A tak się zastanawiałam nad tą naftą, ale na razie się wstrzymam ...

    OdpowiedzUsuń
  4. Zastanawiam się nad tą naftą od jakiegoś czasu, ale mój skalp jest wybredny;/ Udanej zabawy!:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajne promocje w Pepco, co do nafty nie jestem przekonana, może dlatego że nigdy z tym produktem nie miałam styczności. A i przedwcześnie najlepszego i udanej imprezki :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Boska spódniczka <3 a o nafcie czytałam pozytywne opinie, ale na razie olej miks IHT9 mi daje tak fajne efekty, że nie zaburzam porządku :)

    OdpowiedzUsuń
  7. jakoś nie potrafię przekonać się do nafty na włosy ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. wszystkiego najlepszego moja droga! :D
    jakos nie jestem przekonana do samej nafty, jak zwykle moze to kwestia uprzedzen ;)
    musze koniecznie przejechac sie do pepco! takie cuda mozna tam dostac ;D

    OdpowiedzUsuń
  9. Komplet bielizny jest super a ten kolor przepiękny :)

    OdpowiedzUsuń
  10. komplet bielizn ygenialny! chyba aż sama podskoczę. a co do nafty myslałam by ją kupić, ale jeszcze nie bo mam za dużo mazideł włosowych : )

    OdpowiedzUsuń
  11. Prezenty urodzinowe świetne teraz zostało mi tylko ci życzyć wszystkiego naj najlepszego z okazji urodzin Kochana ;)

    Mam tą naftę ale ma na drugim miejscu parafinę i nie za bardzo uśmiecha mi się jej używać

    OdpowiedzUsuń
  12. Nafty kosmetycznej jeszcze nigdy nie używałam.
    Piękna spódnica :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Bielizna i balerinki są świetne, a spódniczka - tylko oczy zostawić:) Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  14. Też niedługo będę testować naftę tylko innej firmy ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. czekam na zdjęcie pankejków! :)

    OdpowiedzUsuń
  16. też nie miałam nigdy stycznością z naftą kosmetyczną :P

    OdpowiedzUsuń