poniedziałek, 24 marca 2014

Mój tydzień w zdjęciach :):*

Witam :*
PONIEDZIAŁEK - kto wymyślił taki dzień?
W Starachowicach jest zimno i deszczowo - źle się czuję...
Mam nadzieję,że dalsza część tygodnia będzie zdecydowanie lepsza niż jego początek.
Pozazdrościłam Goni : http://margaritkaaa.blogspot.com/ - TYGODNIA w zdjęciach,który przedstawiła na swoim blogu i sama chcę Wam przedstawić,jak wyglądał mój ubiegły tydzień :*

- PONIEDZIAŁEK : Kto wymyślił taki dzień? Praca :p


- WTOREK : Urodzinowe przedbiegi z winem,które dostałam,jako dodatek do upominku URODZINOWEGO od brata i bratowej :*


- ŚRODA : Moje 23 - URODZINY :)


- CZWARTEK : Upominek od Najdroższego :*


- PIĄTEK : Kalendarzowy : "Pierwszy Dzień Wiosny" - mój Pan Krokus i truskawki od Mamy :)


- SOBOTA : Rodzinna integracja "Michał "mąż Joanny" - Najdroższy :* - Ja - Joanna "siostra cioteczna" :)




- NIEDZIELA : Aż strach się bać :p Moje CIAPKI :p


W ciągu ostatnich dni znalazło się u mnie kilka NOWOŚCI :)



- MAGIC BOX CLOTHERS : http://www.magicboxclothes.pl/ - Koszulka + Bluza! 99,00 zł


- SH - ORSAY - Koszula! 10,00 zł


- SH - Bluza! 10,00 zł

Pozdrawiam :*

25 komentarzy:

  1. Ciapki niedźwiedzia mam identyczne :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Czyli całkiem udany tydzień :D Napis na pierwszej koszulce jest przedni :D

    OdpowiedzUsuń
  3. O kupujesz u Magic Boxa, czyli wspierasz moje miejscer pracy :) a pozatym szczerze polecam ten sklep :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Po pierwsze - bardzo ładna z was para :)
    Po drugie - świetne bluzy zakupiłaś :)
    A po trzecie - wszystkiego najlepszego z okazji urodzin :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Serdecznie Ci DZIĘKUJĘ za te ciepłe słowa :*

      Usuń
  5. fajne zdjęcia:) Najbardziej podoba mi się to z Twoim ukochanym jak go przytulasz:))

    OdpowiedzUsuń
  6. wszystkiego naj z okazji urodzin :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Fajne zdjęcia, najlepsze to z ciapkami, świetny napis na różowej koszulce ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. to bardzo intensywny tydzień :) życzenia już składałam, ale jeszcze raz sto lat :)
    krokusik?! tez chcę takiego :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetna z Was para :-) Gdzie pracujesz? :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pracuję w gazecie - Tygodnik Starachowicki :)

      Usuń
  10. Lubię takie migawki z tygodnia. :-) Świetna z Was para. ;-)

    OdpowiedzUsuń
  11. samych szczęśliwości z okazji urodzinek, przesyłam masę życzeń i całusów :)

    OdpowiedzUsuń
  12. wszystkiego najlepszego, nigdy nie piłam tego wina

    OdpowiedzUsuń
  13. Świetne bluzy kupiłaś, szczególnie ta pierwsza bardzo mi się podoba :D

    OdpowiedzUsuń
  14. tanie dobre wino :D
    i bluza mega!

    OdpowiedzUsuń
  15. Z tego co widzę, to był chyba bardzo miły tydzień :)
    Życzę Ci wszystkich tygodni w tym roku równie przyjemnych albo i jeszcze lepszych.

    Ps. Jak bym chciała mieć 23 lata :)

    OdpowiedzUsuń
  16. To zdjęcie nad ciapciami jest świetne :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Bardzo ładna z Was para :)
    Świetne zakupy, bardzo podoba mi się bluza z Orsay :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Kochana, spóźnione, ale najserdeczniejsze życzenia ♥ 100 lat i spełnienia wszystkich marzeń i pragnień ;)
    Piękna z Was para ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dołączam się do życzeń Taniki i również życzę Ci Kochana wszytskiego najnajnajpiękniejszego :***********

      Usuń