wtorek, 4 lutego 2014

RECENZJA - URODA - MELISA - POMADKA OCHRONNA DO UST!

Dzień Dobry :)
W Starachowicach nastał - wielki odwilż - wszystkie buty mi przemiękają,ale...
Świeci słońce - to jest WAŻNE :)
A jaka pogoda jest u Was?

Na dzisiaj przygotowałam dla Was recenzję produktu,który otrzymałam na
"MIKOŁAJKOWYM spotkaniu przy KAWIE" od firmy URODA : http://www.urodapolska.eu/ -
ZAPRASZAM!

 URODA - MELISA - POMADKA OCHRONNA! 5,00 zł


Składniki aktywne : witaminy A,E,naturalne woski : wosk pszczeli,wosk z liści palmy KARNAUBA.
Zapobiegają wysuszeniu oraz pierzchnięciu ust.
Chroni przed promieniowaniem UV.Specjalnie opracowana formuła doskonale pielęgnuje i chroni usta,troszcząc się o ich naturalne piękno.Pomadka idealnie rozprowadza się na ustach,pozostawiając uczucie komfortu.

RECENZJA : 
Drogie Panie - DOBRE,bo Polskie :)
Pomadka,która kosztuje grosze a potrafi zdziałać z moimi ustami CUDA :)
Ma delikatny,przyjemny zapach,odpowiednią formułę i konsystencję,które sprawiają,że pomadka nie jest ani za miękka ani za twarda.Doskonale rozprowadza się na ustach,nie pozostawiając na nich białego nalotu.
Nawilża,odżywia i chroni usta przed szkodliwym działaniem czynników zewnętrznych!
Serdecznie POLECAM!
Moja ocena,to 6/6.

A jaka jest Wasza ulubiona pomadka ochronna Drogie Panie? :):*


22 komentarze:

  1. nie moge trafic na rzadną dobra i Carmexy poległy, i Sephory i masełka do ust - wszystko działą na kilka minut a potem dalej sucho :(

    OdpowiedzUsuń
  2. bardzo fajna, tez mam polska niedrogą

    OdpowiedzUsuń
  3. Teraz żałuję, że jej nie kupiłam, jak miałam okazję :D

    OdpowiedzUsuń
  4. A ja lubię pomadkę z Flosleku z masłem kakaowym :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Uroda niestety jest mi nieznaną marką, ale o ich toniku czytałam wiele pozytywnych opinii!

    OdpowiedzUsuń
  6. nie znam ale wydaje się ciekawie :) u mnie na minusie nadal -4

    OdpowiedzUsuń
  7. Smackersy uwielbiam :) a do tej firmy jakoś nie ejstem przekonana :(

    OdpowiedzUsuń
  8. melisa ma fajne produkty ale dosyć trudno dostępne

    OdpowiedzUsuń
  9. u mnie pogoda idealna;-)
    pomadki nie mialam , a stosuje teraz masełko z nivea ;-)

    OdpowiedzUsuń
  10. zdecydowanie moim nr 1 są pomadki z Nivea :)

    OdpowiedzUsuń
  11. ja lubię ja stosować jako bazę pod błyszczyki czy matowe pomadki:))

    OdpowiedzUsuń
  12. bardzo wysoka ocena;) chętnie skorzystam!:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Ja uwielbiam carmex a teraz dobrze się u mnie sprawdza jajeczko eos ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Nie miałam , na razie mam pełne zaopatrzenie jeżeli chodzi o produkty do ust .

    OdpowiedzUsuń
  15. Nic się nie stało, weszłaś przypadkiem na próbny blog, na którym sobie próbowałam rózne rzeczy :D Mój prawdziwy jest w całości okej :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Akurat skończyła mi się pomadka!:D

    OdpowiedzUsuń
  17. nigdy nie miałam, ale chętnie spróbuję :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Z Urody mam kremik do twarzy i jest całkiem fajny ;) A pomadek mam wiele i wszytskie lubię ;)

    OdpowiedzUsuń
  19. Miałam tę pomadkę była okropna :(

    OdpowiedzUsuń